ДТЕК виступив партнером студентського конкурсу Look of New Generation, організованого представництвом Глобального договору ООН в Україні

16 грудня в Academy DTEK відбувся фінал конкурсу Look of New Generation на якому студентські команди запропонували ідеї для вирішення проблеми відтоку людського капіталу з України. Конкурс проведено з ініціативи Глобального договору ООН в Україні, в партнерстві з Українською асоціацією з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Київської Бізнес Школою, Академією праці, ДТЕК та іншими компаніями.

Тема конкурсу – досягнення цілі №8 «Цілей в області Сталого Розвитку 2030»: гідна праця та економічне зростання. 78 команд, з 53 ВНЗ, з 23 міст України подали заявки для участі в конкурсі. Більше 1 000 студентів шукали вирішення проблеми відтоку людського капіталу за межі України.

У своїй вітальній промові до студентів Олександр Кучеренко, директор зі сталого розвитку ДТЕК, підкреслив: «Я дуже радий, що молоде покоління розуміє критичність проблеми відтоку людського капіталу за межі України і активно включається в пошук шляхів для її вирішення. Academy DTEK сьогодні – це 35 000 студентів, яких ми навчаємо по 206 спеціальностями. ДТЕК інвестує в освіту, ми шукаємо способи мотивації співробітників компанії і працюємо над привабливістю бренду роботодавця. Все для того, щоб наші люди мали можливість реалізуватися тут, в Україні. Я вірю, що ви, як нове покоління, своїм прикладом будете показувати всім, що працювати і заробляти в Україні не тільки можна, а й престижно, і класно. Ставте перед собою амбітні цілі і досягайте неможливого!».

До фіналу потрапило 10 команд з вищих навчальних закладів, зокрема, з Харкова, Миколаєва, Житомира, Києва, Львова та інших міст. На думку учасників конкурсу, серед основних проблем, які спонукають українців шукати щастя за кордоном:

  • низька фінансова можливість молоді здобувати або орендувати перше житло;
  • високі податки для молодих людей, які починають заробляти самостійно;
  • високі податки для бізнесу з дня його реєстрації;
  • несприятливий стан навколишнього середовища.

«Сьогодні законодавство України жодним чином не стимулює бізнес включатися в процес сталого розвитку, – зазначила Тетяна Сахарук, директорка Глобального договору ООН. – Щоб стимулювати інтерес до технічних професій, повинна бути державна програма підтримки».

«Саме молодь може стати двигуном змін в нашій країні, і ДТЕК з радістю підтримує ініціативи, спрямовані на це, – сказала Євгенія Кузьмінська, керівниця департаменту по роботі з внутрішнім клієнтом Academy DTEK, член журі конкурсу Look of New Generation. – Ми, як компанія, в якій працює майже 80 тисяч чоловік, не з чуток знаємо про проблему відтоку людського капіталу. Ми сьогодні повинні підвищувати престиж робітничих професій та вже зараз ДТЕК переймає досвід міжнародних партнерів. Крім того, ДТЕК системно розвиває регіони, вводить нові технології на виробництві та підтримує науку».

Переможцями конкурсу Look of New Generation стали:

1 місце Національний лісотехнічний університет України, Львів проєкт «5 інновацій, 5 років, 10 000 робочих місць».

2 місце Національний авіаційний університет, Київ проєкт «діджиталізація кругообігу фахівців».

3 місце Донецький національний університет економіки імені Михайла Туган-Барановського, Кривий Ріг проєкт «Зроби своє місто яскравим і безпечним для проживання».

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Трансформації та можливості: бліц спікерів онлайн-марафону NO LIMITS: transformACTION 2021 (оновлено)

Новий освітній український проєкт LIFTA.SPACE анонсував безкоштовний онлайн-марафон NO LIMITS: transformACTION 2021, який відбудеться 15-21 лютого 2021. Ключова тема івенту — трансформації як ...