• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

7 речей, які можуть з’явитися у домівках після пандемії

28 Березня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
сергій махно колонка
Share on FacebookShare on Twitter

Онлайн-журнал Dezeen, найкраще медіа про архітектуру за версією The Independent, опублікував роздуми українського архітектора Сергія Махно про те, як можуть змінитися домівки після всесвітнього карантину. Про неординарні рішення та ідеї, доступні кожному, далі. Інформація є суб’єктивною та не претендує на стовідсоткову істину. 

Незалежність житла

Після вимушеної ізоляції на різних поверхах над землею, часто без балкона чи тераси, відчайдушно захочеться мати будинок. Він може бути невеликим, але з власним двором і терасою, куди можна вийти зранку та випити філіжанку каву.

Будинки будуватимуть настільки автономними, наскільки вистачатиме коштів: із власним водопостачанням, опаленням, приміщеннями для запасів тощо. Наприклад, уже зараз стають популярними геотермальні свердловини,  які крім води, можуть частково забезпечити житло й опаленням. А також піч або камін, твердопаливний котел, сонячні батареї. Автономні міні-станції, що генерують альтернативну потужність, стануть реальністю. Мета — незалежність від зовнішнього світу, мінімізація ризиків у разі повного відключення. 

Бункер коло хати

В близькому майбутньому ті, хто можуть собі це дозволити, на подвір’ї будуватимуть не тільки бані, а й бункери, або хоча б укріплені «мінусові» поверхи. Усе заради того, щоб пережити один із сценаріїв апокаліптичних фільмів, які тепер не здаються аж такими вигадками. Про тих, хто таку забаганку дозволити собі не може, можливо, потурбується держава — кількість укріплених та ізольованих сховищ має бути збільшена. 

Дезінфекція всьому голова

Також з часом можемо попрощатися з однією з головних тенденцій останніх років: відкритими зонами, де вхідна зона, вітальня, їдальня та кухня з’єднані. Зона входу захочеться відокремити, щоб залишати тут взуття, одяг та речі з вулиці, і не нести нічого зайвого у своє житло.

Особливо вимогливі можуть створити кімнату для очищення із антисептичними дозаторами, на кшталт тих, що у жарку пору розпилюють воду в місті. Або ж використання в житлових будинках ультрафіолетових ламп, світло яких може вбивати деякі шкідливі організми, віруси та бактерії, і зараз застосовується в медицині. 

Фільтр — не зайва витрата

Що може статися, якщо якийсь із вірусів потрапить у водопровід? Щоб захистити себе та свої сім’ї, люди будуть готові за фільтри, розкопки, перевірку якості та системи фільтрації, хай навіть потім рік доведеться спати на підлозі. Виробники розумних домашніх систем підуть на крок далі. Їхні програми не тільки контролюватимуть температуру повітря в будинку, але і його якість, а при необхідності — автоматично очистять його. Повітря, що надходить ззовні, буде одразу фільтруватися.

Кухня — не кабінет

Під час карантину більшість змушені працювати з дому, і обов’язково знайдуться ті, хто не захоче повертатися до офісу. Тому більше уваги буде приділено облаштуванню робочого місця вдома. Просторова організація зміниться, коли місце для роботи вдома вже не буде письмовим столом з пародією на офісне крісло, десь у кутку вітальні чи під сходами. Зараз це буде абсолютно окрема кімната з великими вікнами, затемненими шторами та зручними меблями. Ця зона буде технічно обладнана та звукоізольована. У відповідь офіси докладуть більше зусиль, щоб повернути нас назад. Все, що є у топ-компаній, стане звичним явищем.

Їсти те, що виростив сам

Раніше було модно заводити маленькі сади біля будинків або на балконах, але зараз це буде бум. Їсти те, що виростив сам, не тільки приємно, а й дає певну свободу, особливо під час самоізоляції. Карантин — це, мабуть, найкращий час, щоб дізнатися більше про кімнатні городи — асортимент насіння, з якого можна створити тижневий харчовий раціон, навіть якщо ви живете в багатоповерхівці. В майбутньому до виробництв буде задано більше відповідальних запитань: чи виготовлені ці речі з природних матеріалів? Чи шкодить їх виробництво планеті? 

Локальний виробник — король

Світ вразили фотографії нового неба над Китаєм після місяців його вимушеної відмови від масового виробництва. За логікою і здоровим глуздом, відмова від масовості має бути не тимчасова. Мають змінитися запити клієнтів: їх більше турбуватиме екологічність та змістовність речей, які потраплятимуть в дім. Крім того, урядам доведеться підтримувати місцевих виробників для відновлення економічних показників своїх країн.

Звісно, як тільки наслідки пандемії та економічної кризи минуть, ми можемо швидко забути цей болісний досвід. Але хочеться вірити, що таки зробимо висновки з ситуації, що склалася. 

Ілюстрації: Микита Уваров

Читайте також: Якби бренди були фільмами, їхні постери виглядали б так.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.