• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Підсумки другого дня LIONS Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

21 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Підсумки другого дня LIONS Live підбив Ансельмо Рамос, співзасновник міжнародної незалежної креативної агенції GUT, яка має офіси в Маямі, Сан-Паулу та Буенос-Айресі. Рамос 7 разів здобував Гран-прі на фестивалі Cannes Lions, а загальна кількість здобутих ним Левів сягає понад 200. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня LIONS Live.

1. Не втрачайте людяності

Людяність – це, мабуть, одна-єдина хороша річ, яку ми винесли з пандемії. В цей час ми просто не могли не триматися одне одного, і, як наслідок, в командах встановилися тісні емоційні зв’язки.

2020 рік довів, що голлівудський сценарист та продюсер Вільям Голдман таки був правий, коли стверджував, що «ніхто нічого не знає».

Лідерам рекламної індустрії довелося визнати, що навіть у них немає відповідей на всі запитання, що виникли. І це нормально.

Ми усвідомили, що ми вразливіші, ніж нам здавалося. І це нормально.

Ми раптом побачили, що у наших колег, виявляється, є життя за межами роботи: собаки, коти, діти, ігуани… І це теж нормально.

Ми навчилися питати одне одного, чи все у нас добре.

Ми знайшли людяність, і нам варто її зберегти.

2. Використовуйте свою креативність, щоб змінювати світ навколо себе

Програма другого дня LIONS Live наочно показує, як багато існує креативних ідей заради добра. Тому створюйте такий світ, у якому вам хотілося б жити. Адже креативність – каталізатор змін. Вона здатна переконувати людей та відкривати їм очі.

3. Будьте занозою в дупі

Але з тієї ж таки програми другого дня LIONS Live стало очевидно, як складно буває втілювати свої ідеї в життя.

Найкращі ідеї, зазвичай, є найскладнішими, оскільки до вас ще ніхто такого не робив і готового плану не існує. Це – ознака всіх найкращих ідей: ви знаєте, що ідея чудова, але й гадки не маєте, з якого кінця за неї братися.

Так, вам буде непросто. Може, вам доведеться полаятися з командою чи натиснути на клієнта, але будьте готові боротися до кінця.

Будьте наполегливими. Будьте впертими.

Може, вас доведуть до сліз чи над вами постійно висітиме загроза судового позову.

Але якщо вам дійсно подобається ідея – воно все того варте.

4. Менше роздумуйте і більше робіть

У багатьох креаторів є прискіпливий внутрішній критик. Менше роздумуйте над тим, що він вам говорить, бо інакше ви так нічого й не зробите.

Ідеї – це вкрай суб’єктивна, нематеріальна штука, тож не дивно, що кожен креатор від природи потерпає від невпевненості в собі. Ми відчуваємо страх перед чистою сторінкою і ніколи не знаємо, чи не стане наступна наша чудова ідея останньою, яку ми зможемо видати на-гора.

Це нормально.

Не треба ревниво оберігати свою ідею – поділіться нею з командою, попрацюйте над нею всі разом.

Будьте постійно зайняті, тому що, коли ви без упину генеруєте та реалізуєте ідеї, вам вже не до якихось там внутрішніх критиків. Ви його за всім цим навіть не почуєте.

І завершує підсумки другого дня LIONS Live той висновок, що…

5. Ідеї – це чудово, але майстерність – головне

Джон Хегарті якось сказав: «Реклама на 80% складається з ідеї, але на інші 80% вона складається з її реалізації».

Блискуча, але погано реалізована ідея – це втрачена можливість.

Чудово реалізована, але поганенька ідея може принести вам, скажімо, Лева в категорії Craft чи Design. Але й така ситуація далека від ідеалу.

Тому-то Святим Граалем рекламного світу і є чудова ідея з чудовою реалізацією. Як, наприклад, кампанія The Truth Is Worth It.

Підсумки другого дня LIONS Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Джерело

Теги: cannes lionsLions Liveаналітикаефективність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.