• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Creative Digest CIAU. Випуск #011

16 Жовтня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Creative Digest CIAU. Випуск #011
Share on FacebookShare on Twitter

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал тижня! Чао, креатори! З вами 11-й випуск Creative Digest CIAU. 

Послухати свіжі новини зі світу креативу також можна на:

  • Soundcloud
  • Castbox
  • Google Podcasts
  • Apple Podcasts
  • «Подкастер»
  • Listen Notes
Creative Digest · Creative Digest CIAU #011

Почнемо із діджитал-новинок! Google запустив Journalist Studio, щоб допомогти журналістам працювати ефективніше. Новий сервіс включає у себе багато фішок, наприклад, The Common Knowledge Project, що спрямований на дослідження та обмін даними. А також різні функції для полегшення роботи журналіста — картограму, захищений доступ, актуальні тренди для користувачів, створення гіфок тощо. Більше про функції Journalist Studio читайте у телеграм-каналі «Красивий маркетинг».  


Компанія також запустила безкоштовну платформу Learn Digital With Google. Тут доступі матеріали про просування й розвиток бізнесу. Є багато курсів на тему «Цифровий маркетинг», «Розвиток кар’єри», «Дані й технології» тощо. Аби отримати вільний доступ, потрібно зареєструватися на платформі, повідомляє телеграм-канал «Красивий маркетинг».


​І це ще не всі інновації! YouTube тестує функцію, що дозволить користувачам напряму купувати продукти, які вони бачать у відеороликах. YouTube нещодавно почав просити креаторів відмічати товари та стежити за продуктами, які вони використовують у відео. Після цього дані відправляються Google. Компанія також тестує інтеграцію з Shopify. Детальніше про функцію читайте на MMR.  


Дослідники з США створили навушники, які здатні відстежувати вираз обличчя свого користувача. Система C-Face фіксує контури щік, а потім перетворює вираз обличчя на емодзі. За допомогою такої технології можна під час відеоконференції передавати свої емоції, не вмикаючи вебкамеру. А ще однією можливою сферою застосування C-Face є відеоігри або інші віртуальні середовища. Ще більше деталей про «розумні» навушники читайте на creativity.ua.


Hyundai презентує власну колекцію одягу та аксесуарів: ювелірні прикраси, комбінезони, жилети, сумки та інші предмети гардеробу. Колекцію створили з утилізованих матеріалів від старих автомобілів. Головна ціль кампанії — привернути увагу до безпеки в усіх сферах під час пандемії. Дізнайтеся більше деталей на Bazilik.media.


Журналістка Таня Касьян та правозахисник Тимур Левчук створили подкаст «іТочка». Для кожного випуску ведучі беруть гостру й актуальну тему та під час дискусії намагаються розставити всі крапки над «і». Послухати подкаст можна на платформах Apple, Google і Soundcloud. Більше того, автори мають телеграм-канал з однойменною назвою, де також можна відслідковувати релізи нових випусків. 

  • Apple  
  • Google 
  • Soundcloud 
  • Telegram-канал

Чи задумувались ви про важливість побудови персонального бренду? Якщо так — наступний захід саме для вас. «Я — бренд» або як заробити на особистості» — це 4 дні семінарів, під час яких ви поговорите про: 

  • атрибути особистості;
  • право на індивідуальність, на власне зображення та на ім’я;
  • особливості правової охорони «іміджевих» прав особистості в Україні та у деяких зарубіжних країнах;
  • контракти знаменитостей з відомими брендами та інше.

Захід організовують Національний навчальний центр інтелектуальної власності та IP Center of Ukraine. Для більш детальної інформації переходьте на сторінку події у Facebook.


І трохи аналітики! Опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку. Його провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за підтримки Українського культурного фонду. Команда вирішила проаналізувати основних гравців українського музичного ринку, їхні взаємозв’язки, а також — експортний потенціал української музики. Тут також описані окремі кейси відомих музикантів та проєктів, як от фестивалю електронної музики Strichka чи реперки Alyona Alyona. Звіт у вільному доступі, посилання на нього шукайте на creativity.ua.


А тепер про дизайн! Видавництво ArtHuss представило настільну гру для дизайнерів. Вона має назву «Кілька хвилин дизайну: 52 вправи, що пробудять вашу креативність». Гра складається з 52-х кольорових карток з вправами для розвитку творчих навичок. На їхнє виконання знадобиться від 15 хвилин. Під час гри учасникам потрібно знаходити несподіване застосування речам, писати вірші, шукати рішення тощо. Як саме виглядає гра та де її можна придбати, повідомляє telegraf.design.


Яскраві кольори, які можна побачити, скажімо, на схилах гори Фудзі чи серед рівнин Серенгеті, можуть здатися аж надто крикливими для вишуканого дизайну. Але хай там як, а їхні комбінації є дійсно іконічними, навіть якщо вони з плином пір року дещо змінюються. То чому б не запозичити дещо з природної палітри для своєї домівки? Портал HomeAdvisor вирішив довести, що такий інтер’єрний дизайн не є несмаком. Він показав, як виглядатиме одна й та сама вітальня, якщо для її оформлення використати шість палітр кольорів, притаманних відомим куточкам природи. Перейдіть на creativity.ua, аби сформувати власну думку щодо таких дизайнерських рішень.


Історія зовнішньої реклами та наочної агітації знає чимало прикладів, коли плакати серйозно впливали на нашу думку та наше життя — від закликів до боротьби з рабством до кампаній з підвищення обізнаності щодо сексуального здоров’я, від президентських виборів до реклами товарів. Лондонське видавництво Pavilion Books випустило ілюстрований альбом «100 постерів, які змінили світ». В альбомі розглядаються кращі зразки ідей та художнього виконання за 300 років існування друкованого плакату. Художня редакторка та оглядачка The Guardian Сара Гілберт вибрала постери, які, на її погляд, змінили історію окремих країн, а в деяких випадках — усієї світової спільноти. Читайте та дивіться на creativity.ua.


А на завершення сьогоднішнього випуску ми маємо для вас новий телеграм-канал тижня під назвою «Дизайн-борщ». Смачно та ситно про дизайн українською — це не просто слова. У цьому можна переконатися, якщо зазирнути на канал, який веде графічна та діджитал-дизайнерка Олександра Корчевська. Тут корисне і для ілюстраторів, і для дизайнерів інтерфейсу, і для продуктових дизайнерів, а також для теоретиків  та філософів дизайну. Тобто ніхто не залишиться без уваги! Цей канал — це 5 найкорисніших посилань у тиждень, можливість спілкуватись і отримувати поради у чаті, а також тільки якісний матеріал, відібраний самою Алекс. Підписатись на канал можна за цим посиланням.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

На цьому ми завершуємо креативний дайджест. Дякуємо, що ви з нами! Далі — ще цікавіше. Попередній випуск Creative Digest CIAU читайте і слухайте тут.

Теги: creative digestкреативний дайджестподкасти

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?
Відео

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

18 Березня, 2025

Креативна індустрія – це гра на виживання. Ілля Янков, незалежний креативний директор, засновник Yankov Club, редактор, викладач і навіть стендапер, знає про це з власного досвіду. Він не просто створює...

Читати даліDetails

Килим в айдентиці подкасту «Бесіда про бренди» від Rocketmen

Spotify купує дві основні технологічні платформи для подкастів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.