«Autism Friendly Space» вчить стоматологів та перукарів обслуговувати клієнтів з аутизмом

Триває набір на безкоштовну програму «Autism Friendly Space» (AFS) від Асоціації «Child.ua» для стоматологій та перукарень, які хочуть навчитися обслуговувати клієнтів з аутизмом. За словами організаторів, ця програма допоможе громадам стати обізнаними в аутизмі, бізнесам — розвинути клієнтську базу та вийти на новий рівень, а людям з аутизмом — стати більш помітними в суспільстві. Проєкт реалізується за фінансової підтримки Zagoriy Foundation.

За даними Центру по контролю і профілактиці захворювань (США) аутизм та аутичні риси зустрічаються у 1 з 54 людей. Люди з аутизмом — це великий сегмент потенційних клієнтів сервісних та продуктових компаній. Їм також потрібні перукарні, стоматології, заклади харчування, магазини, освітні та розважальні центри та ін. За оцінками AFS, щомісяця кожна стоматологія та перукарня втрачає щонайменше 2% таких нових клієнтів.

«Люди з аутизмом трохи інакше сприймають навколишній світ. Тому їм потрібні певні умови. Після того, як працівники компаній проходять у нас тренінг, вони отримують всі необхідні навички для обслуговування клієнтів з аутизмом. Ми зі свого боку всіляко рекламуємо такі компанії та направляємо до них відвідувачів з аутизмом», — говорить керівниця програми «Autism Friendly Space» від Асоціації «Child.ua» Ганна Давиденко.

«Autism Friendly Space» вчить стоматологів та перукарів обслуговувати клієнтів з аутизмом

Глобальний звіт про корпоративну соціальну відповідальність (The Nielsen Global Survey of Corporate Social Responsibility and Sustainability) стверджує, що 68% українських покупців повертаються до продавців, які мають соціальні ініціативи . За словами Анни Давиденко, компанії, які почали працювати з клієнтами з аутизмом, отримують схвальні відгуки та підвищили лояльність клієнтів мінімум на 40%. «Крім того, важливо, що кожен український бізнес зі сфери послуг, який відкриває свої двері для людей з аутизмом, долучається до кращих європейських практик. Він виходить на вищий рівень обслуговування та допомагає будувати інклюзивну громаду. Тобто сприяє розвитку нашого суспільства, створенню інклюзивних умов, які зручні всім», — зазначає керівниця програми AFS.

Безкоштовний тренінгу відбудеться у грудні 2020 року та січні 2021 року. Після його проходження стоматологічні клініки та салони краси отримають спеціальне обладнання. Також вони отримають сертифікат дружньої до аутизму компанії, статус соціально-відповідального бізнесу та розміщення на спеціалізованій інтерактивній карті «Autism Friendly Space» .

Карта об’єднує українські заклади, які готові приймати клієнтів з аутизмом. Карта допомагає сім’ям,  в яких є люди з аутизмом, знайти якісні послуги в своєму оточенні.

Долучитись до програми можуть стоматології та перукарні з усіх регіонів України, звернувшись за номером +38050 418 2825. 

Деталі за посиланням у відео.


Пропонуємо вам також переглянути ось цей інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

10 способів використання Instagram Guides у маркетингу

За минулий рік Instagram здійснив цілий ряд оновлень, тож не дивно, що формат Instagram Guides міг пройти повз увагу користувачів.

Прем’єра «Нової симфонії Донбасу» в Берліні

22 січня о 21:00 (по Києву) у берлінському театрі P.A.N.D.A. відбудеться прем’єра музичного альбому «Нова симфонія Донбасу», створеного підлітками з ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...

мобільний додаток Cittart

Як Instagram, але для картин: засновниця Cittart Дарина Мо Мот про маркетплейс сучасного мистецтва

Вже незабаром в Україні з’явиться мобільний додаток Cittart для пошуку, купівлі та продажу мистецтва. Наразі триває попередня реєстрація для всіх, хто хоче ...

Adobe Stock прогнозує головні креативні тренди 2021 року

Платформа Adobe Stock у своєму щорічному звіті стверджує, що чуйність, психоделіка та електронна музика очолять креативні тренди 2021 року.

Другий локдаун — ще один удар по ресторанах і барах (інфографіка)

Виручка українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового карантину знизилася в середньому на 25%, у порівнянні з аналогічним ...