Освітній проект КНЕУ та МАМІ Customer Experience: стартувала сьома програма

Черговий курс Customer Experience пропонує студентам інтенсивний апгрейд компетенцій, які є необхідними для успішної кар’єри у галузі маркетингових послуг. Від класичної та обґрунтованої теорії до реалістичної стратегії майбутнього – так виглядає навчальна програма від МАМІ для випускників четвертого курсу Київського Національного Економічного Університету ім. В. Гетьмана (КНЕУ).

Програма містить 12 інтерактивних лекцій на базі практичних кейсів від «майстрів галузі», та блок «Практика» – 6 завдань для роботи в команді, що вимагає колективного розуму та здатності до результативної співпраці. Крім «командного заліку» на учасників чекають індивідуальні випробування. Об’єктивна бальна оцінка дозволить визначити найкращих випускників, які отримають Сертифікати та можливість стажування в провідних маркетингових агентствах.

Кураторами та викладачами курсу стали безумовні авторитети маркетингового бізнесу: Аліна Фролова, (RAM Group), Наталія Деянова та Володимир Зборовський (Havas Group Ukraine), Олександра Логвиненко, (ТЕДДІ ГРУПП), Юлія Корняга (MulenLowe Adventa), Лариса Дмитренко (Prospects Group), Юлія Голота (Adsapience), Світлана Гукова та Світлана Степаненко (TWIGA Ukraine), Віктор Кисляков (OUTFORZ), Олександр Микитенко (MEX Advertising), Марія Дахлалла (All Motion Group), Іветта Делікатна (ECOMM Communication Consulting). Якщо порахувати сумарний досвід експертів, це мільйони доларів, сотні проектів та десятиріччя шаленої натхненої праці, що зараз запропоновані студентам як золотий фонд технологій маркетингу, перевірених на практиці, з перших рук.

Детальна програма у презентації за лінком.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #027Creative Digest CIAU. Випуск #027

Creative Digest CIAU. Випуск #027

Нова порція знань та натхнення від LIONS Live. Добірка актуальних можливостей професійного росту. Онлайн-довідник національних фільмів. Та тренди в графічному ...

Nebo на культурній орбіті: новини про соцмережі, трохи про музику і діамант у лобі

Привіт, земляни! Поки ви відкопували машини зі снігу, знімали TikTok’и і шукали інвайти в ClubHouse, ми зібрали для вас добірку ...

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.