ISD Group, ГК «Нові Продукти» та тисячі українських тусовщиків розробили перший у світі штучний інтелект, який покликаний вивести тусовки на новий, екстремальний рівень. Ми живемо у новій, технологічній ері — а досі зависаємо як 30 років тому.
«Нам було важливо знайти найбільш яскравий і креативний спосіб виразити дух бренду і його прогресивність. Ми запропонували користувачам навчити штучний інтелект відриватися, щоб він згодом навчив це робити нас самих — на новому, неймовірному і недоступному раніше рівні», — коментує Наталія Тачинська, креативна лідерка та арт-директорка проєкту.
Розробка AI
У створенні інтелекту використали останню розробку від Hugging Face: модель GPT-2. Протягом роботи доводилося випереджати офіційні оновлення. Вперше у світі її навчили говорити сленговою українською. Мовний корпус — близько 3 гігабайтів тексту — доводилося складати вручну: з субтитрів до серіалів, сучасної української літератури, телеграм-пабліків, профілів. Але мова — це тільки 20% від усієї системи. Головне правило machine learning — «годувати» мережу тим, що потрібно мати в результаті.
Датасету з ідеями для двіжух просто не існувало.
Тому базу даних AI наповнили понад 5000 унікальних юзерів. Таким чином, склався перший у світі датасет різноманітних вривів: для жінок, чоловіків, наодинці та в компанії.
Людське тренування — це 80% навичок нейромережі, адже вона копіює контекст з написаного людьми. Здавалося, що AI вже знає мову та вриви — але результат виглядав незв’язним потоком слів. Для послідовності та зрозумілості генерації була розроблена тонка система Rewards and Penalties з шести різних параметрів. Вона відповідає за непередбачуваність, контекст речення і шаленство.
Після тренування нейромережа, наче окрема свідомість, створює вриви з нуля в незрозумілий для людської логіки спосіб, тому її ідеї різко контрастують з вихідними даними користувачів.
Взаємодія з REVO kAIf
Випробувати REVO kAIf можна тут. Поки що мережа враховує карантинний контекст, але із зняттям обмежень її спектр тем розшириться. Генератор тільки-но запущено, а юзери у середньому проводять в діалозі з REVO kAIf більше 20 хвилин, і 30% повторно повертаються на сайт.
«Проєкт видавався дуже ризикованим і непередбачуваним, адже він не має аналогів. Ми задоволені першими результатами, з цікавістю спостерігаємо за розвитком подій і впевнені, що REVO kAIf оцінять всі, в кому невтомно вирує активність та творчий запал», — зазначила Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».
Проєкт за підтримки бренда REVO триватиме щонайменше до кінця 2021 року. REVO kAIf — це гнучка система, тому вона має великий потенціал до змін.
«На одному з етапів проєкту ми почали ставити рандомні цитати REVO kAIf в кінці презентацій. Однією із весняних фраз була “Зв’яжи космос гумовими презервативами, щоб ніяка с*ка не заважала насолоджуватися життям”. Враховуючи поточні події, схоже, наш штучний інтелект опанував і пророчницькі можливості». — відмітили в ISD Group.
Нагадаємо, нещодавно Група Компаній «Нові Продукти» повідомила про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива.
А проєкт ISD Group AI Versus отримав Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots».