Підсумки другого дня LIONS Live підбив Ансельмо Рамос, співзасновник міжнародної незалежної креативної агенції GUT, яка має офіси в Маямі, Сан-Паулу та Буенос-Айресі. Рамос 7 разів здобував Гран-прі на фестивалі Cannes Lions, а загальна кількість здобутих ним Левів сягає понад 200. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня LIONS Live.
1. Не втрачайте людяності
Людяність – це, мабуть, одна-єдина хороша річ, яку ми винесли з пандемії. В цей час ми просто не могли не триматися одне одного, і, як наслідок, в командах встановилися тісні емоційні зв’язки.
2020 рік довів, що голлівудський сценарист та продюсер Вільям Голдман таки був правий, коли стверджував, що «ніхто нічого не знає».
Лідерам рекламної індустрії довелося визнати, що навіть у них немає відповідей на всі запитання, що виникли. І це нормально.
Ми усвідомили, що ми вразливіші, ніж нам здавалося. І це нормально.
Ми раптом побачили, що у наших колег, виявляється, є життя за межами роботи: собаки, коти, діти, ігуани… І це теж нормально.
Ми навчилися питати одне одного, чи все у нас добре.
Ми знайшли людяність, і нам варто її зберегти.
2. Використовуйте свою креативність, щоб змінювати світ навколо себе
Програма другого дня LIONS Live наочно показує, як багато існує креативних ідей заради добра. Тому створюйте такий світ, у якому вам хотілося б жити. Адже креативність – каталізатор змін. Вона здатна переконувати людей та відкривати їм очі.
3. Будьте занозою в дупі
Але з тієї ж таки програми другого дня LIONS Live стало очевидно, як складно буває втілювати свої ідеї в життя.
Найкращі ідеї, зазвичай, є найскладнішими, оскільки до вас ще ніхто такого не робив і готового плану не існує. Це – ознака всіх найкращих ідей: ви знаєте, що ідея чудова, але й гадки не маєте, з якого кінця за неї братися.
Так, вам буде непросто. Може, вам доведеться полаятися з командою чи натиснути на клієнта, але будьте готові боротися до кінця.
Будьте наполегливими. Будьте впертими.
Може, вас доведуть до сліз чи над вами постійно висітиме загроза судового позову.
Але якщо вам дійсно подобається ідея – воно все того варте.
4. Менше роздумуйте і більше робіть
У багатьох креаторів є прискіпливий внутрішній критик. Менше роздумуйте над тим, що він вам говорить, бо інакше ви так нічого й не зробите.
Ідеї – це вкрай суб’єктивна, нематеріальна штука, тож не дивно, що кожен креатор від природи потерпає від невпевненості в собі. Ми відчуваємо страх перед чистою сторінкою і ніколи не знаємо, чи не стане наступна наша чудова ідея останньою, яку ми зможемо видати на-гора.
Це нормально.
Не треба ревниво оберігати свою ідею – поділіться нею з командою, попрацюйте над нею всі разом.
Будьте постійно зайняті, тому що, коли ви без упину генеруєте та реалізуєте ідеї, вам вже не до якихось там внутрішніх критиків. Ви його за всім цим навіть не почуєте.
І завершує підсумки другого дня LIONS Live той висновок, що…
5. Ідеї – це чудово, але майстерність – головне
Джон Хегарті якось сказав: «Реклама на 80% складається з ідеї, але на інші 80% вона складається з її реалізації».
Блискуча, але погано реалізована ідея – це втрачена можливість.
Чудово реалізована, але поганенька ідея може принести вам, скажімо, Лева в категорії Craft чи Design. Але й така ситуація далека від ідеалу.
Тому-то Святим Граалем рекламного світу і є чудова ідея з чудовою реалізацією. Як, наприклад, кампанія The Truth Is Worth It.