16 грудня в Academy DTEK відбувся фінал конкурсу Look of New Generation на якому студентські команди запропонували ідеї для вирішення проблеми відтоку людського капіталу з України. Конкурс проведено з ініціативи Глобального договору ООН в Україні, в партнерстві з Українською асоціацією з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Київської Бізнес Школою, Академією праці, ДТЕК та іншими компаніями.

Тема конкурсу – досягнення цілі №8 «Цілей в області Сталого Розвитку 2030»: гідна праця та економічне зростання. 78 команд, з 53 ВНЗ, з 23 міст України подали заявки для участі в конкурсі. Більше 1 000 студентів шукали вирішення проблеми відтоку людського капіталу за межі України.

У своїй вітальній промові до студентів Олександр Кучеренко, директор зі сталого розвитку ДТЕК, підкреслив: «Я дуже радий, що молоде покоління розуміє критичність проблеми відтоку людського капіталу за межі України і активно включається в пошук шляхів для її вирішення. Academy DTEK сьогодні – це 35 000 студентів, яких ми навчаємо по 206 спеціальностями. ДТЕК інвестує в освіту, ми шукаємо способи мотивації співробітників компанії і працюємо над привабливістю бренду роботодавця. Все для того, щоб наші люди мали можливість реалізуватися тут, в Україні. Я вірю, що ви, як нове покоління, своїм прикладом будете показувати всім, що працювати і заробляти в Україні не тільки можна, а й престижно, і класно. Ставте перед собою амбітні цілі і досягайте неможливого!».

До фіналу потрапило 10 команд з вищих навчальних закладів, зокрема, з Харкова, Миколаєва, Житомира, Києва, Львова та інших міст. На думку учасників конкурсу, серед основних проблем, які спонукають українців шукати щастя за кордоном:

  • низька фінансова можливість молоді здобувати або орендувати перше житло;
  • високі податки для молодих людей, які починають заробляти самостійно;
  • високі податки для бізнесу з дня його реєстрації;
  • несприятливий стан навколишнього середовища.

«Сьогодні законодавство України жодним чином не стимулює бізнес включатися в процес сталого розвитку, – зазначила Тетяна Сахарук, директорка Глобального договору ООН. – Щоб стимулювати інтерес до технічних професій, повинна бути державна програма підтримки».

«Саме молодь може стати двигуном змін в нашій країні, і ДТЕК з радістю підтримує ініціативи, спрямовані на це, – сказала Євгенія Кузьмінська, керівниця департаменту по роботі з внутрішнім клієнтом Academy DTEK, член журі конкурсу Look of New Generation. – Ми, як компанія, в якій працює майже 80 тисяч чоловік, не з чуток знаємо про проблему відтоку людського капіталу. Ми сьогодні повинні підвищувати престиж робітничих професій та вже зараз ДТЕК переймає досвід міжнародних партнерів. Крім того, ДТЕК системно розвиває регіони, вводить нові технології на виробництві та підтримує науку».

Переможцями конкурсу Look of New Generation стали:

1 місце Національний лісотехнічний університет України, Львів проєкт «5 інновацій, 5 років, 10 000 робочих місць».

2 місце Національний авіаційний університет, Київ проєкт «діджиталізація кругообігу фахівців».

3 місце Донецький національний університет економіки імені Михайла Туган-Барановського, Кривий Ріг проєкт «Зроби своє місто яскравим і безпечним для проживання».

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Юлія Боргуленко, Senior Creator Havas Digital Kyiv

«Спеціальність, якої офіційно не існує»: Юлія Боргуленко про професію креатора

Senior Creator Havas Digital Kyiv Юлія Боргуленко розказала про закулісся, переваги та недоліки професії креатора. А також поділилась порадами для ...

Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...

Nebo на культурній орбіті

Nebo на культурній орбіті: курс на щось хороше

Привіт, земляни! Команда агенції Nebo ideas agency повернулася на місце зльоту, аби знову розповісти вам про культурні тренди світу. За ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...