16 грудня в Academy DTEK відбувся фінал конкурсу Look of New Generation на якому студентські команди запропонували ідеї для вирішення проблеми відтоку людського капіталу з України. Конкурс проведено з ініціативи Глобального договору ООН в Україні, в партнерстві з Українською асоціацією з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Київської Бізнес Школою, Академією праці, ДТЕК та іншими компаніями.

Тема конкурсу – досягнення цілі №8 «Цілей в області Сталого Розвитку 2030»: гідна праця та економічне зростання. 78 команд, з 53 ВНЗ, з 23 міст України подали заявки для участі в конкурсі. Більше 1 000 студентів шукали вирішення проблеми відтоку людського капіталу за межі України.

У своїй вітальній промові до студентів Олександр Кучеренко, директор зі сталого розвитку ДТЕК, підкреслив: «Я дуже радий, що молоде покоління розуміє критичність проблеми відтоку людського капіталу за межі України і активно включається в пошук шляхів для її вирішення. Academy DTEK сьогодні – це 35 000 студентів, яких ми навчаємо по 206 спеціальностями. ДТЕК інвестує в освіту, ми шукаємо способи мотивації співробітників компанії і працюємо над привабливістю бренду роботодавця. Все для того, щоб наші люди мали можливість реалізуватися тут, в Україні. Я вірю, що ви, як нове покоління, своїм прикладом будете показувати всім, що працювати і заробляти в Україні не тільки можна, а й престижно, і класно. Ставте перед собою амбітні цілі і досягайте неможливого!».

До фіналу потрапило 10 команд з вищих навчальних закладів, зокрема, з Харкова, Миколаєва, Житомира, Києва, Львова та інших міст. На думку учасників конкурсу, серед основних проблем, які спонукають українців шукати щастя за кордоном:

  • низька фінансова можливість молоді здобувати або орендувати перше житло;
  • високі податки для молодих людей, які починають заробляти самостійно;
  • високі податки для бізнесу з дня його реєстрації;
  • несприятливий стан навколишнього середовища.

«Сьогодні законодавство України жодним чином не стимулює бізнес включатися в процес сталого розвитку, – зазначила Тетяна Сахарук, директорка Глобального договору ООН. – Щоб стимулювати інтерес до технічних професій, повинна бути державна програма підтримки».

«Саме молодь може стати двигуном змін в нашій країні, і ДТЕК з радістю підтримує ініціативи, спрямовані на це, – сказала Євгенія Кузьмінська, керівниця департаменту по роботі з внутрішнім клієнтом Academy DTEK, член журі конкурсу Look of New Generation. – Ми, як компанія, в якій працює майже 80 тисяч чоловік, не з чуток знаємо про проблему відтоку людського капіталу. Ми сьогодні повинні підвищувати престиж робітничих професій та вже зараз ДТЕК переймає досвід міжнародних партнерів. Крім того, ДТЕК системно розвиває регіони, вводить нові технології на виробництві та підтримує науку».

Переможцями конкурсу Look of New Generation стали:

1 місце Національний лісотехнічний університет України, Львів проєкт «5 інновацій, 5 років, 10 000 робочих місць».

2 місце Національний авіаційний університет, Київ проєкт «діджиталізація кругообігу фахівців».

3 місце Донецький національний університет економіки імені Михайла Туган-Барановського, Кривий Ріг проєкт «Зроби своє місто яскравим і безпечним для проживання».

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Кураж тепер online: розклад активностей на тиждень

Улюблена київська барахолка Кураж на період карантину повністю перейшла в онлайн-формат. Майже все, що можна було робити на Куражі, — ...

сергій махно колонка

7 речей, які можуть з’явитися у домівках після пандемії

Онлайн-журнал Dezeen, найкраще медіа про архітектуру за версією The Independent, опублікував роздуми українського архітектора Сергія Махно про те, як можуть ...

UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів

Чотири нові проєкти покликані об’єднувати людей, які залишаються вдома, роблячи важливі знання доступними та відкриваючи світ нових можливостей віртуальної взаємодії. ...

[М] #stayhome HD

MEGOGO запустив інтерактивний канал, який закликає бути вдома

На медіасервісі MEGOGO розпочав мовлення інтерактивний канал [М] #stayhome HD, який зібрав найдобріші фільми про дружбу та любов. Канал мовитиме ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

9 місяців від концепції до полиці: як дизайнеру не здутися в довгих проєктах

В агентстві Dozen ми часто робимо великі, довгострокові проєкти, такі як «Чумак», «Водный мир», «Флінт», «Жайвір», «Старт». Багато з них ...