• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Портрет людей, які вивчають англійську: 5 інсайтів від фахівців EnglishDom

16 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Портрет людей, які вивчають англійську: 5 інсайтів від фахівців EnglishDom
Share on FacebookShare on Twitter

СЕО та співзасновник онлайн-школи англійської мови EnglishDom Максим Сундалов детально про портрет людей, які вивчають англійську. А також ділиться рекомендаціями від викладачів EnglishDom щодо того, як ефективніше розвивати свої мовні навички.

Максим Сундалов

Ми в онлайн-школі EnglishDom часто проводимо кількісні дослідження, щоб краще розуміти свою аудиторію. Це допомагає нашим маркетологам і продуктологам відстежувати мотиви і складнощі студентів. Для цього тексту ми додатково провели опитування серед методистів EnglishDom, які працюють безпосередньо з учнями, і отримали інформацію з перших рук. Грунтуючись на наявних даних, я розповім, що нам вдалося дізнатися про наших студентів: як вони займаються і які цілі ставлять перед навчанням.

20% людей занижують свій рівень

Більшість студентів приходить вчитися «з нуля»: у 54% осіб — рівень Elementary, у 25% — Pre-Intermediate. Трохи рідше зустрічається Intermediate — у 15% студентів. А Upper-Intermediate і вище — лише у 6%.

При цьому найбільший відсоток студентів, які знають англійську на середньому і високому рівні, проживає у Львові — сумарно 25%. На другому місці Харків, на третьому — Київ, а замикають п’ятірку Дніпро з Одесою.

Коли до нас звертається новий студент, ми запитуємо його про рівень володіння англійською, але остаточне рішення виносимо після «співбесіди» з методистом. Приблизно в 20% випадках люди занижують свій рівень знань — мабуть, бояться переоцінити сили. Особливо часто це роблять батьки, коли записують у школу дитину. В таких випадках на першому-другому уроці ми з’ясовуємо справжній стан справ і переводимо студента на курс вище.

Ще близько 10% людей при першому знайомстві називають більш високий рівень. Це не страшно, ми швидко допоможемо наздогнати.

Незважаючи на те, що англійська — найпопулярніша іноземна мова зі шкільної програми, близько 10% учнів освоювали в школі німецьку чи французьку і з англійською не стикалися. А більшість студентів, які вивчали англійську в університеті, самі зізнаються, що він був у програмі номінально — на серйозний підхід до навчання у них не вистачало часу або мотивації. Мабуть, у цьому й криється одна з причин, чому у багатьох людей навіть після середньої школи і вузу рівень залишається початковим.

Студенти вивчають мову для саморозвитку

Ми завжди запитуємо студента, навіщо йому вивчати мову, з якою метою він прийшов на уроки. Коли людині зрозуміло, для чого вона витрачає час і гроші, їй простіше підтримувати високу мотивацію до навчання. А нам, відповідно, легше підібрати йому відповідні курси.

Більшість людей говорить, що англійська їм потрібна для саморозвитку. Наприклад, дивитися улюблені серіали в оригінальній озвучці, читати художні книги, відчувати себе більш впевнено під час подорожей.

Друга за поширеністю мета — для роботи і кар’єри. Люди з низьким рівнем хочуть заповнити цей пробіл, стати більш кваліфікованими фахівцями і отримувати більш високу зарплату. Ті, у кого середній і високий рівень, прагнуть його підтримувати, щоб не розгубити навички. До слова, кожна п’ята вакансія в Україні вимагає знання англійської.

Ми проводили дослідження серед наших корпоративних клієнтів і з’ясували, що 61% співробітників компаній вчать англійську для того, щоб вільно спілкуватися з іноземними партнерами. Решта — щоб читати професійну літературу в оригіналі.

З інших цікавих «кар’єрних» цілей: до нас зверталися співаки і співачки, які хотіли писати тексти англійською та поліпшити вимову для більш професійного звучання.

