• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Технологічна компанія розробила термоокуляри, які дозволяють виміряти температуру здалека

18 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Смарт-окуляри багато де використовуються: від відеоігор у доповненій реальності до надання контекстної інформації про об’єкти чи місцевість. А під час епідемії коронавірусу у них знайшлося ще одне корисне застосування, оскільки термоокуляри доповненої реальності дозволяють виявити потенційні симптоми вірусу на відстані. Такі пристрої могли б стати в пригоді медичним працівникам та прикордонникам у той час, як вони намагаються впоратися з найсерйознішою глобальною кризою охорони здоров’я за останні роки.

Така технологія – розробка технологічної компанії Vuzix, яка спеціалізується на пристроях доповненої реальності. Ця компанія виготовляє смарт-окуляри для таких сфер як логістика, промисловість та телемедицина.

Компанія Librestream, партнер Vuzix, в свою чергу, розробила натільну термальну камеру Onsight Cube, яка є сумісною зі смарт-окулярами Vuzix M4000 і може виводити на них термальне зображення у реальному часі.

«Використовуючи платформу Onsight AR, медичні працівники можуть транслювати зображення зі смарт-окулярів міжнародним експертам. Отримане зображення експерти можуть налаштовувати, міняючи його масштаб та освітлення, а також робити фотознімки чи відеозапис. Все це дозволяє їм надавати службам оперативного реагування та медичним працівникам важливу діагностичну інформацію у реальному часі. До того ж, вся ця відеоінформація може бути збережена для подальшого перегляду», – пояснив Пол Треверс (Paul Travers), гендиректор та засновник Vuzix.

«Смарт-окуляри доволі складно було зробити водночас міцними та портативними. Наша термальна камера транслює відео в реальному часі через Wi-Fi, що й робить можливою дистанційну телемедицину».

Термометр – найкращий запобіжний захід

Сенсори, що реагують на температуру, наразі використовуються як важливий діагностичний інструмент, щоб зупинити поширення коронавірусу. Оскільки висока температура – один із симптомів цієї інфекції, своєчасне її виявлення дозволяє ідентифікувати людей, які є потенційними носіями коронавірусу. Відповідно, термальні сенсори встановлюють у магазинах, офісах і на фабриках. Їх навіть прикріплюють на дрони, щоб дистанційно виявляти людей з високою температурою у натовпі. Перевага термоокулярів полягає в тому, що вони є, з одного боку, мобільним рішенням проблеми, а з іншого – їх використання лишає руки вільними.

Для того, щоб зовсім зупинити поширення коронавірусу, таких заходів, звісно, буде недостатньо. Проте якщо термоокуляри зможуть внести свій вклад у боротьбу з епідемією, принаймні вповільнивши її поширення, це буде надзвичайно важливою, якщо не найважливішою, сферою застосування доповненої реальності.

Джерело

Теги: доповнена реальністьздоров'ятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.