• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Розробник Pokémon Go пропонує всім свою платформу для створення AR-застосунків

9 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Розробник Pokémon Go, компанія Niantic, пропонує всім можливість скористатися технологіями, що лягли в основу таких ігор як Pokémon Go та Pikmin Bloom. Завдяки інструментарію, який пропонує платформа Niantic Lightship, розробники зможуть створювати власні AR-застосунки для «метавсесвіту в реальному світі».

Розробники можуть скористатися інструментами Niantic для створення в реальному часі карт із 3D-сіткою, щоб їхні застосунки розпізнавали текстури та топографію світу навколо пристрою або, скажімо, віртуальний об’єкт можна було розмістити за реальним. Інші запропоновані Niantic програмні інтерфейси (API) дозволяють застосунку розрізняти землю, воду, небо, будівлі тощо.

Також цей інструментарій дозволяє розробникам створювати застосунки з мультиплеєром, де в одній ігровій AR-сесії зможуть брати участь до п’яти гравців із повною синхронізацією всього їхнього контенту та взаємодій.

Більшість цього інструментарію доступна безкоштовно, за винятком AR-мультиплеєра. Втім, навіть програмні інтерфейси для мультиплеєра будуть лишатися безкоштовними впродовж перших шести місяців, незалежно від кількості користувачів такого застосунку. Але навіть після завершення цих шести місяців плата стягуватимется, лише якщо програмні інтерфейси Niantic використовуються у застосунку, який має понад 50000 активних користувачів щомісяця.

Деякі відомі бренди вже скористалися бета-версією інструментів, які пропонує платформа Niantic Lightship. Серед них Universal Pictures, PGA of America, Warner Music Group і фестиваль Coachella.

Метавсесвіт для Niantic і Facebook — не одне й те саме

Компанія Niantic бачить метавсесвіт дещо інакше, ніж те VR-орієнтоване майбутнє, якого очікує Meta, материнська компанія Facebook.

В своєму блозі гендиректор Niantic Джон Хенк зазначив, що «метавсесвіт у реальному світі» має поєднати фізичний та цифровий світи, а не існувати виключно як віртуальне середовище.

А платформа Niantic Lightship, за його словами, є тим, що дозволить компанії «відкрити для всіх скарбницю технологій, які ми використовували для створення своїх продуктів», щоб і інші могли розбудовувати так звані «AR-застосунки планетарного масштабу».

Джон Хенк, який до своєї роботи в Niantic очолював Google Карти, стверджує, що мета Niantic Lightship — задати тон для майбутнього AR.

Хоча такі технологічні гіганти як Meta та Apple зараз створюють аналогічні програмні інструменти, він переконаний, що підтримка платформою Niantic Lightship як iOS, так і Android, зробить її привабливішою для розробників.

«Зараз світ поділений десь 50/50 між Android та iOS, — пояснює Джон Хенк. — І я впевнений, що на ринку AR-окулярів ситуація буде ще різноманітнішою. Тому вкрай важливим є рішення, яке дозволить розробникам створювати щось, що буде працювати на всіх платформах».

А от ідею VR-орієнтованого метавсесвіту в тлумаченні Meta/Facebook гендиректор Niantic свого часу назвав «кошмаром-антиутопією». Він категорично проти технологій, які відривають людей від реального світу. Тому платформа Niantic Lightship і ставить за мету сприяння AR-застосункам, в яких користувачі взаємодіють із фізичним світом.

«Ми стоїмо зараз на розпутті, — стверджує він. — Одна дорога веде до застосунків, які ніяк не пов’язані зі світом навколо нас і не допомагають нам налагодити зв’язок із іншими людьми. … Інша ж дорога, яку обирає Niantic зі своєю платформою Lightship, заохочує користувачів робити щось спільно з іншими живими людьми».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Ігри в реальному світі: Google Карти поділяться з розробниками ігор своїм програмним інтерфейсом.

Теги: доповнена реальністьмобільні додаткитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.