Освітній проект МАМІ та КНЕУ – 6-й випуск

3 липня випускні сертифікати курсу Customer Experience отримали 16 студентів факультету маркетингу КНЕУ.

Освітня програма Customer Experience, започаткована провідними експертами Асоціації та керівництвом факультету маркетингу КНЕУ, проводилась вже вшосте. Мета проекту – підготовка кадрового резерву для маркетингових та рекламних агенцій, тож курс лекцій та практичних завдань щороку адаптується під актуальні тенденції сучасного бізнесу. Програма Customer Experience 2018 складалась з 16 лекцій, 6 практичних завдань та індивідуального завдання за брифом клієнта, викладачі – 18 експертів, визнаних топ-менеджерів галузі.

«Освітня програма МАМІ – це унікальна можливість для студентів поєднати отримані теоретичні знання з практичними рекомендаціями спеціалістів з різних галузей сучасного маркетингу. В свою чергу фахівці ринку мають чудову змогу почути нове покоління, їх бачення сьогоденності та потенціал. Багато з тих маркетингових ходів та інструментів, які студенти пропонують під час виконання практичних завдань, заслуговують на реалізацію вже сьогодні», – відзначив Віктор Кисляков, New Business Development Full Contact.

Кожний студент програми отримав збалансований та практичний портфель ґрунтовних знань, які не знайдеш в книгах або інтернеті. Наступний крок – пошук джуніор-позиції в агентствах або на стороні клієнта – цілком реальний, адже сертифіковані випускники отримали рекомендації від профі. Катерина Белобловська, керівник відділу маркетингу та реклами Electrolux в Україні та країнах Кавказу, радить: «Спостерігаю, як рік від року зростає креативність та прогресивність студентських проектів, це дуже позитивна динаміка. Сучасний бізнес змінюється дуже стрімко і вимагає вміння моментально адаптуватися, передчувати зміни, випереджувати тенденції. Ця здатність до змін та саморозвитку, жага до свіжих, сміливих ідей – запорука майбутнього успіху».

Керівники агенцій, в котрих кожна хвилина розписана, щиро ділилися секретами професії «з перших рук»: Ігор Гусаров (RAM Group), Наталія Деянова, Володимир Зборовський, Майя Плющєва, Катерина Ільченко, Марія Шляхова (Havas Group Ukraine), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting), Юлія Корняга (A-Group), Наталія Жигалкіна (Prospects Group), Світлана Степаненко та Світлана Гукова (TWIGA Ukraine), Віктор Кисляков (Full Contact), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Людмила Титаренко (Scholz&Friends Kyiv), Юлія Сергійчук та Марина Тєлєга (Promotion technologies).

Наталія Морозова, голова правління МАМІ вважає: «Інвестиції в майбутніх колег – важлива та почесна справа, адже ці хлопці та дівчата з палаючими очима та живим розумом будуть завтра захищати проекти поруч з метрами ринку».

«Курс КНЕУ та МАМІ – чудова ініціатива і для студентів, і для агенцій. Я отримую задоволення від проекту, який дає можливість не тільки поділитися практичними знаннями, а ще познайомитись з ідеями майбутніх гуру маркетингу. Впевнена, на нас чекає захоплююча перспектива, сплав багаторічної практики експертів та сміливих експериментів новачків», – висловилась Світлана Гукова, Operations Director TWIGA’GO!

Наталія Жигалкіна, Operations Director Prospects Group, додає: «Слухачам дуже пощастило отримати таку концентровану порцію експертних знань за декілька тижнів. Безумовно, хотілося б передати більше досвіду та секретів, але й в такому форматі – це реальна можливість для початківців відчути специфіку різних напрямків маркетингових комунікацій та визначити свій вектор розвитку».

Отже, можливо, через декілька тижнів учасники програми увійдуть в лави наших з вами колег. Ви можете звернутись до нас та запросити до себе підготовлених стажерів, які можуть стати зірками професії.

***

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...

Nebo на культурній орбіті: новини про соцмережі, трохи про музику і діамант у лобі

Привіт, земляни! Поки ви відкопували машини зі снігу, знімали TikTok’и і шукали інвайти в ClubHouse, ми зібрали для вас добірку ...

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.