Исследователи из Школы общественного здравоохранения Бостонского университета получили новые доказательства того, что телевизионная реклама влияет на количество алкоголя, употребляемого несовершеннолетними.
Исследователи из Школы общественного здравоохранения Бостонского университета получили новые доказательства того, что телевизионная реклама влияет на количество алкоголя, употребляемого несовершеннолетними.
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU