У 2020-му англійську найчастіше вчили Ганна з Олександром у середу ввечері: дослідження EnglishDom

За статистикою онлайн-школи EnglishDom, українці, які вивчали англійську в 2020 році, у середньому займалися 16 годин на місяць. З них 7 годин припадає на уроки, і ще 9 годин — на самостійне виконання домашніх завдань.

Найактивніше освоювали англійську студенти у віці від 25 до 34 років — 40%. Трохи менше молодь від 18 до 24 років — 30%, удвічі менше люди з 35 до 44 років — 15%.

Жінки вчили англійську майже вдвічі більше, ніж чоловіки — 65% проти 35%. Найпопулярніше жіноче ім’я серед студентів — Ганна, серед чоловіків — Олександр.

«Останніми роками пік активності студентів у навчанні був у жовтні, листопаді. Але цього року він збігся з впровадженням карантину — у квітні ми зафіксували сплеск активності студентів удвічі, — розповідає співзасновник та керівник онлайн-школи EnglishDom Максим Сундалов. — Абсолютною рекордсменкою з англійської стала 26-ти річна харків’янка. У 2020 році вона відвідала 628 онлайн-занять на нашій цифровій платформі, це по 1,7 уроку щодня без вихідних. 2020 рік додав чимало турбот, але водночас навчив нас розвиватися по-новому».

За статистикою, 60% уроків українці проходили в будні, 40% — на вихідних. Найпопулярніший день для занять — середа, а час — з 19:00 до 21:00 в будні та з 12:00 до 13:00 на вихідних.

У 2020 році українці в п’ять разів частіше обирали викладачем жінку, ніж чоловіка. Водночас 52% бажали, щоби викладачка чи викладач були молодше 30 років, 39% віддали перевагу вікові від 30 до 40 років, та лише 9% обирали вік понад 40 років. За характером викладача: 54% студентів обирали «активного», 46% — «спокійного». У парі «строгий чи лояльний» також невелика перевага в «лояльного» — 53%. Цікаво, що між «веселим» та «серйозним» викладачем рідше обирають фанового — 38% проти 62%.

У 2020-му англійську найчастіше вчили Ганна з Олександром у середу ввечері: дослідження EnglishDom

Найчастіше англійську онлайн вчили: IT-фахівці — 28%, представники інших креативних індустрій та бізнесу — 23%, працівники сфери обслуговування — 7%, освітяни та держслужбовці — 5%.

Нагадаємо, за підсумками 2020 року Україна піднялася у світовому рейтингу володіння англійською мовою EF EPI на п’ять сходинок, з 49-го на 44-е місце, та перейшла з групи країн низького рівня до групи середнього рівня.


А ми нагадуємо, що триває набір на два онлайн-курси від Projector.Humanitarium — «Історія реклами» та «Історія українського дизайну». А до 11 січня 2021 року триває реєстрація на відбір до Genesis Media School — безкоштовний авторський курс Genesis про роботу медіа.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Судмедексперт і письменник Володимир Саркісян про поєднання непоєднуваних професій та креативну популяризацію науки

Креативна особистість креативна в усьому. Більше того, вона завжди прагне розширити обрії реалізації своїх креативних здібностей. Володимир Саркісян — яскравий ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...