Якби бренди були фільмами, їхні постери виглядали б так

Можете собі уявити Джейка Джилленгола в ролі Кролика Енерджайзера? Чи Раяна Рейнольдса в ролі Чоловічка-з-тіста Pillsbury? Такого у кінематографі (поки що принаймні) не побачиш. Адже Голлівуд не поспішає шукати натхнення серед споживацьких товарів і не задається питанням: що якби бренди були фільмами? (Єдиним винятком тут є хіба що Lego). Проте політ уяви не зупинити, і творчість Ленса Форда (Lance Ford) може дати вам точну відповідь на це запитання. Хоча б тому, що останнім часом саме цим він і займається – створює постери до фільмів, яких не існує. Фільмів про бренди.

Ось декілька робіт Форда, які одразу демонструють, що їх автор – не новачок у Фотошопі і добре знається на всіх тих кліше, які властиві дизайну кінопостерів. З одного боку, ці постери абсурдні, але з іншого – ми цілком можемо уявити собі такий фільм. (І якби Рейнольдс набрав стільки кіло для ролі Чоловічка-з-тіста, всі «Оскари» були б його.)

Інші постери з цієї серії можна переглянути у Інстаграмі, де їм присвячений окремий акаунт.

У пошуках цікавих маскотів

У свій вільний час Ленс Форд мріє про те, як бренди підкорюють Голлівуд. Решту часу він є креативним директором агенції EP+Co і спеціалізується на роботі з соцмережами. Серед клієнтів агенції є як споживацькі бренди, так і бренди індустрії розваг (Netflix, Lionsgate, Paramount). За словами Ленса, йому здалося цікавим поєднати ці два світи і показати, що було б, якби бренди були фільмами.

«Обираючи бренд для наступного постера, я насправді шукаю легко впізнаваних маскотів. Завжди легше створити сюжет навколо персонажа, у якого вже є якась передісторія», – пояснює Форд.

Щодо акторів, то він шукає тих, які чимось вже й так схожі на маскотів. Наприклад, для овочевого бренда Green Giant він просто погуглив найвищих акторів. Ну, і якщо вони присутні в соцмережах – тим краще.

Дизайну кінопостерів він, як не дивно, ніколи не вчився і для жодного справжнього фільму постери не робив. Втім, класика є класикою, і такі композиції як «спина до спини» чи «сферичні голови у вакуумі» просто не можна не запозичити.

«Голлівуд чимало співпрацює з брендами у виробництві іграшок та створенні відеоігор, але я не пригадую, щоб споживацький бренд колись опинявся в центрі сюжету фільму. Але мені здається логічним припустити, що одного дня Голлівуд візьме маскота якогось бренда та створить навколо нього справжню історію. І я сподіваюся мої експерименти з постерами цей день хоч трохи наблизять!»

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.