Соціальне дистанціювання останнім часом перетворилося на новий спосіб життя. Щоправда, в багатолюдних містах може бути складно витримувати дистанцію, скажімо, в супермаркеті чи в аптеці. В цьому разі найкращий спосіб уникнути натовпу – ходити за покупками, коли магазини майже пусті. От тільки, якщо ви ходите по магазинах вдень, а не вночі, вгадати заздалегідь, буде в магазині багато людей чи ні, дуже складно.
Але у інформаційної компанії Foursquare, схоже, знайшлося рішення.
Ця компанія працює з даними про місцевість, і нещодавно вона разом з комунікаційною мережею LinkNYC та медіакомпанією Intersection запустила проєкт, який інформуватиме жителів Нью-Йорку, коли в магазини ходити найбезпечніше. Скориставшись даними Foursquare, мережа LinkNYC розмістила на своїх електронних дисплеях інформацію про середню погодинну відвідуваність найближчих продуктових магазинів та аптек. Ввечері на дисплеї виводяться дані, спрогнозовані на наступний день, щоб нью-йоркці могли планувати свій день заздалегідь.
Дані, які виводяться на дисплеї LinkNYC, розподіляються за поштовим індексом. Тобто кожен окремий дисплей виводить дані лише про ті магазини, які розташовані поблизу.
Наприклад, йде собі людина повз автобусну зупинку і бачить на дисплеї стовпчикову діаграму, яка показує, що період з десяти ранку до третьої години дня є протилежністю години пік в магазинах. Тобто найбезпечніше буде йти за покупками саме тоді, коли магазини майже пусті. Таким чином можна уникнути натовпу та запобігти поширенню COVID-19.
Дані для цього проєкту Foursquare отримує від 13 мільйонів своїх користувачів.
Ця ініціатива охопила вже весь Нью-Йорк і надалі запроваджуватиметься й в інших містах.
Принцип «від протилежного»
Foursquare та LinkNYC за кілька років своєї співпраці вже запускали подібні проєкти. Проте раніше інформаційна компанія виводила на дисплеї LinkNYC відомості про найпопулярніші кафе, виставкові павільйони, магазини та нічні клуби, які можна знайти неподалік.
Компанії, що провадять політику гіперлокалізації, роками використовували такі дані про місцевість та відвідуваність, щоб вдосконалювати свої маркетингові стратегії. Але проєкт Foursquare, LinkNYC та Intersection є унікальним в тому сенсі, що дані, які зазвичай використовуються для націлювання на аудиторію та персоналізації маркетингу, натомість були використані, щоб убезпечити людей від інфікування.
Вуличні дисплеї можуть також нагадувати про безпечну дистанцію за допомогою оптичних ілюзій.
Одним з місць, де найскладніше дотримуватися соціального дистанціювання, є, зокрема, салони літаків, але навіть для них зараз пропонуються різноманітні дизайнерські рішення.