• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

WeTransfer опитав майже 35000 креативників, щоб підготувати свій Ideas Report 2020

22 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
WeTransfer опитав майже 35000 креативників, щоб підготувати свій Ideas Report 2020
Share on FacebookShare on Twitter

В 2020 році пандемія та креативний світ зіткнулися лоб у лоб. І зараз настав час підвести підсумок під усім цим. Тому файлообмінник WeTransfer спробував дослідити, яким чином хаотичний 2020 рік вплинув на креативний процес. Щоб підготувати cвій Ideas Report 2020, команда WeTransfer провела опитування, в якому взяли участь 34851 креативників. Це майже вдвічі більше, ніж минулого року. До того ж цього року до опитування долучилися представники аж 183 країн. Та й в плані представлених у звіті індустрій він охоплює креативників зі сфери музики, фотографії, кіно, технологій, видавничої справи, реклами/маркетингу, піару тощо.

1. Складні часи – рушій креативності

Пригадавши історію можна побачити, що часи змін, непевності та масових заворушень часто давали імпульс творчим ідеям. Дадаїзм приніс світло у часи повоєнної депресії, експериментальне мистецтво вибухнуло в неспокійні 1980-ті в Нью-Йорку, і, схоже, пандемія 2020 також дала поштовх креативному мисленню.

Майже половина респондентів заявила, що після зміни робочого середовища у них почало виникати більше ідей, майже третина опитаних вважає, що вони стали креативнішими, ніж зазвичай, і кожен п’ятий почуває себе натхненнішим.

Більше того, ті сміливці, які за цей рік змінили місце роботи, часто стверджують, що вони на вершині своєї креативності і як ніколи впевнені в своїх ідеях. Тут мимоволі замислишся: чи це креативність процвітає поза зоною комфорту, чи, може, вона просто є найефективнішим способом пережити складні часи?

2. Це нормально, якщо у вас все нормально

Попросивши майже 35000 людей підсумувати 2020 рік одним словом, автори Ideas Report 2020 отримали таку добірку слів, яка ледве не виявилася надто грубою, щоб її оприлюднювати. (Респект тому одному-єдиному оптимістові, який назвав 2020 рік «епічним».)

Але якщо порівняти ці відповіді з іншими результатами, то тут все не так однозначно. Бажання повернутися до «старого життя» протиставляється адаптації до нового. Попри всю погану славу 2020 року, майже половина з нас стала впевненішою у своїх ідеях, 35% опитаних знайшли в собі почуття вдячності, а 20% людей взагалі відчувають захват, енергійність та єдність з іншими людьми.

Це нормально, якщо ви почуваєтеся засмученими, сердитими, виснаженими і хочете повернути все «як було». Це також нормально, якщо вам цілком зручно в умовах «нової норми» і для вас це початок нового етапу креативного мислення.

3. Все стало з ніг на голову

В 2018 році 41% респондентів сказали, що робота заважає їм генерувати хороші ідеї. У 2019 році картина була така сама: 42% опитаних сказали, що робота їх відволікає від справжньої креативності. А цього року все перевернулося з ніг на голову. (Такий вже він 2020 рік.)

Робота раптом з’їхала вниз з вершини списку речей, які відволікають від креативності. Зараз вона заважає лише 25% опитаних, а думки більшості людей як ніколи займають родина, друзі, здоров’я (фізичне й душевне). Половина з нас добряче замислилася, чого вона хоче від життя. Люди почали більше готувати, насолоджуватися природою та вчитися чомусь новому.

Світ, в якому ми живемо, винагороджує амбітних, тих, хто прагне до більшого. Але в такі поворотні моменти всі ці амбіції піддаються сумніву і ми повертаємося до простіших речей в нашому житті.

4. Гендерна нерівність нікуди не щезла

2020 рік викликав чимало неоднозначних почуттів, але схоже, цього року, як і завжди, основний тягар невпевненості лягає на плечі жінок. Порівняно з чоловіками-респондентами жінки виявилися більше занепокоєні майбутнім, і це сказалося на їх креативних ідеях. Майже половина жінок (42%) сумнівалися, беручись за реалізацію своєї нової ідеї, чи зможуть вони її втілити в життя. З чоловіків таке питання мучило лише 29%.

В цьому, на жаль, нічого нового немає. Жінки загалом частіше потерпають від синдрому самозванця. Але, як показує Ideas Report 2020, COVID-19 цю проблему лише поглибив.

5. Натхнення ближче, ніж нам здається

Два роки тому Ideas Report 2018 довів, що ми частіше черпаємо натхнення з реального життя (природа, подорожі, музеї тощо), а не з онлайн-платформ та соціальних медіа. І хоча зараз це «реальне життя» здається нам чимось дуже далеким, загальна тенденція зберігається.

Майже половина (49%) респондентів сказали, що родина та друзі є для них головним джерелом натхнення цього року. А 40% опитаних звернулися до природи.

Більше того, коли людей спитали, кого чи що конкретно вони вважають своїм найбільшим джерелом натхнення, більшість респондентів назвала себе.

Зараз, коли темп життя вповільнився, ми починаємо зазирати всередину себе і розуміти, що те, що нам потрібно, ближче, ніж здавалося. Ми переосмислюємо своє ставлення до відомих брендів та лідерів думок. Ми переставляємо свої п’єдестали і нарешті віддаємо головне місце самим собі та своїм родинам.

Джерело

Теги: аналітикакреативлокдаунтренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.