Можете собі уявити Джейка Джилленгола в ролі Кролика Енерджайзера? Чи Раяна Рейнольдса в ролі Чоловічка-з-тіста Pillsbury? Такого у кінематографі (поки що принаймні) не побачиш. Адже Голлівуд не поспішає шукати натхнення серед споживацьких товарів і не задається питанням: що якби бренди були фільмами? (Єдиним винятком тут є хіба що Lego). Проте політ уяви не зупинити, і творчість Ленса Форда (Lance Ford) може дати вам точну відповідь на це запитання. Хоча б тому, що останнім часом саме цим він і займається – створює постери до фільмів, яких не існує. Фільмів про бренди.

Ось декілька робіт Форда, які одразу демонструють, що їх автор – не новачок у Фотошопі і добре знається на всіх тих кліше, які властиві дизайну кінопостерів. З одного боку, ці постери абсурдні, але з іншого – ми цілком можемо уявити собі такий фільм. (І якби Рейнольдс набрав стільки кіло для ролі Чоловічка-з-тіста, всі «Оскари» були б його.)

Інші постери з цієї серії можна переглянути у Інстаграмі, де їм присвячений окремий акаунт.

У пошуках цікавих маскотів

У свій вільний час Ленс Форд мріє про те, як бренди підкорюють Голлівуд. Решту часу він є креативним директором агенції EP+Co і спеціалізується на роботі з соцмережами. Серед клієнтів агенції є як споживацькі бренди, так і бренди індустрії розваг (Netflix, Lionsgate, Paramount). За словами Ленса, йому здалося цікавим поєднати ці два світи і показати, що було б, якби бренди були фільмами.

«Обираючи бренд для наступного постера, я насправді шукаю легко впізнаваних маскотів. Завжди легше створити сюжет навколо персонажа, у якого вже є якась передісторія», – пояснює Форд.

Щодо акторів, то він шукає тих, які чимось вже й так схожі на маскотів. Наприклад, для овочевого бренда Green Giant він просто погуглив найвищих акторів. Ну, і якщо вони присутні в соцмережах – тим краще.

Дизайну кінопостерів він, як не дивно, ніколи не вчився і для жодного справжнього фільму постери не робив. Втім, класика є класикою, і такі композиції як «спина до спини» чи «сферичні голови у вакуумі» просто не можна не запозичити.

«Голлівуд чимало співпрацює з брендами у виробництві іграшок та створенні відеоігор, але я не пригадую, щоб споживацький бренд колись опинявся в центрі сюжету фільму. Але мені здається логічним припустити, що одного дня Голлівуд візьме маскота якогось бренда та створить навколо нього справжню історію. І я сподіваюся мої експерименти з постерами цей день хоч трохи наблизять!»

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...

Nebo на культурній орбіті

Nebo на культурній орбіті: курс на щось хороше

Привіт, земляни! Команда агенції Nebo ideas agency повернулася на місце зльоту, аби знову розповісти вам про культурні тренди світу. За ...

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...