Портрет людей, які вивчають англійську: 5 інсайтів від фахівців EnglishDom

СЕО та співзасновник онлайн-школи англійської мови EnglishDom Максим Сундалов детально про портрет людей, які вивчають англійську. А також ділиться рекомендаціями від викладачів EnglishDom щодо того, як ефективніше розвивати свої мовні навички.

Максим Сундалов

Ми в онлайн-школі EnglishDom часто проводимо кількісні дослідження, щоб краще розуміти свою аудиторію. Це допомагає нашим маркетологам і продуктологам відстежувати мотиви і складнощі студентів. Для цього тексту ми додатково провели опитування серед методистів EnglishDom, які працюють безпосередньо з учнями, і отримали інформацію з перших рук. Грунтуючись на наявних даних, я розповім, що нам вдалося дізнатися про наших студентів: як вони займаються і які цілі ставлять перед навчанням.

20% людей занижують свій рівень

Більшість студентів приходить вчитися «з нуля»: у 54% осіб — рівень Elementary, у 25% — Pre-Intermediate. Трохи рідше зустрічається Intermediate — у 15% студентів. А Upper-Intermediate і вище — лише у 6%.

При цьому найбільший відсоток студентів, які знають англійську на середньому і високому рівні, проживає у Львові — сумарно 25%. На другому місці Харків, на третьому — Київ, а замикають п’ятірку Дніпро з Одесою.

Коли до нас звертається новий студент, ми запитуємо його про рівень володіння англійською, але остаточне рішення виносимо після «співбесіди» з методистом. Приблизно в 20% випадках люди занижують свій рівень знань — мабуть, бояться переоцінити сили. Особливо часто це роблять батьки, коли записують у школу дитину. В таких випадках на першому-другому уроці ми з’ясовуємо справжній стан справ і переводимо студента на курс вище.

Ще близько 10% людей при першому знайомстві називають більш високий рівень. Це не страшно, ми швидко допоможемо наздогнати.

Незважаючи на те, що англійська — найпопулярніша іноземна мова зі шкільної програми, близько 10% учнів освоювали в школі німецьку чи французьку і з англійською не стикалися. А більшість студентів, які вивчали англійську в університеті, самі зізнаються, що він був у програмі номінально — на серйозний підхід до навчання у них не вистачало часу або мотивації. Мабуть, у цьому й криється одна з причин, чому у багатьох людей навіть після середньої школи і вузу рівень залишається початковим.

Студенти вивчають мову для саморозвитку

Ми завжди запитуємо студента, навіщо йому вивчати мову, з якою метою він прийшов на уроки. Коли людині зрозуміло, для чого вона витрачає час і гроші, їй простіше підтримувати високу мотивацію до навчання. А нам, відповідно, легше підібрати йому відповідні курси.

Більшість людей говорить, що англійська їм потрібна для саморозвитку. Наприклад, дивитися улюблені серіали в оригінальній озвучці, читати художні книги, відчувати себе більш впевнено під час подорожей.

Друга за поширеністю мета — для роботи і кар’єри. Люди з низьким рівнем хочуть заповнити цей пробіл, стати більш кваліфікованими фахівцями і отримувати більш високу зарплату. Ті, у кого середній і високий рівень, прагнуть його підтримувати, щоб не розгубити навички. До слова, кожна п’ята вакансія в Україні вимагає знання англійської.

Ми проводили дослідження серед наших корпоративних клієнтів і з’ясували, що 61% співробітників компаній вчать англійську для того, щоб вільно спілкуватися з іноземними партнерами. Решта — щоб читати професійну літературу в оригіналі.

З інших цікавих «кар’єрних» цілей: до нас зверталися співаки і співачки, які хотіли писати тексти англійською та поліпшити вимову для більш професійного звучання.

Ще частина студентів хоче підтягнути англійську, щоб здати іспит. Найпопулярніші — TOEFL та IELTS. Це особливо актуально для тих, хто хоче переїхати за кордон.

Портрет людей, які вивчають англійську

Студенти хочуть викладачів зі схожими інтересами

У нас працюють викладачі різного віку, статі та з різними характерами. Перед першим уроком ми завжди запитуємо у студентів, з ким би вони хотіли займатися.

У 2020 році 52% студентів хотіли, щоб учитель був молодше 30-ти років, 39% вибрали вік від 30 до 40 років, і тільки 9% віддали перевагу займатися з людиною старше 40 років. Найчастіше бажаний вік викладача відповідає віку учня.

При цьому студенти в п’ять разів частіше вибирали викладачем жінку, ніж чоловіка.

