Більшість шукачів роботи, коли складають резюме, в особистих якостях вказують не тільки комунікабельність і стресостійкість, а й креативність. На цю рису, яка раніше здебільшого цінувалась у рекламних та PR-агенціях, тепер є попит і в інших галузях. Тож ми склали підбірку онлайн-курсів, які допомагають розвивати креативність.  

Creativity Bootcamp

Гадаєте, що креатором потрібним народитись? Директор наративної стратегії каліфорнійської агенції First Person Стефан Мумо вважає, що ні. На його думку, креативність — це навичка, яку можна «накачати» завдяки регулярним вправам. Автор курсу пропонує слухачам виконувати 5 інтерактивних завдань, які, за його словами, допоможуть підвищити креативний потенціал і створити більше інноваційних ідей.

The Five-Step Creative Process

Цей курс теж розробив Стефан Мумо. На його думку, креативний процес складається з 5 кроків, і генерація ідей — лише один з них. Решта чотири: пошук мети, збір даних, проектування проблеми і відбір ідей. Автор курсу проведе слухачів через кожен з етапів і на реальному проекті (розробка вебсайту) покаже, як виглядає весь процес.

Creativity and Entrepreneurship

Курс розповідає про підприємництво як про креативний процес і проводить цікаві паралелі зі світом музики. Наприклад, ви дізнаєтеся, як застосовувати «музичне мислення» для вирішення проблем, вибору кар’єри і бізнесу, а також чому створення пісень — вдала аналогія до розвитку кар’єри та продукту.

Дизайн-мислення для інновацій

Дизайн-мислення — це методика для створення інновацій, яку активно використовують у роботі відомі компанії, такі як Facebook, Google, Apple, Procter&Gamble та інші. Цей курс від Школи бізнесу Дарден, США вчить працювати з моделлю чотирьох запитань, яка допомагає краще зрозуміти дизайн-мислення. Також під час навчання слухачі зможуть проаналізувати власний спосіб мислення і дізнатись про швидкі та прості шляхи перевірки дієвості інноваційних рішень

До речі, курс доступний на українській освітній онлайн-платформі Prometheus.

Основи культурних і креативних індустрій

Чи є сенс розвивати креативність, коли не знаєш, як функціонує загалом креативна індустрія? Цей курс від Програми ЄС і Східного Партнерства «Культура і креативність» пояснює, що робить міста креативними, які існують відмінності між масовою й високою культурою, яку роль культура відіграє в різних сферах життя і як вона може сприяти врегулюванню конфліктів.

Фото: Roman Kraft/Unsplash

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...