Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися на досягнення нових цілей. І аби ще більше підсилити ваше натхнення та зарядити вас гарним настроєм, ми сформували добірку цікавих матеріалів.
Послухати новини креативу можна на:
Facebook видалив кнопку Like з публічних сторінок популярних особистостей та брендів. Тепер соціальна мережа фокусуватиме увагу користувачів на стрічці новин для спілкування, а не на виділенні лайків на Facebook-сторінках. Компанія зазначила у своєму блозі, що відтепер на публічних сторінках будуть відображатися тільки підписники, а на спеціальній стрічці новин користувачі зможуть приєднуватися до спілкування, взаємодіяти з колегами і спілкуватися з фанатами. Новий редизайн був представлений 6 січня. Більше інформації про оновлення читайте на creativity.ua.
Команда Blog2Social нещодавно оцінила оптимальний середній час для публікацій в соцмережах, грунтуючись на соціальних оновленнях більш ніж 60 000 компаній і блогерів з усього світу. Висновки, представлені в інфографіці, можна використовувати в якості основного керівництва для планування публікацій на кожній з основних соціальних платформ. Перегляньте інфографіку на Marketing Media Review.
А тим часом Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно презентувала основні події, обсяги, рейтинги та інші підсумки рекламно-комунікаційного ринку 2020 року. В минулому році вплив COVID-19 відчула майже кожна індустрія в світі. Українська реклама не стала виключенням і в зв’язку з ситуацією в країні та світі була змушена вносити корективи в свої плани, але в цілому, як повідомляє Sostav.ua, з ситуацією можна вважати, що впоралась. Команда ВРК намагалась зберегти всі заплановані події, перенісши конкурси та фестивалі у новий формат. Окрім цього, у 2020 році ВРК презентувала свої нові довгострокові проєкти. Більш детально прочитати звіт можна на Sostav.ua.
А для команди Google минулий рік виявився надзвичайно плідним у плані UX-дизайну: від віртуального Версалю до краудсорсингу попереджень про землетруси. І в той час, як всі з надією дивляться у 2021 рік, команда Google називає свої кращі проєкти, які трохи «підсолодили» минулий рік. Наприклад, для тих, хто звик бути частим гостем у художніх галереях, команда Google Arts & Culture принесла музей прямо додому. Тепер ви можете віртуально прогулятися залами Версалю. Або ж побачити музей Забороненого міста в Пекіні. Або ознайомитися з мистецтвом Індії, переглянувши понад 1000 картин, які виставлено у Національному музеї в Нью-Делі — відвідати кращі культурні заклади світу. Про інші інноваційні проєкти від Google розповідає creativity.ua.
Яким би не був минулий 2020-й рік, у ньому все-одно було багато хороших подій. Хтось почав займатись саморозвитком, хтось спортом, хтось відкрив у собі нові таланти або ж нарешті знайшов час для сім’ї. Медіа Platfor.ma підготували добірку з того, цитуємо: «за що цей рік точно можна ненавидіти менше, або навіть спробувати полюбити». Тут читайте і про Папу Римського; і про хлопчика, який зібрав $240 000 на допомогу тваринам Австралії; і про перший врожай редиски на космічній станції та багато іншого. Завітайте на Platfor.ma, аби надихнутися добіркою хороших новин.
Деякі всесвітньо відомі бренди також не зупинили свій розвиток у минулому році, а, навпаки, зрозуміли, що треба оновлюватись. Редакція creativity.ua знайшла 5 найгучніших ребрендингів 2020-го – початку 2021-го і заглянула в закулісся їхнього створення. Тут читайте про General Motors, KIA, Baskin-Robbins, а також Pfizer і Burger King. Ця серія масштабних ребрендингів визначає головну тенденцію: на сцену виходять нові генерації споживачів, з якими треба по-новому вибудовувати комунікацію. І ребрендинг — один з найпомітніших кроків на цьому шляху. Читайте, як саме змінились компанії, на creativity.ua.
До речі, про вищезгаданий Burger King. Зміни, які чекають на велетенську мережу фастфуду у 2021 році, не обмежуються одним ребрендингом. Коли ресторанам Burger King довелося, як і всім іншим, зачинити свої двері з початком карантину по всьому світу, цей бренд не вдався до короткострокового мислення. Натомість він провів більшу частину неспокійного 2020 року в пошуку ідей, як покращити якість своєї продукції та взаємодію зі споживачами. Так, Фернандо Мачадо, директор з маркетингу Restaurant Brands International (материнської компанії Burger King) поділився уроками, винесеними з 12-ти місяців кризи, та розповів, чого він очікує у 2021 році. Читайте матеріал на creativity.ua.
Volkswagen запустив в Америці свій перший ролик, присвячений бюджетному електромобілю ID.4. Мета цього відео — донести до людей ту ідею, що ці електричні автомобілі призначені для мільйонів, а не для мільйонерів. Форми це послання набуло доволі поетичної — дещо абстрактний фільм показує історію колісного транспорту, використовуючи для цього зоотропи. Пристрої, винайдені у 19 столітті, які крутять зображення, створюючи картинку, що рухається, послідовно показують винахід колеса, бричку з кіньми, велосипед, паровий потяг і так аж до електромобіля. Переглянути історію колеса можна на creativity.ua.
А тим часом компанія FitTrack, що випускає смартваги та спортивні годинники, презентувала відео, у якому спортсмени різної ваги і статури демонструють свої фізичні можливості. Мета цієї кампанії — зруйнувати стереотип щодо вигляду ідеального здорового тіла. Переглянути відео можна на Bazilik.media.
Оптична ілюзія прапора Великобританії в альтернативних кольорах дала користувачам інтернету привід багато над чим замислитися. Коротке відео, яке показує «Юніон Джек» з жовтим фоном і зеленим хрестом, спочатку транслювалося у 1985 році в науково-популярному документальному телесеріалі на BBC. Але його загадка заінтригувала нове покоління глядачів після того, як Архів BBC поділився цим відео на своїй сторінці у Twitter. Так що ж там на відео? Глядачів просять 20 секунд дивитись на чорну крапку посередині прапора. Потім йде білий екран, на якому глядачі починають бачити обриси прапора у його оригінальних кольорах. Хоча на самому екрані немає ніякої картинки. Метою ілюзії було розповісти глядачам з 1980-х років народження і молодше про те, що таке дальтонізм або колірна сліпота. Відео можна переглянути на creativity.ua.
І завершуємо 22-й випуск Creative Digest телеграм-каналом тижня! Цього разу ми радимо вам канал «Крезюме Вакансії». Тут часто публікуються актуальні можливості роботи в креативних індустріях. Гадаємо, тут кожен зможе знайти, або, принаймні, просто розглянути для себе варіанти професійного розвитку.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канал можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао!
Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.