В стилі Ренесансу: Ігнасі Монреаль створив портрети шести креативників Squarespace

Іспанський художник Ігнасі Монреаль, відомий своїм блискучим осучасненням класичних стилів живопису, був залучений платформою-конструктором сайтів Squarespace до участі в її кампанії Browser History. Ця кампанія є своєрідним підсумком роботи за рік. В центрі уваги проєкта опинилися шість найуспішніших креативників Squarespace, які створили свої сайти у 2020 році або суттєво змінили їх, щоб адаптуватися до умов пандемії. На думку Squarespace, вже одне це робить їх гідними епічних портретів в стилі Ренесансу.

Розповівши їх історії та увіковічивши їх на героїчних портретах, бренд у такий спосіб віддає належне сміливості своїх клієнтів, які не побоялися випустити свої ідеї в світ попри всі труднощі, з якими їм довелося зіткнутися в 2020 році. Тому-то бренд і шукав колаборації з таким художником, який міг би написати портрет у класичному стилі.

Епічні креативники та підприємці

Кращих креативників Squarespace 2020 року Ігнасі Монреаль малював з натури, але віртуально, у відеочаті. Серед них:

  • письменниця та комедіантка Зіве Фумудо, яка позує на постаменті в оточенні мармурових скульптур;
  • дизайнерка Тіа Адеола серед хмар та в компанії богинь у масках;
  • музикант Тім Гайдекер з комедійного творчого дуету Tim & Eric, який стоїть на краю урвища, що веде прямо до Пекла;
  • французький актор та продюсер Рішо Воллс, який за час карантину став майстерним пекарем, зображений на колісниці та з багетом-прапором у руці;
  • мисткиня Роуз Грінберг розмістилася на горі своїх скульптурних подушок та в колі фанатів комфорту;
  • а команда хореографічної студії Good Move танцює посеред океану і дає віртуальні уроки херувимам з айпадами.

Всі ці портрети креативників Squarespace існують в єдиному віртуальному світі, з яким можна ознайомитися на спеціальному мікросайті.

Девід Лі, старший креативний директор Squarespace, зазначив, що увага до деталей на цих портретах дійсно вражає. Креативна команда доклала чимало зусиль, щоб навіть найдрібніші елементи, з яких складаються портрети, мали певне символічне значення і вказували на історію креативника.

Ці портрети бренд збирається надрукувати у великому форматі та розмістити їх у своїх офісах.

Squarespace планує й надалі розбудовувати кампанію Browser History, перетворивши її на щорічний захід, який дозволить підбити підсумок року та розповісти його найбільші історії успіху, звертаючи увагу на все нових і нових креативників Squarespace.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Топ-10 українських Instagram-блогерів у 2020 році — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

Кількість підписників досі є головним показником популярності в Instagram, тому інфлюенсери продовжують активно боротися за кожного свого читача. Такі висновки ...

«Люксоптика», banda agency і ffface.me створили Insta-маску для очей

Пам’ятаєте той час, коли слово «маска» асоціювалось з Instagram або вечірками у Венеції? Ще на початку пандемії «Люксоптика» запустила віртуальну ...

«Просто картку» від ТАСКОМБАНК презентували у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК презентував «Просто картку» у бойовику та лавсторі

ТАСКОМБАНК розробив кредитну «Просто картку», і разом із Mastercard стартував із креативною рекламною кампанією на digital та outdoor-платформах. Розробкою стратегії, позиціонуванням та креативом для продукту займалася ...

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.