• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Режисер Максим Марченко про свій творчий шлях і тренування надивленості

19 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Режисер Максим Марченко про свій творчий шлях і тренування надивленості
Share on FacebookShare on Twitter

«Якось далекого 2011 (або 2010) року я вирішив зняти вітальний фільм на весілля брата. Підбив на це купу друзів, але так і не закінчив проєкт — занадто масштабно все придумав. А коли намагався змонтувати фільм, то у мене йшла кров із очей, так що не просіть показати його. Втім, мені так сподобалося це заняття, що я вирішив працювати у цій сфері».

Так режисер, сценарист і засновник відеопродакшена THE_MORE Максим Марченко згадує свій перший досвід. За 10 років Максим встиг познімати і комерційну рекламу, і тревел-проєкти, і комедійний серіал, і соціальні проєкти. «Мені хочеться думати, що великий досвід йде тільки на користь. Думаю, через років 15-20 ми точно дізнаємося, пішло це на користь чи ні 🙂 », — відповідає режисер на питання про те, чи не заважає такий різноформатний досвід вибудовувати власний стиль.

В інтерв’ю creativity.ua Максим Марченко розповідає про свій творчий шлях, про роботи, якими пишається, і про тренування надивленості.

Максим Марченко

Як починав свій шлях

Я пройшов конкурс на режисера монтажу, і ми з командою на чотири місяці поїхали на Гоа, де я познайомився з багатьма класними і талановитими людьми, з якими спілкуюся донині. Там ми монтували тревел-шоу під назвою Windcatcher, знімали частину повнометражного фільму, де я навчився будувати дощ-машину з бамбука і шланга, зіштовхнувся в смертельній битві з величезною анакондою (ну, добре, просто прокричав і перестрибнув через паркан) і по кілька годин лежав на даху під місяцем, щоб робити краплі від дощу. Дякую Андрію Вітеру, організатору цього всього, за суперекспіріенс.

А ще я проспав свято Холі, два рази отруївся і лежав під крапельницею, підвішеною за карниз старих штор. Порада — не їжте недосмажену курку на пляжі і не пийте молочних коктейлів в Індії.

Три проєкти, якими пишаюся

1. Реклама на конкурс Nescafe. Це була одна з моїх перших режисерських робіт. Вона знята трохи по-студентському, але мені подобається ідея, яку я придумав. Думаю, вона дуже оригінальна і досить глибока. Я навіть хотів перезняти її. Але, порахувавши бюджет, зрозумів, що краще вкласти гроші в короткометражний фільм, ніж перезнімати рекламу.

2. Реклама Coca-Cola. Мені подобається зворушлива історія в ній.

3. Сценарій свого короткометражного фільму «Премія ОРВІНА», щоб сподобатися дівчині, що вже заслуговує на премію Дарвіна. У фільмі багато підтекстів, багато цікавих рішень, а ще це чорна комедія — класний фільм буде.

Еволюція стилю між першою і другою роботою

Найпершу свою роботу я знімав на конкурс реклами та упивався своєю оригінальністю. А коли переглядав роботи інших учасників і бачив, що у 60% точно такі ж ідеї, то усвідомив, що потрібно більш серйозно підходити до креативу.

Тренування надивленості

Я дивлюся багато фільмів, точніше, раніше дивився багато фільмів і читав багато книг, але з народженням дитини на це немає сил. На Vimeo є розділ Staff Pick, раджу дивитися його, там багато крутих і незвичайних робіт. Також я частенько відвідував Одеський кінофестиваль — це супер місце для натхнення і перегляду фільмів, про які ви навряд чи колись дізнаєтеся.

З режисерів люблю Содерберга, Аронофскі, Звягінцева, Нолана, Вільнева, Шазелла, але я більше прив’язуюся до фільмів, ніж до режисерів. Обожнюю «Хмарний Атлас», «11-13 Друзів Оушена», «Мама», «Ворог», «Заряджений пістолет», «Гарячі голови». Вважаю вищою майстерністю створювати такі фільми, які можна переглядати квадрільон раз.

За режисерами, які знімають рекламу, не слідкую. Але найцікавіші реклами трапляються тоді, коли запрошують крутих кінорежисерів, таких як, наприклад, Уес Андерсон, Спайк Джонс та інші.

Вважаю вищим майстерністю створювати такі фільми, які можна переглядати квадрільон раз.

Професійна відеозйомка vs вертикальне відео на смартфон — хто кого?

Звичайно ж, професійна відеозйомка. Вертикалка викликана виключно форматом телефону, точно так само як, наприклад, кількість пісень в альбомі залежала від носія: вініл або диск. Зараз настав час синглів.

А широкоформатна зйомка — це зручність (горизонтальний огляд у людей набагато більший, ніж вертикальний) і емоційне залучення. Але епоха вертикалок пройде, як пройшла епоха відеокасет і дисків, рівно тоді, коли придумають новий тип відтворення / носія контенту.

Епоха вертикалок пройде, як пройшла епоха відеокасет і дисків, рівно тоді, коли придумають новий тип відтворення / носія контенту.

Поради режисерам

Можу тільки сказати одне: йдіть до своєї мети, що б вам не говорили.


А ще Максим Марченко виступив режисером промороликів Young Lions Competitions Ukraine 2020.

Теги: відеокреативкреативні індустріїфільми

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.