Завойовуючи Залізний Трон в Ретаргетингу

Конкуренція лякає. Завжди є ризик, що знайдеться той, хто робить щось краще і швидше нас, стаючи настільки могутнім, що отримує повний контроль над Королівською Гаванню Бізнесу. Але навіть якщо ви самотній Таргаріен, або ж привілейований Тірелл або Ланністер, завжди є можливість перетворити ваш електронний магазин в грошову імперію з правильними технологіями і стратегічним плануванням, орієнтованим на результат.

#1 Готуйтесь – Зима Близько

Головне правило створення будь-якої імперії – ніколи не зупинятися на досягнутому. Почуття безпеки у світі динамічного інтернет-бізнесу таке ж небезпечне, як і в Королівській Гавані. Для розвитку бізнесу сьогодні необхідно мати хорошу базу, вміння користуватися інноваційними технологіями, а також нові стратегії, адаптовані до цифрового світу.

Керуючи онлайн-бізнесом під девізом Будинку Старків «Зима Близько», власники можуть зберегти конкурентну перевагу і працювати максимально ефективно. Для того, щоб мати можливість робити такі стратегічні кроки, які дадуть вашому бізнесу конкурентну перевагу – необхідно постійно аналізувати зміни на ринку і завжди бути напоготові.

Нічна Варта у Грі Престолів служить для спостереження за найбільшою загрозою Вестеросу і попереджає королівство про будь-які небезпеки. У цифровому маркетингу існують аналогічні інструменти, які допомагають ідентифікувати потенційні загрози і можливості, дозволяючи власникам бізнесу реагувати на зміни ринку і аудиторії, а також допомагають протистояти конкурентному тиску. Хто захищає ваш маркетинг: Семвелл Тарлі, або ж Джон Сноу?

Існує велика кількість підрядників, які пропонують рішення у сфері маркетингу і ремаркетингу, тож…

#2 Мудро обирайте союзників – Завжди орієнтуйтесь на ціль

За відсутності конкуренції ми часто вдаємося до лінощів, які можуть зруйнувати нашу мотивацію. Історія Роберта Баратеона – яскравий приклад всепоглинаючої ліні, яка охопила короля, поки інші лорди сиділи і чекали узурпації влади. Кандидати на Залізний Трон підсилюють свою владу, знаходячи правильних союзників (Будинок Баратеонів – Будинок Ланністерів, Будинок Ланністерів – Тірелли), одночасно і визначаючи, і руйнуючи конкуренцію.

У реальному світі вам також потрібні хороші союзники, щоб домогтися успіху. Незалежно від того чи є вони підрядниками, бізнес-провайдерами або консультантами, ваш успіх багато в чому залежить від людей за межами вашої компанії.

Сучасні компанії будують складні множинні стратегії союзництва з багатьма бізнес-підрядниками. Залежно від цілей можуть застосовуватися різні рекламні рішення. Вони фокусуються не тільки на короткостроковій перспективі, але і на довгостроковому підході до продажу, наприклад, нагадування про себе старим клієнтам (підтримання впізнавальності бренду), або повернення відвідувачів в періоди пікових продажів (сезонні покупки). Це допомагає тримати бренд «на слуху» і залишатися видимим для клієнта, який контактував з компанією і здійснював покупки в минулому, підштовхуючи його до повторної взаємодії з брендом. Ретаргетинг – це потужна зброя для досягнення всіх цих цілей. Коли ви виділяєте бюджет для маркетингових цілей, переконайтеся, що цей інструмент входить у ваші ресурси.

#3 Не зупиняйте колесо. Ламайте колесо.

Дейнеріс Таргарієн завоювала більшу частину світу, починаючи лише з 3-х драконівських яєць і твердої віри у свою долю. Тепер, коли вона справедливо досягає Залізного Трону, її незаплямована армія, мудрість і слава, змушують нас думати, що вона і є саме та, хто буде правити світом. Але все це було б неможливо без однієї єдиної ( точніше, 3-х) деталі – драконів.

Щоб бути лідером ринку, потрібно відрізнятися від своїх конкурентів, а також від рішень, які вони використовують. Екстраординарні результати досягаються екстраординарними методами. Інноваційні інструменти можуть допомогти вам значно поліпшити продуктивність, тому тримайте свій розум відкритим і не бійтеся використовувати нові технології і шукати нові можливості. У світі цифрової реклами алгоритми глибокого навчання можуть стати вашими драконами. На даний момент, це найперспективніший сегмент досліджень в сфері ШІ, який дає всі можливості для того, щоб ваш персоналізований ретаргетинг став на 50% ефективнішим.

“Кожен політ починається з падіння.”

 

Створити маркетингову стратегію, яка перевершить всіх конкурентів на ринку, непросто, однак ретаргетинг може в цьому допомогти. Потрібні тижні або місяці ітерацій, аналізів даних і коригувань, щоб дістатися до точки, де оптимізація, нарешті, стає можливою. Проте, як тільки ці болючі моменти будуть подолані – доходи вашого бізнесу почнуть помітно зростати, навіть без використання будь-яких рекламних витрат або бюджету для досягнення ваших цілей.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Прийоми проти ЛОМу: що таке кенселінг і як інфлюенсеру не потрапити під публічне засудження

ХХІ століття відзначилося силою-силенною нових професій. Блогер — одна з перших. Соціальні мережі — давно один із найпотужніших публічних рупорів, ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...

5 речей, необхідних для народження інновацій

Ідеї є всюди, або 5 речей, необхідних для народження інновацій

Найкращі ідеї народжуються там, де люди найменше сподіваються їх знайти — вважає Емі Стентон, засновниця та керівниця PR-агенції Stanton & ...

Повчання, переспіви та підмочені репутації: найгірша реклама до Супербоулу 2021

Міфічні «ідеальні люди» є невмирущим рекламним кліше, але ми не для того витерпіли цей рік, щоб найгірша реклама до Супербоулу 2021 повчала нас, як жити.

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

Секрети ефективної соціальної комунікації та контроль інфодемії: про що говорили на SHKALA 2021

2 та 3 лютого 2021 року відбувся Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021. Подія у сфері трансформації українського ...

Дивні шрифти, освіта, соціальний брендинг: тренди в дизайні від студії LLIWELL

Ринок дизайну в Україні стрімко змінюється, так само як і суміжні індустрії. Глобально можемо спостерігати все більшу актуалізацію невеликих студій ...