Заробляти під час навчання: в Україні запустився університет сучасних професій Atom

Український університет сучасних професій Atom оголосив про офіційний запуск. Проєкт пропонує трансформаційні освітні програми, які розраховані на отримання сучасних професій за півтора місяця. Сьогодні в Atom можна отримати спеціальність трафіколога, інвестора, режисера монтажу та тільдолога, а також оволодіти навичками підприємця. У перспективі — навчання спеціальностям графічного дизайнера, бренд-мейкера, менеджера з продажів та арбітражника.

університет сучасних професій Atom

Засновники Atom — Сергій Хорунжий, директор з розвитку бізнесу, і Вадим Короленко, маркетинговий директор проєкту, досвідчені експерти в діджитал-маркетингу.

«Головне завдання Atom — надання якісної та трансформаційної освіти, доступної з будь-якої точки світу. Навчання заради формальності без зрозумілого й чітко вимірюваного результату вже не є актуальним. Важливо бути цікавим. Змусити студентів сидіти за лекцією онлайн набагато складніше, тому ми розробили новий цифровий підхід. Короткі ролики замість довгих пар, онлайн-платформа замість навчального класу — все повинно бути направлено на те, щоб студентам подобалося займатися», — відзначають співзасновники проєкту.

Програми Atom розраховані на студентів, які хочуть опанувати нову професійну навичку або розглядають альтернативні спеціальності як додаткове джерело доходу з перспективою переходу в основне. Трансформаційний підхід до навчання допомагає учням розвивати як soft, так і hard skills, незалежно від віку і досвіду.

«У 2020 році важливо бути edutainment — поєднувати освітній процес з розвагами. Тепер в онлайні ми не тільки слухаємо лекції, а й займаємося спортом, відпочиваємо і навіть проводимо вечірки. І ті, хто вбудовують модель розваг у програми — отримують ефективний результат від учнів», — розповідає Сергій Хорунжий.
У своїх методиках Atom використовує гейміфікацію, спілкування через Telegram-бот, а також YouTube-відео з відкритими сюжетними лініями.

Засновники Atom — Сергій Хорунжий і Вадим Короленко
Засновники Atom — Сергій Хорунжий і Вадим Короленко

Особливістю університету є його рейтингова система. Один із ключових пунктів оцінювання — гроші. Кожен результат програми визначається заробітком. Студент починає заробляти вже під час старту навчання. Викладачі Atom вважають, що отриманий професіоналізм визначається кількістю замовлень і виплат від клієнтів. Так, під час тестового режиму, максимальний чек студента за місяць навчання склав $2560.

Завдяки мобільній концепції, можна вчитися з будь-якої точки світу, радитися з кураторами з приводу навчального процесу, пошуку клієнтів і монетизації отриманих знань. Протягом року Atom тестував моделі навчання, встигнувши випустити понад 2000 студентів з України, Росії, Білорусі, Польщі, Казахстану, Узбекистану, США, Канади та Ізраїлю.

Програми навчання створювалися практикуючими діджитал-фахівцями. Викладачі Atom працюють з такими компаніями, як Pinterest, Zoom, Tesla, Bolt, EasyPay, Lexus, Mini Cooper, Альфа-Банк, а також з українськими і зарубіжними знаменитостями.

Університет сучасних професій Atom співпрацює з вищими навчальними закладами. Так, університет уклав партнерство з Центрально-Європейським університетом та з Міністерством освіти України для активного просування нових стандартів освіти.

Після закінчення навчання кожному учневі видається сертифікат міжнародного зразка.

Більше деталей про програми та вартість навчання — за посиланням.


А ми нагадуємо, що у Projector.Humanitarium стартували набори на два онлайн-курси — «Історія реклами» та «Історія українського дизайну». 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

Сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від конкурсу Pitch UA 3

Айра Наполіелло (Ira Napoliello), сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...