Klitschko Foundation запустив перший в Україні освітній діджитал-простір Impactum

21 квітня 2021 року Klitschko Foundation оголосив про запуск першого в Україні освітнього діджитал-простору Impactum (Імпактум), мета якого — дати кожному доступний інструментарій для створення змін: особистих, локальних, глобальних. Платформа складатиметься з серії тематичних навчальних програм — проєктів для активної молоді та їхніх батьків, вчителів, а також громадських активістів. 

Impactum наразі не має аналогів в Україні, а унікальність діджитал-простору полягає у різнопланових та інтерактивних форматах навчальних програм. Кожен з проєктів складатиметься з відеолекцій, інфобоксів, кейс-стаді, подкастів, сторітелінгу, тестів та лонгрідів, які дозволяють максимально цікаво та ефективно подати тему модуля з різних сторін і напрямів. Протягом усього навчання учасники отримуватимуть зворотний зв’язок від лекторів та менеджерів проєкту, а по закінченню – сертифікат, що підтверджує набуті знання та навички.

Klitschko Foundation запустив перший в Україні освітній діджитал-простір Impactum

Все починається з синергії

Пілотною програмою на платформі Impactum стане Синергія — безкоштовний діджитал-проєкт про навички 21 століття для молоді, батьків, вчителів та активних громадян. Протягом 2 тижнів учасники навчаться розпізнавати свій потенціал, освоять актуальні для постковідного світу навички, розвинуть критичне мислення, медіаграмотність, відповідальне лідерство та інші навички, необхідні для самореалізації. Проєкт стартуватиме у травні, але подати заявку можна вже на сайті: impactum.world.

Крім того, найближчим часом планується запуск проєктів у сфері  молодіжного лідерства, благодійності, екології та спорту для різних цільових аудиторій — від школярів до їхніх батьків і вчителів. 

Крок до неформального навчання

Діджитал-простір Impactum, реалізований разом з головним партнером, компанією Winner, став логічним продовженням діяльності Klitschko Foundation та має на меті стати якісним і сучасним аналогом неформальному офлайн-навчанню.

«За минулий рік ми з командою Klitschko Foundation усвідомили дві важливі речі: світ вимагає від нас сміливості та змін. І одне без іншого жити не може. Тому ми наважились переформатувати офлайн-проєкти фонду в новий для нас формат — онлайн. Уже зараз ми запускаємо Impactum — діджитал-простір, де кожна людина може обміняти свій час на навички, звичне середовище існування на коло однодумців, і всім своїм задумам надати сенсу. Ми так віддано та з душею працювали над створенням Impactum, що не віриться, що тепер кожен підліток, його батьки, вчителі та наші колеги з інших громадських та благодійних організацій  за мить зможуть стати частиною величезного простору — Impactum. Вірю, що кожен dreamer та fighter, який зареєструється, як і ми, теж матиме достатньо сміливості, і ми разом впевненими кроками продовжимо наближатися до втілення наших мрій!», — коментує Аліна Носенко, директорка Klitschko Foundation. 

Більше інформації про платформу Impactum та Синергію —на сайті impactum.world.


А ми нагадуємо, що 17 червня відбудеться онлайн-конференція CASES: Product Design 2021.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...