Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит на «живий» освітній контент.

Найбільш активно англійську на карантині в березні вчили у Києві – 27% від усього трафіку сервісу в Україні. Далі йдуть Дніпро – 10%, Харків – 8%, Одеса та Львів – по 6%. Цікаво, що жінки вивчають англійську значно активніше за чоловіків – 65% проти 35%.

Найбільше займаються у віці від 25 до 34 років – 40%. Трохи менше молодь від 18 до 24 років – 30%, удвічі менше люди з 35 до 44 років – 15%, діти та підлітки до 18 років складають 10%.

Найулюбленіший час для занять – з 19 до 22 години.

А найзатребуванішими темами були «Англійська для початківців», «Розмовна англійська» та «Англійська для IT».

Найчастіше англійську онлайн вчили: IT фахівці – 28%, представники інших креативних індустрій та бізнесу – 23%, працівники сфери обслуговування – 7%, освітяни та держслужбовці – 5%.

Узагалі ж збільшився запит на «живий контент», коли у студентів є змога у реальному часі спілкуватись онлайн із викладачем та між собою. Для прикладу, відвідування розмовних клубів, за даними платформи, у березні зросло на 37%.

«Людям не вистачає живого спілкування, – говорить Максим Сундалов, керівник та співзасновник онлайн-школи англійської мови EnglishDom. – При цьому є бажання використати карантин як можливість здобути нові знання. Ми бачимо це по тому, як різко зросло навантаження на наші сервери. Нам довелося оперативно провести роботи, щоб посилити систему, зокрема оптимізувати код та збільшити ємність серверів. Ми розуміємо, наскільки зараз важлива надійність роботи сервісу і задоволення побажань студентів, тому на 20% збільшуємо команду викладачів – до 400 осіб. Окрім цього, ми запускаємо безкоштовні стріми та вебінари з вивчення англійської мови з блогерами на Youtube та в Instagram». 

За дослідженнями компанії EnglishDom, найпопулярнішими англійськими словами, які українці на карантині вчили онлайн у березні 2020 р., стали: today, listen, child.

Найпопулярнішими словами, які вчать люди залежно від їхнього рівня англійської, в березні 2020 р. стали такі:

  • Beginner: child, today, March.
  • Elementary: today, listen, child.
  • Pre–Intermediate: congratulate, catchy, appear.
  • Intermediate: catchy, maintain, masterpiece.
  • Upper–Intermediate: abhor, bigot, probity. 
  • Advanced: capricious, tangent, repine. 

Ці дослідження ґрунтуються на інформації за березень 2020 р. цифрової EdTech платформи EnglishDom, а саме: безкоштовних сервісів компанії «Онлайн тренажер», ED Words та безкоштовного пробного уроку. 

Фото в заголовку: https://unsplash.com/

Читайте також: Kantar опублікував рейтинг популярних сайтів за березень 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Mastercard_Love Index 2021_Illustrations_1

Mastercard Love Index: романтична вечеря, прогулянка містом і кіномарафон — тренди Дня святого Валентина

Згідно зі щорічним дослідженням Mastercard Love Index, за останнє десятиліття витрати українців на подарунки та враження до Дня закоханих виросли ...

Які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах» за час існування цієї категорії

Ось які кампанії здобували Glass Lions на «Каннських Левах», мацаючи огірки, дражнячи биків та нормалізуючи червону кров у рекламі.

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії — дослідження Zenith

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії — дослідження Zenith

Соціальне дистанціювання обмежує зростання інвестицій у рекламу в б’юті-категорії до 1.7% у 2021. Про це свідчать дані дослідження агентства Zenith. ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...