В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

Три герої — гей, лесбійка та бісексуалка, — в сторіз вперше розказують про свою сексуальну орієнтацію. Користувачі можуть обрати власний сценарій розмови, керуючи  відповідями. 

Автори проєкту обрали інтерактивний формат розповідей для того, щоб дати користувачам відчуття причетності та залученості в розмову. Керування діалогом здійснюється простими функціями сторіз: тап (перемикання на наступну історію) та подвійний тап (перемикання через одну історію). В залежності від обраної відповіді, герої історій продовжують розмову. 

Дивіться хайлайти в сторіз: 

Поруч із нами живуть гомосексуальні, бісексуальні та трансгендерні люди. Для того, аби відкритися близьким, друзям чи колегам, потрібна неабияка сміливість, адже суспільство часто реагує на камінг-аут неприйняттям, насильством та ненавистю. 

Це проєкт про переживання ЛГБТ+ людей, про те, як суспільство реагує на камінг-аут, як підбирає слова чи висловлює підтримку близькій людині.

«Буває, що без злого наміру, через незнання можна сказати те, що заподіє біль іншій людині. Приймаючи близьких, ми стаємо більш чуйними та гуманними до людей. Змінюючи мову спілкування та відкидаючи осуд та стереотипи, ми робимо цей світ кращим для всіх нас», — зазначають автори проєкту. 

В рамках проєкту було записано шість подкастів із психологами про те, як реагувати на камінг-аут, як говорити з підлітками про сексуальну орієнтацію та гендерну ідентичність та як підтримати тих, хто стикнулася з булінгом в школі. 

Також команда проєкту зібрала основні міфи про ЛГБТ+ та відповіді на них, щоб у будь-якій дискусії була змога підтримати близьку людину.

Проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз» створений громадською організацією «Інсайт», при pro bono підтримці агенції Brain Tank та продакшну Ірини Сахненко.

Сайт проєкту 


А ми нагадуємо, що 26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...