• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

REVO kAIf від ISD Group: тисячі українських тусерів навчили штучний інтелект генерувати ідеї двіжу

9 Червня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
REVO kAIf від ISD Group: тисячі українських тусерів навчили штучний інтелект генерувати ідеї двіжу
Share on FacebookShare on Twitter

ISD Group, ГК «Нові Продукти» та тисячі українських тусовщиків розробили перший у світі штучний інтелект, який покликаний вивести тусовки на новий, екстремальний рівень. Ми живемо у новій, технологічній ері — а досі зависаємо як 30 років тому.

«Нам було важливо знайти найбільш яскравий і креативний спосіб виразити дух бренду і його прогресивність. Ми запропонували користувачам навчити штучний інтелект відриватися, щоб він згодом навчив це робити нас самих — на новому, неймовірному і недоступному раніше рівні», — коментує Наталія Тачинська, креативна лідерка та арт-директорка проєкту.

Розробка AI

У створенні інтелекту використали останню розробку від Hugging Face: модель GPT-2. Протягом роботи доводилося випереджати офіційні оновлення. Вперше у світі її навчили говорити сленговою українською. Мовний корпус — близько 3 гігабайтів тексту —  доводилося складати вручну: з субтитрів до серіалів, сучасної української літератури, телеграм-пабліків, профілів. Але мова — це тільки 20% від усієї системи. Головне правило machine learning — «годувати» мережу тим, що потрібно мати в результаті.

Датасету з ідеями для двіжух просто не існувало.

Тому базу даних AI наповнили понад 5000 унікальних юзерів. Таким чином, склався перший у світі датасет різноманітних вривів: для жінок, чоловіків, наодинці та в компанії.

Людське тренування — це 80% навичок нейромережі, адже вона копіює контекст з написаного людьми. Здавалося, що AI вже знає мову та вриви — але результат виглядав незв’язним потоком слів. Для послідовності та зрозумілості генерації була розроблена тонка система Rewards and Penalties з шести різних параметрів. Вона відповідає за непередбачуваність, контекст речення і шаленство.

Після тренування нейромережа, наче окрема свідомість, створює вриви з нуля в незрозумілий для людської логіки спосіб, тому її ідеї різко контрастують з вихідними даними користувачів.

REVO kAIf від ISD Group: тисячі українських тусерів навчили штучний інтелект генерувати ідеї двіжу

Взаємодія з REVO kAIf

Випробувати REVO kAIf можна тут. Поки що мережа враховує карантинний контекст, але із зняттям обмежень її спектр тем розшириться. Генератор тільки-но запущено, а юзери у середньому проводять в діалозі з REVO kAIf більше 20 хвилин, і 30% повторно повертаються на сайт.

«Проєкт видавався дуже ризикованим і непередбачуваним, адже він не має аналогів.  Ми задоволені першими результатами, з цікавістю спостерігаємо за розвитком подій і впевнені, що REVO kAIf оцінять всі, в кому невтомно вирує активність та творчий запал», — зазначила Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Проєкт за підтримки бренда REVO триватиме щонайменше до кінця 2021 року. REVO kAIf — це гнучка система, тому вона має великий потенціал до змін.

«На одному з етапів проєкту ми почали ставити рандомні цитати REVO kAIf в кінці презентацій. Однією із весняних фраз була “Зв’яжи космос гумовими презервативами, щоб ніяка с*ка не заважала насолоджуватися життям”. Враховуючи поточні події, схоже, наш штучний інтелект опанував і пророчницькі можливості». — відмітили в ISD Group.


Нагадаємо, нещодавно Група Компаній «Нові Продукти» повідомила про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива.

А проєкт ISD Group AI Versus отримав Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots».

Теги: AIISD GroupRevoкреативні індустріїНові Продуктитехнологіїштучний інтелект

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.