• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Точка зору

Завойовуючи Залізний Трон в Ретаргетингу

14 Липня, 2017
Час прочитання: 1 хв.
A A
Завойовуючи Залізний Трон в Ретаргетингу
Share on FacebookShare on Twitter

Конкуренція лякає. Завжди є ризик, що знайдеться той, хто робить щось краще і швидше нас, стаючи настільки могутнім, що отримує повний контроль над Королівською Гаванню Бізнесу. Але навіть якщо ви самотній Таргаріен, або ж привілейований Тірелл або Ланністер, завжди є можливість перетворити ваш електронний магазин в грошову імперію з правильними технологіями і стратегічним плануванням, орієнтованим на результат.

#1 Готуйтесь – Зима Близько

Головне правило створення будь-якої імперії – ніколи не зупинятися на досягнутому. Почуття безпеки у світі динамічного інтернет-бізнесу таке ж небезпечне, як і в Королівській Гавані. Для розвитку бізнесу сьогодні необхідно мати хорошу базу, вміння користуватися інноваційними технологіями, а також нові стратегії, адаптовані до цифрового світу.

Керуючи онлайн-бізнесом під девізом Будинку Старків «Зима Близько», власники можуть зберегти конкурентну перевагу і працювати максимально ефективно. Для того, щоб мати можливість робити такі стратегічні кроки, які дадуть вашому бізнесу конкурентну перевагу – необхідно постійно аналізувати зміни на ринку і завжди бути напоготові.

Нічна Варта у Грі Престолів служить для спостереження за найбільшою загрозою Вестеросу і попереджає королівство про будь-які небезпеки. У цифровому маркетингу існують аналогічні інструменти, які допомагають ідентифікувати потенційні загрози і можливості, дозволяючи власникам бізнесу реагувати на зміни ринку і аудиторії, а також допомагають протистояти конкурентному тиску. Хто захищає ваш маркетинг: Семвелл Тарлі, або ж Джон Сноу?

Існує велика кількість підрядників, які пропонують рішення у сфері маркетингу і ремаркетингу, тож…

#2 Мудро обирайте союзників – Завжди орієнтуйтесь на ціль

За відсутності конкуренції ми часто вдаємося до лінощів, які можуть зруйнувати нашу мотивацію. Історія Роберта Баратеона – яскравий приклад всепоглинаючої ліні, яка охопила короля, поки інші лорди сиділи і чекали узурпації влади. Кандидати на Залізний Трон підсилюють свою владу, знаходячи правильних союзників (Будинок Баратеонів – Будинок Ланністерів, Будинок Ланністерів – Тірелли), одночасно і визначаючи, і руйнуючи конкуренцію.

У реальному світі вам також потрібні хороші союзники, щоб домогтися успіху. Незалежно від того чи є вони підрядниками, бізнес-провайдерами або консультантами, ваш успіх багато в чому залежить від людей за межами вашої компанії.

Сучасні компанії будують складні множинні стратегії союзництва з багатьма бізнес-підрядниками. Залежно від цілей можуть застосовуватися різні рекламні рішення. Вони фокусуються не тільки на короткостроковій перспективі, але і на довгостроковому підході до продажу, наприклад, нагадування про себе старим клієнтам (підтримання впізнавальності бренду), або повернення відвідувачів в періоди пікових продажів (сезонні покупки). Це допомагає тримати бренд «на слуху» і залишатися видимим для клієнта, який контактував з компанією і здійснював покупки в минулому, підштовхуючи його до повторної взаємодії з брендом. Ретаргетинг – це потужна зброя для досягнення всіх цих цілей. Коли ви виділяєте бюджет для маркетингових цілей, переконайтеся, що цей інструмент входить у ваші ресурси.

#3 Не зупиняйте колесо. Ламайте колесо.

Дейнеріс Таргарієн завоювала більшу частину світу, починаючи лише з 3-х драконівських яєць і твердої віри у свою долю. Тепер, коли вона справедливо досягає Залізного Трону, її незаплямована армія, мудрість і слава, змушують нас думати, що вона і є саме та, хто буде правити світом. Але все це було б неможливо без однієї єдиної ( точніше, 3-х) деталі – драконів.

Щоб бути лідером ринку, потрібно відрізнятися від своїх конкурентів, а також від рішень, які вони використовують. Екстраординарні результати досягаються екстраординарними методами. Інноваційні інструменти можуть допомогти вам значно поліпшити продуктивність, тому тримайте свій розум відкритим і не бійтеся використовувати нові технології і шукати нові можливості. У світі цифрової реклами алгоритми глибокого навчання можуть стати вашими драконами. На даний момент, це найперспективніший сегмент досліджень в сфері ШІ, який дає всі можливості для того, щоб ваш персоналізований ретаргетинг став на 50% ефективнішим.

“Кожен політ починається з падіння.”

 

Створити маркетингову стратегію, яка перевершить всіх конкурентів на ринку, непросто, однак ретаргетинг може в цьому допомогти. Потрібні тижні або місяці ітерацій, аналізів даних і коригувань, щоб дістатися до точки, де оптимізація, нарешті, стає можливою. Проте, як тільки ці болючі моменти будуть подолані – доходи вашого бізнесу почнуть помітно зростати, навіть без використання будь-яких рекламних витрат або бюджету для досягнення ваших цілей.

Теги: эксперты и мнения

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Театр сегодня: абсурд или элитарное искусство
Інсайти

Театр сегодня: абсурд или элитарное искусство

15 Червня, 2020

Какие вызовы стоят перед театром сегодня? Попытки эпатировать публику – это абсурд и хайп или современное искусство? Быть или не быть украинской театральной культуре? Об этом в эфире CELEBRITY MARKETING...

Читати даліDetails

«Найлегший спосіб поглибити проблему — мовчати про неї»: чи існує рівність у креативному секторі

5 книг, которые рекомендует прочитать директор по маркетингу Arricano Наталья Дмитренко

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.