• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

LIONS Live: кілька вправ для стимулювання креативності та командної роботи

9 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Для багатьох із нас робота (і життя) переважно перейшли у віртуальний формат. Але креативнику в таких рамках часто буває затісно. У якому б середовищі ми не працювали, ми все ж тактильні істоти і отримуємо свій заряд енергії від роботи з матеріальними речами. Тому іноді буває просто необхідно ненадовго відволіктися від цифрових пристроїв на користь чогось аналогового. Тож пропонуємо взяти ручку та папір і спробувати кілька вправ для стимулювання креативності.

Вправа 1. Тридцять кіл

Це – непогана вправа для розминки перед брейнстормінгом, оскільки вона допомагає вивільнити мислення.

Заповніть аркуш паперу тридцятьма колами одного розміру (можете роздрукувати ось цю схему).

  1. Поставте таймер на три хвилини.
  2. Перетворіть якомога більше кіл у впізнавані об’єкти.
  3. Коли таймер спрацює, подивіться, скільки ідей вам вдалося згенерувати і наскільки вони відрізняються одна від одної.

Вправа 2. Мрійник – Реаліст – Критик (креативна стратегія Волта Діснея)

Виконувати цю вправу можна і на самоті, і командою. Вона допомагає подолати відстань між уявою та реальністю.

Окресліть для себе три зони – по одній на кожен метод мислення: Мрійник, Реаліст і Критик. (Створення окремого простору для кожної моделі допомагає вам налаштуватися на перемикання між ними.)

  1. Почніть з мрії. Чого ви хочете? Що викликає у вас захват? Якою була б ваша ідея, якби у вас не було жодних обмежень у часі та бюджеті? Мисліть ШИРОКО. Запишіть свої думки та ідеї.
  2. Перейдіть у роль та простір Реаліста. Спробуйте мислити логічніше. Як втілити мрію у життя? Що для цього потрібно? Яким має бути план дій? Занотуйте і це.
  3. А потім перемкніться у режим Критика. Що може піти не так? Чого тут не вистачає? Які у вашому плані прогалини? Будьте конструктивні і запишіть це все теж.

Пройшовши ці три етапи, ви матимете і креативну ідею, і застосовний план дій.

Креативна колаборація

Вміння працювати з іншими і визнавати будь-яку ідею гідною існування створює сприятливі умови для інновацій, а хороша команда починається з відкритості. Тому ось кілька вправ, спрямованих на стимулювання креативності в командній роботі.

Вправа 1. «Так, і…»

Ця вправа допомагає налагодити довіру і вважається одним із стовпів імпровізації. Одна людина висуває ідею, а ваше завдання – поставитися до неї як до цілком слушної і розвинути далі. Ви розпочинаєте свою відповідь словами «Так, і…». Ніяких «але» тут бути не може.

Розвивайте ідею далі й далі, куди б вона вас не завела. Навіть якщо вона перетворюється на щось абсурдне, ви завжди можете взяти найкращі її елементи і зробити з них щось непогане.

Вправа 2. Смердюча риба

У такий спосіб команда може висловити свої побоювання щодо проєкту та обміркувати їх разом. Також ця вправа допомагає «зламати кригу» в новій команді.

  1. Поясніть групі концепцію «смердючої риби». Вона є метафорою тривоги. Це – та штука, яка вас всюди переслідує, але про яку ви не говорите. От тільки чим довше ви її ховаєте, тим сильніше вона смердить.
  2. Дайте групі п’ять хвилин на те, щоб кожен записав свою «смердючу рибу» в контексті вашого проєкту.
  3. Коли таймер спрацює, хай кожен озвучить свої ідеї. Докладно обговоріть їх.

Вправа 3. Матриця зусиль та результатів

З цієї вправи добре розпочинати проєкт. Вона зосереджує увагу на головних пріоритетах і дозволяє кожному з команди показати свої сильні сторони та сферу інтересів в контексті проєкту. Шаблон для матриці зусиль та результатів можна взяти тут.

  1. Визначте мету команди і сформулюйте її питанням типу «Що треба зробити…» або «Що нам потрібно…».
  2. Попросіть команду поміркувати незалежно одне від одного. Хай кожен запише свої ідеї на стікерах.
  3. Попросіть всіх представити свої ідеї групі, розміщуючи їх на матриці, впорядкованій за двома осями:
  • «Результати»: потенційна користь від дії, та
  • «Зусилля»: як дорого вам ця дія обійдеться.
  1. Обговоріть у групі, чи не слід пересунути ту чи іншу ідею за цими осями. Може, її потенціал не обмежується озвученими результатами? Або її простіше реалізувати, ніж здається?
  2. Коли дискусія добіжить кінця, сектор з високими результатами і низькими зусиллями міститиме ті ідеї, з якими команда загалом найбільше погоджується і готова втілити.

Ці вправи можуть стати непоганим поштовхом для стимулювання креативності, але, як і багато інших речей, вони вимагають практики. Чим регулярніше ви вправляєте своє мислення, тим краще адаптується ваш мозок і починає генерувати нові цікаві ідеї. Тож справа за практикою.

Джерело 1, 2

Теги: Lions Liveколабораціякреативністьпсихологія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Реінтеграція ветеранів у бізнес та цивільне життя: безоплатний навчальний курс для HR та власників бізнесу

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.