• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Українські креативні компанії розробляють освітню платформу Creative Practice: перші кроки та виклики

30 Травня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Українські креативні компанії розробляють освітню платформу Creative Practice: перші кроки та виклики
Share on FacebookShare on Twitter

Цього року в Україні запускається освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Creative Practice. Проект розробляє група українських креативних компаній на основі спільного досвіду. Наразі до робочої групи входять Aimbulance, Galagan, GRAPE, Postmen, POPEL Agency.

Reklamaster.com запропонував автору проекту Анатолію Попелю детальніше розповісти про платформу.

Для чого це все

Ми прагнемо не лише підвищити стандарти в креативній індустрії, а й вирішити ті нагальні проблеми, які є в галузі.

В Україні підготовка молодих фахівців, які долучаються до творчої індустрії, часто не відповідає потребам креативних компаній. Люди, що приходять працювати, часто не володіють професійною термінологією, не розуміють теорії, не вміють працювати на достатньому рівні з графічними редакторами і тому «навчаються в процесі».

Ефективної системи пошуку молодих фахівців (і не лише молодих) поки що немає. Кожного нового фахівця креативним компаніям необхідно шукати через тривалий процес рекрутингу.

Немає як такої системи сертифікації кадрів, і відтак важко зрозуміти фактичний рівень знань і практичних навичок претендентів. А відтак часто справу вирішує не професійний конкурс, а просто щасливий випадок.

Вхід до професії наразі досить дорогий. Середня вартість короткотривалого курсу складає близько 10000 гривень. І до того ж є величезний голод на фахівців, брак кадрів.

Як це виглядатиме

Освітня платформа включатиме курси, окремі лекції та спеціальні формати, систему профілів студентів, систему сертифікації, програму допомоги в працевлаштуванні.

Перший онлайн-курс матиме назву «Основи дизайну». Навчання розпочнеться у жовтні. Набір студентів на курс вже розпочався та триватиме до 30 серпня.

Ми вирішили спитати представників креативної галузі про їхнє бачення того, що мають знати та вміти молоді фахівці. Завдяки цьому зможемо зрозуміти, чого очікують компанії від потенційних кандидатів. Та й молодим фахівцям, певно, було б цікаво, що хочуть від них працедавці, та на що їм реально варто розраховувати в контексті завдань, заробітної плати та кар’єри.

Пройти опитування можна за посиланням.

Які виклики

Розроблюючи курс «Основи дизайну», ми з самого початку ставимо питання не про те, якою має бути його програма, — ми зосереджуємось на тому, яким має бути фахівець після завершення курсу. Якими навичками він має володіти. Які терміни має розуміти. Яку мати теоретичну базу. І щоб відповісти на це питання, ми спілкуємось і з представниками індустрії, і з партнерами проекту. Вже маючи відповіді на ці питання, ми формуємо програму.

Перший виклик полягає у тому, що в нас буде величезна, як для освітнього курсу за цією темою, аудиторія. Орієнтуємось на те, що в проекті одночасно братимуть участь декілька тисяч студентів (наразі маємо близько 1700 анкет, а до запуску ще кілька місяців). А отже це й величезна відповідальність.

Другий виклик — онлайн-формат нового типу. В нього буде інтегрована модель ранжування випускників та ще й конкурс. Це дещо нове, такого ще не робили до нас.

Третій виклик — система працевлаштування. Маємо зробити так, щоб на виході з курсів студенти отримували реальну можливість працевлаштування. Тому, щотижня ми маємо декілька зустрічей з працедавцями, яких хочемо залучити до проекту до завершення першого курсу.

Але насправді, кожний компонент проекту — окремий виклик.

Про пошук партнерів

Ми спілкуємось з усіма, кому проблеми, які ми хочемо вирішити, болять. Ми пояснюємо, як хочемо їх вирішити. І якщо їм подобається ідея — вони долучаються.

Когось наші аргументи влаштовують, хтось не вірить у проект, а хтось каже, що долучиться згодом, коли будуть перші помітні результати. Але вважаємо, що попри те, що результати не мають бути аж надто відтерміновані, ми все ж робимо дещо фундаментальне, і відтак, маємо запастись терпінням. Це марафон, а не спрінт. І маємо доводити, що наші справи не розходяться зі словами, тоді і партнерів ставатиме дедалі більше.

Матеріал підготувала Вікторія Теравська

Теги: креативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.