Що стосується характеру, 62% студентів вважають за краще серйозного викладача, 38% — веселого. За якостям «активний / спокійний» і «строгий / лояльний» побажання студентів розділилися приблизно порівну.

Ще студенти обирають викладачів за сферою захоплень. Багатьом цікава професійна тематика — наприклад, IT або маркетинг, інші шукають співрозмовників по хобі, на кшталт спорту або подорожей. І вони просять підібрати їм вчителів, які розбираються в цій галузі.

Більшість займається два рази на тиждень

У 2020 році наші студенти, в середньому, займалися англійською 16 годин на місяць. З них 7 годин — це уроки, і ще 9 — самостійне виконання домашніх завдань.

70% студентів обирають графік навчання два рази на тиждень. 20% — тричі і більше, 10% — один раз на тиждень.

За статистикою, 60% занять студенти проходять у будні дні, 40% — на вихідних. Найпопулярніший день для занять — середа, а час — з 19:00 до 21:00 в будні і з 12:00 до 13:00 на вихідних.

Займатись у вечірній час та вихідні хочуть люди, які ходять на роботу за офісним графіком. Удень зручно займатися дітям, а також дорослим, які поєднують освіту з обідом.

Портрет людей, які вивчають англійську

Просять поради, щоб швидше підтягти слабкі сторони

Найпоширеніше питання студентів — «А через скільки місяців я заговорю?». Але все учні розуміють, що це залежить від них самих. Тому вони запитують вчителів і методистів про те, як ефективніше розвивати свої мовні навички. Наприклад, які відео дивитися, як запам’ятовувати слова і розуміти мову на слух.

У відповідь викладачі дають студентам такі рекомендації:

  • Зробіть англійську своїм хобі і кожен день приділяйте йому час, щоб постійно перебувати в мовному середовищі. Для цього можна дивитися улюблений серіал, нехай і з субтитрами, прочитати англомовну статтю з теми, яка вас цікавить.
  • Якщо у вас труднощі з дисципліною, покладайтеся на допомогу онлайн-інструментів для вивчення мови. Набагато простіше згадати про необхідність повторити слова, коли додаток відправляє вам на смартфон пуш-повідомлення.
  • Підготовуйте свій азарт — у цьому допоможуть ігрові елементи в онлайн-сервісах. Наприклад, віртуальні значки за постійну роботу або досягнення певного рівня. Граючи, простіше зберігати високу мотивацію тривалий час.
  • Підготуйтеся до роботи «в довгу». У нас на сайті є калькулятор прогресу, але його прогнози будуть вірні тільки в тому випадку, якщо ви дійсно будете працювати і не пропускати заняття.

У 2019 році Україна займала 49-е місце в світовому рейтингу EF EPI, який визначає позиції країн по рівню знання англійської мови. А в 2020-му ми піднялися на 44-ту сходинку: вийшли з групи низького рівня володіння англійською і перейшли в групу країн середнього рівня. Поступово знання англійської стало новим стандартом для освіченої людини 21 століття.


Пропонуємо вам також дізнатись про те, як сарафанне радіо в соцмережах допомогло команді EnglishDom за два роки отримати більше 300 вдячних інтернет-відгуків від студентів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

В Україні запустили науково-освітній проєкт BOOKMINT’s

ГО «Форум видавців» та «Дитячі наукові студії» запустили платформу BOOKMINT’s. Мета платформи — популяризація читання та інноваційних технік вивчення науки. ...

ВАМП переклала рекомендації щодо проведення музичних подій, створені Європейською асоціацію фестивалів

Нещодавно представники Європейської асоціації фестивалів (Yourope), серед яких Sziget, Primavera Sound, Open’er, Rock Werchter, Melt, Roskilde та десятки інших, разом із медичними експертами розробили перелік настанов щодо пандемічних заходів ...

Шість етапів стратегії бренд-комунікації: головне з другого вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Creative Digest CIAU. Випуск #035

Фіналісти конкурсу соціально вагомого контенту. Чекліст для попередження дискримінації під час рекрутингу. «Google для туризму». А також добірка цікавих книжок ...

Take your time: як проходив ребрендинг ULF від Y agency

«Клієнт звернувся до нас із завданням, ми його швиденько вирішили, навели красу і всі жили довго та щасливо», — якось так найчастіше представляються кейси з ребрендингу. Та ...

Агенція Versa закликає робити сайти з діалоговим інтерфейсом

Сайт Versa з діалоговим інтерфейсом дозволяє відвідувачам голосом або текстом одразу спитати, що їм треба, не розшукуючи цю інформацію на сайті.