Міжнародне журі визначило переможців українського Young Lions Competitions в категоріях Print, Film та Design. Команди, які посіли перше місце в кожній категорії, представлятимуть Україну на міжнародному етапі конкурсу під час фестивалю Cannes Lions у 2021 році. Нагадаємо, учасники всіх трьох категорій розробляли креативні шляхи боротьби з дитячою бідністю за брифами від ЮНІСЕФ Україна.

«Щоразу дивуюсь, як за 24 години молодим креаторам Young Lions Competitions вдається вхопити саму суть проблеми і своїми роботами змусити глядача замислитись, поглянути на ситуацію під новим кутом. Цього року учасникам дісталась непроста тема дитячої бідності, про яку в суспільстві ще не навчились говорити без стигми чи жалості. Але учасники віднайшли ідеї, як говорити про конструктивні рішення і рівні можливості для дітей. Ми сподіваємось, що вже скоро роботи креаторів можна буде побачити у кампаніях ЮНІСЕФ», – коментує Лора Білл, заступниця голови Представництва ЮНІСЕФ в Україні.

Визначено переможців Young Lions Competitions Ukraine 2020

За абсолютною кількістю балів від міжнародного експертного журі (підсумок балів за 4-ма критеріями оцінки: відповідність завданням брифу, креативність ідеї, стратегія включно із інсайтом, якість виконання) призові місця розподілилися наступним чином:


Категорія PRINT

Взяли участь 23 команди

1 місце — Анастасія Зайцева, Максим Скорик, BBDO Ukraine & I am IDEA (рейтинговий бал — 6,8125) 

Робота переможців Young Lions Competitions Ukraine 2020
Робота переможців Young Lions Competitions Ukraine 2020
Робота переможців Young Lions Competitions Ukraine 2020


2 місце — Григорій Несмашний, Ліза Макарицька, ANGRY (рейтинговий бал — 6,7625) 

Робота учасника Young Lions Competitions Ukraine 2020
Робота учасника Young Lions Competitions Ukraine 2020
Робота учасника Young Lions Competitions Ukraine 2020


3 місце — Анна Удовенко, Дмитро Онищенко, Bart&Fink (рейтинговий бал — 6,6625)



Категорія FILM

Взяли участь 21 команда

1 місце — Майя Мірошниченко, Дар’я Назаренко, Forside production (рейтинговий бал — 7,4142)



2 місце — Даніїл Ткаченко, Олександр Тітарчук, фріланс & Fedoriv Agency (рейтинговий бал — 7,2571) 



3 місце — Олександра Щербакова, Олеся Бондар, banda (рейтинговий бал — 7,1857) 



Категорія DESIGN

Взяли участь 14 команд

1 місце — Данило Нестеревич, Вікторія Харченко, banda & Windfor’s Kyiv (рейтинговий бал — 7,5833)



2 місце — Леонід Наконечний, Мирослава Шевченко, R agency (рейтинговий бал — 7,05)



3 місце — Катерина Паращук, Богдан Захарія, Lead Line IT (рейтинговий бал — 6,9833)

Коментарі журі та детальний спліт голосів і балів робіт, що пройшли до шорлиста, — доступні учасникам в їхніх облікових записах у конкурсній системі Асоціації Креативних Індустрій (CIAU).

Нагадуємо, що кожен учасник команди, яка посіла 2 та 3 місця в конкурсних категоріях, може обрати будь-який курс від SKVOT та пройти його безкоштовно протягом 2020 року. Деталі надають організатори за запитом.

Відповідно до правил локального конкурсу, переможці (1 місце) Young Lions Competitions Ukraine 2020 отримують ще й призовий фонд, який покриває частину витрат, пов’язаних із участю у міжнародному етапі. Призовий фонд кожної із категорій сформовано вступними внесками учасників.

Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, голова правління CIAU коментує: «Надзвичайно приємно бачити, що кількість та якість конкурсних робіт збільшується. Звісно, разом із партнерами ми працюємо над тим, щоб учасників ставало все більше і це дало можливості цілковито покрити витрати на участь команди-переможця у міжнародному етапі. Також гадаємо, що наші зусилля над розробкою конкурсної системи стали додатковим кроком до удосконалення конкурсу. Однак, традиційно закликаємо до співпраці всіх, хто зацікавлений у розвитку можливостей для представників креативних індустрій та молодих професіоналів в Україні. Першим кроком до цього може стати участь у #YCC, адже саме цей комітет займатиметься стратегією розвитку сегменту креативних комунікацій».

Асоціація креативних індустрій України (CIAU) та офіційне представництво Cannes Lions в Україні вдячні всім партнерам, що підтримали Young Lions Competitions Ukraine 2020:

Організація, що надала брифи YLC Ukraine: ЮНІСЕФ Україна

Ексклюзивний контент-провайдер YLC Ukraine: Depositphotos

Iнфопартнери: Projector, SKVOT, Creativity.ua, Cases.media, Sostav.ua, Say-Hi, MMR.ua, Media Resources Management.


Анонсовано переможця Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...

Creative Digest: Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) запускає власний подкаст

Щотижневий подкаст CIAU створюється для всіх, хто працює в сферах креативних комунікацій, маркетингу, культурних та креативних індустріях, цікавиться інноваціями та новими бізнес-підходами. Прослухати ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

В Україні розроблено додаток Odrey для перетворення голосу в текст

Українські підприємці Марта Боровець і Олександр Кузьмічов запустили додаток Odrey, який перетворює усну мову в текст. Odrey розпізнає понад 30 мов, ...