В стилі Ренесансу: Ігнасі Монреаль створив портрети шести креативників Squarespace

Іспанський художник Ігнасі Монреаль, відомий своїм блискучим осучасненням класичних стилів живопису, був залучений платформою-конструктором сайтів Squarespace до участі в її кампанії Browser History. Ця кампанія є своєрідним підсумком роботи за рік. В центрі уваги проєкта опинилися шість найуспішніших креативників Squarespace, які створили свої сайти у 2020 році або суттєво змінили їх, щоб адаптуватися до умов пандемії. На думку Squarespace, вже одне це робить їх гідними епічних портретів в стилі Ренесансу.

Розповівши їх історії та увіковічивши їх на героїчних портретах, бренд у такий спосіб віддає належне сміливості своїх клієнтів, які не побоялися випустити свої ідеї в світ попри всі труднощі, з якими їм довелося зіткнутися в 2020 році. Тому-то бренд і шукав колаборації з таким художником, який міг би написати портрет у класичному стилі.

Епічні креативники та підприємці

Кращих креативників Squarespace 2020 року Ігнасі Монреаль малював з натури, але віртуально, у відеочаті. Серед них:

  • письменниця та комедіантка Зіве Фумудо, яка позує на постаменті в оточенні мармурових скульптур;
  • дизайнерка Тіа Адеола серед хмар та в компанії богинь у масках;
  • музикант Тім Гайдекер з комедійного творчого дуету Tim & Eric, який стоїть на краю урвища, що веде прямо до Пекла;
  • французький актор та продюсер Рішо Воллс, який за час карантину став майстерним пекарем, зображений на колісниці та з багетом-прапором у руці;
  • мисткиня Роуз Грінберг розмістилася на горі своїх скульптурних подушок та в колі фанатів комфорту;
  • а команда хореографічної студії Good Move танцює посеред океану і дає віртуальні уроки херувимам з айпадами.

Всі ці портрети креативників Squarespace існують в єдиному віртуальному світі, з яким можна ознайомитися на спеціальному мікросайті.

Девід Лі, старший креативний директор Squarespace, зазначив, що увага до деталей на цих портретах дійсно вражає. Креативна команда доклала чимало зусиль, щоб навіть найдрібніші елементи, з яких складаються портрети, мали певне символічне значення і вказували на історію креативника.

Ці портрети бренд збирається надрукувати у великому форматі та розмістити їх у своїх офісах.

Squarespace планує й надалі розбудовувати кампанію Browser History, перетворивши її на щорічний захід, який дозволить підбити підсумок року та розповісти його найбільші історії успіху, звертаючи увагу на все нових і нових креативників Squarespace.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.