5 онлайн-курсів для розвитку креативності

Більшість шукачів роботи, коли складають резюме, в особистих якостях вказують не тільки комунікабельність і стресостійкість, а й креативність. На цю рису, яка раніше здебільшого цінувалась у рекламних та PR-агенціях, тепер є попит і в інших галузях. Тож ми склали підбірку онлайн-курсів, які допомагають розвивати креативність.  

Creativity Bootcamp

Гадаєте, що креатором потрібним народитись? Директор наративної стратегії каліфорнійської агенції First Person Стефан Мумо вважає, що ні. На його думку, креативність — це навичка, яку можна «накачати» завдяки регулярним вправам. Автор курсу пропонує слухачам виконувати 5 інтерактивних завдань, які, за його словами, допоможуть підвищити креативний потенціал і створити більше інноваційних ідей.

The Five-Step Creative Process

Цей курс теж розробив Стефан Мумо. На його думку, креативний процес складається з 5 кроків, і генерація ідей — лише один з них. Решта чотири: пошук мети, збір даних, проектування проблеми і відбір ідей. Автор курсу проведе слухачів через кожен з етапів і на реальному проекті (розробка вебсайту) покаже, як виглядає весь процес.

Creativity and Entrepreneurship

Курс розповідає про підприємництво як про креативний процес і проводить цікаві паралелі зі світом музики. Наприклад, ви дізнаєтеся, як застосовувати «музичне мислення» для вирішення проблем, вибору кар’єри і бізнесу, а також чому створення пісень — вдала аналогія до розвитку кар’єри та продукту.

Дизайн-мислення для інновацій

Дизайн-мислення — це методика для створення інновацій, яку активно використовують у роботі відомі компанії, такі як Facebook, Google, Apple, Procter&Gamble та інші. Цей курс від Школи бізнесу Дарден, США вчить працювати з моделлю чотирьох запитань, яка допомагає краще зрозуміти дизайн-мислення. Також під час навчання слухачі зможуть проаналізувати власний спосіб мислення і дізнатись про швидкі та прості шляхи перевірки дієвості інноваційних рішень

До речі, курс доступний на українській освітній онлайн-платформі Prometheus.

Основи культурних і креативних індустрій

Чи є сенс розвивати креативність, коли не знаєш, як функціонує загалом креативна індустрія? Цей курс від Програми ЄС і Східного Партнерства «Культура і креативність» пояснює, що робить міста креативними, які існують відмінності між масовою й високою культурою, яку роль культура відіграє в різних сферах життя і як вона може сприяти врегулюванню конфліктів.

Фото: Roman Kraft/Unsplash

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.