Історія шрифту Comic Sans. Нові функції Telegram. Приклади ефективної інноваційної реклами. Це та багато іншого у новому випуску Creative Digest CIAU (тепер доступний для прослуховування на Apple Podcasts та Castbox).
Google запустив функцію зменшення фонового шуму під час дзвінків у Google Meet. Веб-версію представили ще в червні. А нещодавно функція вже з’явилась на Android та iOS. Нова технологія фільтрує ті звуки, які відрізняються від людського голосу. Але доступна вона лише для користувачів G Suite Enterprise та G Suite Enterprise for Education. Детальніше про нову функцію читайте на Vector.media.
А тим часом Telegram тестує коментарі до постів. Вони автоматично з’явилися на всіх каналах, де є власні чати. Коментувати зможе будь-хто. А адміністратори каналу, за бажанням, анонімно відповідатимуть на коментарі. Функція вже доступна як в Telegram для Android, так і на iOS та Telegram Desktop. Як це працює — дізнавайтесь на Bazilik.media.
І це ще не всі оновлення! У Telegram також з’явилась функція анонімних адміністраторів груп. Тобто, ваш нік буде прихований від користувачів. Більше того, месенджер додав нові пошукові фільтри та анімовані емоджі. Детальніше про кожне з оновлень читайте в телеграм-каналі «Красивий маркетинг».
Facebook об’єднав чати Messenger та Instagram. Відтепер можна відправляти повідомлення або починати відеодзвінки, використовуючи одну платформу. Користувачі можуть контролювати і обмежувати тих, хто надсилає повідомлення, а також забороняти певним юзерам зв’язуватись через обидва додатки. Дивіться, як це виглядає, на Marketing Media Review.
Міністерство цифрової трансформації України спільно з програмою ООН запрошують взяти участь у хакатоні Hack for Locals 2.0: «Безпечні спільноти». Об’єднання розробників, дизайнерів, управлінців, активістів, підприємців і маркетологів потрібне для плідної співпраці та пошуку рішень, які сприятимуть побудові сильних, безпечних і згуртованих спільнот. Три найкращі проєкти отримають грант на реалізацію ідей від Програми ООН. Більше інформації про хакатон та грант читайте на CASES.Media.
І ще одна цікава історія. Мало хто знає, як відомий нам усім шрифт Comic Sans опинився у бібліотеці шрифтів Windows 95. Навіть Вінсент Коннер, «батько» цього шрифту, не знає. Адже Comic Sans розробили лише для того, щоб написати репліки в бульбашках для персонажів давно забутої комп’ютерної програми. Тим не менш, сьогодні Comic Sans є об’єктом загальної неприязні серед дизайнерського ком’юніті, а використання цього шрифту стало синонімом несмаку. Звідки ж такий хейт? Креативний та дизайн-директор агенції Slalom Йен Робінсон розповідає історію народження Comic Sans. Прочитати її можна на creativity.ua.
У науковій фантастиці часто можна побачити ідею, що в майбутньому боді-арт розвинеться в підшкірні дисплеї із нанороботами. І хоча сучасні нанотехнології на таке поки що не здатні, динамічне татуювання, яке здатне змінювати свій колір, вже існує. Проте воно має насамперед біомедичне, а не декоративне призначення. Уявіть, що татуювання може попередити вас про проблеми з обміном речовин, або що сонячне випромінювання перевищує прийнятний для вас рівень і існує ризик виникнення раку. Детальніше про те, як працює динамічне татуювання, а також подивитись приклади такої інновації можна на creativity.ua.
Музика — важливий елемент нашого життя. Вона може просто грати в навушниках і піднімати настрій, а може й повноцінно формувати продукт. За допомогою музичних треків створюються якісні проєкти як комерційного, так і соціального спрямування. Редакція SKVOT зібрала сім рекламних кейсів, де музика допомагає у боротьбі за збереження клімату, стає основою AI-проєктів і виступає посередником між їжею та людиною. Детальніше – на сайті SKVOT.
Завдяки новаторському підходу до створення комунікаційних кампаній можна багато що досягнути. Наприклад, відкрити банківські рахунки для малозабезпечених або навіть гуманно відігнати акул від австралійських пляжів. Організатори Cannes Lions відібрали шість кейсів телекомунікаційних компаній, які демонструють винахідливість у створенні реклами. Це дозволило їм розбудувати свій бренд та розширити цільову аудиторію. Переглянути креативні ролики можна на creativity.ua.
Продовжуючи тему реклами та її ефективності… Компанія VidMob провела дослідження, результати якого показали, що відеореклама забезпечує на 48% вищий рівень продажів, ніж статична. Це робить її важливим промоінструментом, особливо в сезон святкових покупок. Компанія порівняла ефективність реклами у роздрібній торгівлі та в електронній комерції в Facebook, Instagram, Facebook Messenger і Facebook Audience Network. Більше даних та фактори ефективних роликів читайте на Media Business Reports.
І наостанок! 12 жовтня розпочнеться онлайн-конференція Digital Marketing Boost. Вона триватиме 4 дні. Серед спікерів — топ-менеджери великих брендів з України, Білорусі, Казахстану та Молдови. Спікери поділяться кейсами, які спрацювали для них цього року, і розкажуть, як побудувати маркетингову стратегію на 2021 рік. Конференція буде корисна топ-менеджерам, маркетологам, рекламодавцям та менеджерам рекламних агентств. Умови участі у заході читайте на CASES.Media.
На цьому ми завершуємо креативний дайджест. Гарних вихідних і до наступного випуску! Чао!
Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.