Ще частина студентів хоче підтягнути англійську, щоб здати іспит. Найпопулярніші — TOEFL та IELTS. Це особливо актуально для тих, хто хоче переїхати за кордон.

Портрет людей, які вивчають англійську

Студенти хочуть викладачів зі схожими інтересами

У нас працюють викладачі різного віку, статі та з різними характерами. Перед першим уроком ми завжди запитуємо у студентів, з ким би вони хотіли займатися.

У 2020 році 52% студентів хотіли, щоб учитель був молодше 30-ти років, 39% вибрали вік від 30 до 40 років, і тільки 9% віддали перевагу займатися з людиною старше 40 років. Найчастіше бажаний вік викладача відповідає віку учня.

При цьому студенти в п’ять разів частіше вибирали викладачем жінку, ніж чоловіка.

Що стосується характеру, 62% студентів вважають за краще серйозного викладача, 38% — веселого. За якостям «активний / спокійний» і «строгий / лояльний» побажання студентів розділилися приблизно порівну.

Ще студенти обирають викладачів за сферою захоплень. Багатьом цікава професійна тематика — наприклад, IT або маркетинг, інші шукають співрозмовників по хобі, на кшталт спорту або подорожей. І вони просять підібрати їм вчителів, які розбираються в цій галузі.

Більшість займається два рази на тиждень

У 2020 році наші студенти, в середньому, займалися англійською 16 годин на місяць. З них 7 годин — це уроки, і ще 9 — самостійне виконання домашніх завдань.

70% студентів обирають графік навчання два рази на тиждень. 20% — тричі і більше, 10% — один раз на тиждень.

За статистикою, 60% занять студенти проходять у будні дні, 40% — на вихідних. Найпопулярніший день для занять — середа, а час — з 19:00 до 21:00 в будні і з 12:00 до 13:00 на вихідних.

Займатись у вечірній час та вихідні хочуть люди, які ходять на роботу за офісним графіком. Удень зручно займатися дітям, а також дорослим, які поєднують освіту з обідом.

Портрет людей, які вивчають англійську

Просять поради, щоб швидше підтягти слабкі сторони

Найпоширеніше питання студентів — «А через скільки місяців я заговорю?». Але все учні розуміють, що це залежить від них самих. Тому вони запитують вчителів і методистів про те, як ефективніше розвивати свої мовні навички. Наприклад, які відео дивитися, як запам’ятовувати слова і розуміти мову на слух.

У відповідь викладачі дають студентам такі рекомендації:

  • Зробіть англійську своїм хобі і кожен день приділяйте йому час, щоб постійно перебувати в мовному середовищі. Для цього можна дивитися улюблений серіал, нехай і з субтитрами, прочитати англомовну статтю з теми, яка вас цікавить.
  • Якщо у вас труднощі з дисципліною, покладайтеся на допомогу онлайн-інструментів для вивчення мови. Набагато простіше згадати про необхідність повторити слова, коли додаток відправляє вам на смартфон пуш-повідомлення.
  • Підготовуйте свій азарт — у цьому допоможуть ігрові елементи в онлайн-сервісах. Наприклад, віртуальні значки за постійну роботу або досягнення певного рівня. Граючи, простіше зберігати високу мотивацію тривалий час.
  • Підготуйтеся до роботи «в довгу». У нас на сайті є калькулятор прогресу, але його прогнози будуть вірні тільки в тому випадку, якщо ви дійсно будете працювати і не пропускати заняття.

У 2019 році Україна займала 49-е місце в світовому рейтингу EF EPI, який визначає позиції країн по рівню знання англійської мови. А в 2020-му ми піднялися на 44-ту сходинку: вийшли з групи низького рівня володіння англійською і перейшли в групу країн середнього рівня. Поступово знання англійської стало новим стандартом для освіченої людини 21 століття.


Пропонуємо вам також дізнатись про те, як сарафанне радіо в соцмережах допомогло команді EnglishDom за два роки отримати більше 300 вдячних інтернет-відгуків від студентів.

Теги: навчанняосвітаринки та дослідженнярозвитокУкраїна

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.