Про що б ви попросили, якби могли зателефонувати Санта-Клаусу?

2020 рік видався дивним: пандемія, карантин, економічна та екологічна криза тощо. Тому, щоб принести людям на Різдво хоч трохи радості, французька телекомунікаційна компанія Bouygues та агенція BETC цього року підготували для дітлахів (і їхніх батьків) особливий різдвяний подарунок – можливість зателефонувати Санта-Клаусу і почути його вітання в форматі відеодзвінка.

Цифрове Різдво

В 2020 році багато що в нашому житті стало онлайн: магазини, школа, робота, всіляка бюрократія… І Різдво в цьому плані нічим від них не відрізняється. Відтак, дотримуючись правил соціального дистанціювання, компанія Bouygues поділилася з усіма найпопулярнішим телефонним номером у світі – номером Санта-Клауса.

Якщо надіслати йому послання у WhatsApp на номер +33 6 44 63 59 22, Санта-Клаус відповість відеодзвінком прямо з Лапландії. Такий захід, розроблений агенцією BETC та студією BETC Fullsix, дозволяє і дітям, і дорослим отримати персоналізоване відео від Санти за допомогою креативності, даних, технологій, штучного інтелекту і дрібки різдвяного настрою.

Санта-штучний інтелект

Інноваційна та креативна команди агенції об’єднали свої зусилля, щоб втілити в життя трохи різдвяної магії. Послання, які надсилаються Санта-Клаусу, обробляються технологією, що перетворює текст на усне мовлення. Після чого генерується mp3 з використанням спеціально розробленого синтетичного голосу. А наприкінці цей згенерований звуковий файл обробляється штучним інтелектом, щоб створити повністю персоналізоване відео з синхронізацією рухів губ.

Трохи оптимізму

Ця кампанія має на меті принести людям трохи радості та оптимізму в умовах нинішньої кризи. І дитяча віра в Санта-Клауса здатна зробити саме це. Ця французька кампанія (#AllôPapaNoël) виявилася вкрай популярною і за 10 днів згенерувала понад мільйон персональних послань для тих, хто вирішив зателефонувати Санта-Клаусу.

Звісно, батьки можуть також скористатися цим телефонним номером, щоб спонукати своїх дітей добре поводитися (принаймні доки не настане Різдво): прибирати іграшки, їсти овочі, бути чемними і все таке інше.

Тож Санта готовий поспілкуватися у Whatsapp за номером +33 6 44 63 59 22. (Компанія також заохочує журналістів випробувати цю технологію на собі.)

То що ви там хотіли на Різдво?

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.