• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Adobe Stock прогнозує головні креативні тренди 2021 року

14 Січня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Платформа Adobe Stock у своєму щорічному звіті Visual & Creative Trends стверджує, що чуйність, психоделіка та електронна музика очолять креативні тренди 2021 року. Такі висновки дозволяє зробити виконаний нею аналіз поведінки споживачів за минулий рік.

Як пояснила речниця Adobe Бренда Міліс, команда Adobe Stock вивчила дані, отримані від користувачів, лідерів думок та митців, і проаналізувала новини, соціальні медіа та інші дослідження, щоб сформулювати головні креативні тренди 2021 року. Зокрема, проведене Adobe Stock у 2020 році опитування State of Creativity охопило 600 креативників. Воно показало, що за час пандемії використання стокових зображень значно зросло, а 49% креативників сподіваються своїм контентом викликати позитивні зрушення у суспільстві.

Ось чого за даними Adobe Stock можна цього року очікувати в дизайні, графіці, аудіо- та відеоконтенті.

Графіка

  • Чуйна спільнота: Після непростого минулого року очікується злет сприяння мультикультуральності за допомогою, зокрема, позитивних та сповнених співчуття зображень.
  • Емоційні кольори: Яскраві та насичені кольори ділитимуться з глядачами енергією та почуттям радості.
  • Зона комфорту: Цей тренд підкреслить, що рідна домівка є острівцем безпеки в умовах пандемії COVID-19.
  • Ковток свіжого повітря: А цей тренд нагадає, що природа здатна подарувати тимчасову втечу з чотирьох стін. Водночас він апелює до суспільної свідомості, принципів сталого розвитку та ініціатив, спрямованих на боротьбу зі зміною клімату.

Дизайн

  • Аскетичний романтизм: Такий погляд на красу природи дещо перегукуватиметься з Вікторіанською епохою, тільки у сучаснішому ключі та в дусі мінімалізму.
  • Вінтажний вейпорвейв: Це – ода Інтернету 1990-х років. Цей тренд поєднує поп-арт, яскраві наліпки та пастельні тони з нейтральними кольорами та лоу-фай елементами дизайну.
  • Баугауз знову в тренді: На думку команди Adobe Stock, на нас чекає повернення до основ, а головні креативні тренди 2021 передбачатимуть чисті геометричні форми, яскраві основні кольори та стриманий дизайн.
  • Психоделіка: Тренд, що виник у 1970-ті під впливом руху арт-нуво, включає в себе розлогі фігури, кручені форми та шрифти і фантастичні сцени, які у 2021 році набудуть переливчастих градієнтів та земляної палітри кольорів.

Відео

  • Ручна камера: Тренд «зроби сам», який виник у відповідь на пандемію та припинення професійних зйомок, знайде своє подальше втілення в естетиці користувацького контенту і, зокрема, у відео, знятому на ручну камеру.
  • Шаблони для медіа: Творці відеоконтенту та гуру соцмереж створюватимуть відео на цілком професійному рівні, підставляючи свої фото та відео у готові шаблони.
  • Переходи та перетворення: Креативники додаватимуть плавні переходи кольорів та графічні елементи у створювані відео, щоб вдихнути життя у свої історії.
  • Градієнти: Накладання яскравих кольорів буде використовуватися для того, щоб привернути увагу глядачів чи справити на них заспокійливе враження.

Аудіо

  • Глобальні ритми: Слухачі вимагатимуть більшої інклюзивності та різноманіття у музиці, якою супроводжується відео. А режисери монтажу та продюсери, в свою чергу, шукатимуть такі треки, які надаватимуть брендовому контенту сучасного, глобального звучання.
  • Подкасти: У відповідь на бурхливий розвиток індустрії подкастів рекламісти, продюсери та режисери монтажу почнуть більше уваги приділяти музиці для історій та реклами у форматі подкасту.
  • Електронний звук: В соцмережах та онлайн-відео дедалі частіше можна почути електронну музику. А відтак Adobe Stock очікує, що злет популярності таких музичних піджанрів як ф’юче-бейс, електро-фанк та синтвейв стане визначальним для креативних трендів 2021.

Джерело

Теги: аналітикакреативністьтренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.