Якби бренди були фільмами, їхні постери виглядали б так

Можете собі уявити Джейка Джилленгола в ролі Кролика Енерджайзера? Чи Раяна Рейнольдса в ролі Чоловічка-з-тіста Pillsbury? Такого у кінематографі (поки що принаймні) не побачиш. Адже Голлівуд не поспішає шукати натхнення серед споживацьких товарів і не задається питанням: що якби бренди були фільмами? (Єдиним винятком тут є хіба що Lego). Проте політ уяви не зупинити, і творчість Ленса Форда (Lance Ford) може дати вам точну відповідь на це запитання. Хоча б тому, що останнім часом саме цим він і займається – створює постери до фільмів, яких не існує. Фільмів про бренди.

Ось декілька робіт Форда, які одразу демонструють, що їх автор – не новачок у Фотошопі і добре знається на всіх тих кліше, які властиві дизайну кінопостерів. З одного боку, ці постери абсурдні, але з іншого – ми цілком можемо уявити собі такий фільм. (І якби Рейнольдс набрав стільки кіло для ролі Чоловічка-з-тіста, всі «Оскари» були б його.)

Інші постери з цієї серії можна переглянути у Інстаграмі, де їм присвячений окремий акаунт.

У пошуках цікавих маскотів

У свій вільний час Ленс Форд мріє про те, як бренди підкорюють Голлівуд. Решту часу він є креативним директором агенції EP+Co і спеціалізується на роботі з соцмережами. Серед клієнтів агенції є як споживацькі бренди, так і бренди індустрії розваг (Netflix, Lionsgate, Paramount). За словами Ленса, йому здалося цікавим поєднати ці два світи і показати, що було б, якби бренди були фільмами.

«Обираючи бренд для наступного постера, я насправді шукаю легко впізнаваних маскотів. Завжди легше створити сюжет навколо персонажа, у якого вже є якась передісторія», – пояснює Форд.

Щодо акторів, то він шукає тих, які чимось вже й так схожі на маскотів. Наприклад, для овочевого бренда Green Giant він просто погуглив найвищих акторів. Ну, і якщо вони присутні в соцмережах – тим краще.

Дизайну кінопостерів він, як не дивно, ніколи не вчився і для жодного справжнього фільму постери не робив. Втім, класика є класикою, і такі композиції як «спина до спини» чи «сферичні голови у вакуумі» просто не можна не запозичити.

«Голлівуд чимало співпрацює з брендами у виробництві іграшок та створенні відеоігор, але я не пригадую, щоб споживацький бренд колись опинявся в центрі сюжету фільму. Але мені здається логічним припустити, що одного дня Голлівуд візьме маскота якогось бренда та створить навколо нього справжню історію. І я сподіваюся мої експерименти з постерами цей день хоч трохи наблизять!»

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

Альфа-Банк та агенція Bickerstaff.666 видали інструкцію із застосування: як врятувати 2020 рік

За всіма відчуттями 2020 рік, як вічне колесико загрузки, яке крутиться, та ніяк не грузиться, до якого додали: епідемію, карантин, ...

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

У Києві проведуть Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті — «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа)

26 листопада у Києві відбудеться Форум союзників ЛГБТ-ком’юніті «БАМ!» (бізнес/активізм/медіа). Організатором Форуму виступили ГО «Точка опори ЮА», Рада жіночих ініціатив ...

Liberty Mutual відтворила у своїй кампанії всі рекламні кліше

«Рекламних кліше існує чимало, і люди про них знають незалежно від того, чи замислюються вони про це», – нагадує креативний директор Goodby Silverstein.

Проєкт Guideline від Google допоможе незрячим бігунам змагатися без поводиря на перегонах

Проєкт Guideline від Google був розроблений, щоб люди з порушеннями зору могли брати учать без поводиря в перегонах, використовуючи натомість смартфон.

АЗК WOG запустив проєкт з переробки кавової гущі

АЗК WOG спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) в рамках ЕКО-платформи «До природи з добром» запустили проєкт з ...