Nebo на культурній орбіті: вакансія від Apple для київського офісу, повернення ABBA і королівський джин

Привіт, земляни! Поки літо шаленими темпами мчить за горизонт, ми продовжуємо розповідати вам про нові культурні тренди у нашій рубриці «Nebo на культурній орбіті». Усі букви, коми, тире та крапки на місці — можемо починати!

«Я назву компанію яблуком…»

Усім, хто почав забувати про «красу» віддаленої роботи на карантині, присвячується. Apple випустила продовження корпоративного серіалу The Underdogs, у якому розповідається, як співробітники компанії використовують техніку яблучного бренду, працюючи вдома. Упізнайте себе, переглянувши ролик…

Чутки про те, що купертинівці заходять в Україну, підтвердилися. На сайті компанії з’явилася вакансія Chief Accountant для київського офісу. Агов, бухгалтери, не прожурнальте свій шанс — скоріше надсилайте резюме.   

До речі, французький дім моди Louis Vuitton цього місяця збирається випустити сережки для навушників AirPods. Тож зможете виписувати аванси на новій роботі при повному параді.

Louis Vuitton збирається випустити сережки для Apple AirPods

Туманний Альбіон на зв’язку

Королівський монетний двір випустив золоту пам’ятну монету на честь сера Елтона Джона. Її номінал — 1000 фунтів ($1247), а аукціонна вартість, за оцінками експертів, становить майже в 70 разів більше.

Британська королева посвятила в лицарі сторічного ветерана Томаса Мура. У своєму солідному віці чоловік пройшов 100 кіл власним садом і зібрав у такий спосіб понад 33 мільйони фунтів для медиків, що борються з коронавірусом.

Саме через пандемію королівська родина втратила близько 30 мільйонів фунтів, адже потік туристів до Великобританії зменшився. Щоб компенсувати втрачене, Букінгемський палац на своєму сайті почав продавати джин за власним рецептом. Перша партія напою вже з’явилася у продажу.

Джин від Букінгемського палацу

Усе життя — гра

Знаковою подією липня стала легалізація в Україні грального бізнесу. Рада підтримала законопроєкт, який дозволяє зали з ігровими автоматами в готелях із трьома-п’ятьма зірками.

Наступного ж дня з’явилася інформація про те, що київський готель «Дніпро» продали за рекордні для країни 1,1 мільярда гривень. «О-о-о, казино там зроблять», — подумали кияни. А от і ні. Готель придбала кіберкоманда NaVi, аби зробити в ньому арену для кіберспортивних заходів.

Ми вважаємо, що гральний бізнес — це добре, але радимо краще грати в настільні ігри. Азарт є, сімейний бюджет — в безпеці. Перегляньте, наприклад, короткометражку від The New Yorker про гравців у Scrabble.

 

«Щоб будувати — треба знати…»

Компанія Taryan Group запропонувала побудувати на місці «Телички» ультрасучасний діловий центр Kyiv City з багатоповерхівками, зонами відпочинку та навіть урядовим кварталом. Ось так проєкт, що у найближчий час навряд чи буде реалізовано, уявляють його творці.

А замість книжкового ринку на Почайній збираються побудувати новий ТРЦ. Люди — проти, підприємці — проти, ми — проти. Ну, камон! Годі руйнувати культові місця Києва заради нових забудов. Тим паче, що це чи не єдине місце на всю столицю, де у паперовому вигляді можна знайти майже будь-що. Може, зовсім скоро там з’явиться й книга нашої агенції, яку ми продовжуємо готувати ударними темпами. Ловіть ще один спойлер…

Книга від Nebo ideas agency

Гучні камбеки

ABBA повертається. Про своє воззʼєднання шведський гурт повідомив ще у 2018 році. Тоді музиканти розповіли, що вже записали два треки та планують віртуальний тур. Через технічні труднощі та карантин усе затягнулося, тому останні новини такі: легендарний квартет збирається презентувати 5 нових пісень у 2021 році.

А зараз новина для всіх фанатів «бондіани». Компанія Aston Martin випустить 25 копій моделі автомобіля DB5, який знявся в 1964 році у фільмі «Голдфінгер» про Джеймса Бонда. Свої машини клієнти почнуть отримувати наприкінці цього року.

Минуло 10 років з моменту зйомок проєкту Life In A Day. У липні 2010 понад 80 000 людей зняли на відео, як проходить їхній день. Усі ролики було зібрано в повнометражний фільм, прем’єра якого відбулася на кінофестивалі «Санденс».

У суботу 25 липня історія повторилася. Тож, якщо у вас є відео, зняті в цей день, надсилайте їх до 2 серпня творцям і ставайте частиною Life In A Day 2020.

«Цей 2020 пора завершувати», — подумали в Burger King, тому прикрасили один зі своїх закладів у Флориді різдвяними декораціями. Ho-ho-ho…

Nebo і небо

Туристична агенція в Лос-Анджелесі з вікна готелю почала транслювати заходи сонця. Побачити їх можна у Facebook, Instagram та на YouTube у вихідні з 19:15 до 20:15 (з 5:15 до 06:15 за київським часом). Яке там небо!

І наостанок трішки романтики. Хлопець освідчився дівчині на фоні комети Neowise, яка наступного разу пролетить повз Землю аж за 6800 років.

Тому всім, хто захоче у такий же спосіб сказати «Катю, виходь за мене», доведеться трішки почекати. Finita… Зустрінемося!

Читайте також попередній випуск «Nebo на культурній орбіті» про повернення «Друзів», «спектний ляяяяям» і пляж посеред Вільнюса.

І заходьте в гості на сайт агентства 😉

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15-16 серпня відбудеться Кураж — улюблена київська денна вечірка та барахолка

Музики на Куражі завжди багато, але, продовжуючи денні вечірки, Кураж нагадує, що літо необхідно жити в танці. Цього разу на ...

NONPAREIL

Співзасновники агенції LLIWELL запустили подкаст про дизайн

Співзасновники брендингової агенції LLIWELL Нонна Старущенко та Гліб Капоріков запустили подкаст на Радіо Аристократи про дизайн та комунікаційну культуру. Подкаст ...

Creative Digest: Асоціація Креативних Індустрій України (CIAU) запускає власний подкаст

Щотижневий подкаст CIAU створюється для всіх, хто працює в сферах креативних комунікацій, маркетингу, культурних та креативних індустріях, цікавиться інноваціями та новими бізнес-підходами. Прослухати ...

Creative Digest CIAU. Випуск #001

Чао, креатори! На зв’язку Асоціація Креативних Індустрій і перший випуск Creative Digest! Сподіваємось, ви корисно проводите час і вриваємось у ...

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon анонсує програму секції Азія: аналітичний огляд, ключові події, кейси, цифри

Азія стане першим регіоном на шляху навколосвітнього онлайн марафону KYIV MEDIA WEEK Global Marathon, який організовує компанія Media Resourses Management ...

Cannes-Lions-x-Warc-Effectiveness-Code-Hero

Lions Live: 10 запитань авторові концепції шести сходинок креативної ефективності

Експерт-маркетолог Джеймс Гарман відповів на 10 найтиповіших запитань про концепцію шести сходинок креативної ефективності, співавтором якої він є.