Пристрою віртуальної реальності довелося навчитися розпізнавати ялинки

Тим, хто на Різдво отримав під ялинку пристрій віртуальної реальності Oculus, певно, що схочеться приміряти його прямо там на місці. Робити це, однак, слід з обережністю і лише оновивши програмне забезпечення. А необхідність в цьому оновленні виникла після того, як вогники новорічних гірлянд змусили прилад «загубити» власні контролери руху.

Шоломи віртуальної реальності Oculus відслідковують положення контролерів руху за їх LED-підсвіткою. Проте, коли на ялинці поряд горять власні LED-лампочки, програма починає плутати контролер з ялинкою.

Відтак, розробникам Oculus довелося створити спеціальний алгоритм, здатний розпізнавати, які лампочки «рідні», а які належать зовнішньому об’єкту. Цей алгоритм відсіює джерела світла, що розташовані не під тим кутом, на периферії поля зору або надто далеко.

Втім, здатність відрізнити ялинку від контролера ще не гарантує вам того, що ви не впишетеся прямо в деревце, граючи у віртуальні ігри прямо у вітальні. Для цього передбачена запобіжна система, яка дозволяє окреслити навколо себе віртуальний бар’єр, що почне світитися, якщо ви наблизитеся до краю «безпечної зони».

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Сітілайт, що читає реп: alyona alyona стала «легенями» соціального проєкту про рак легені

В Україні за участі реп-співачки alyona alyona стартував проєкт «Зіркові легені», присвячений проблемі раку легені. У десятьох містах з’явилися сітілайти ...

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

Створено Ukrainian Live Classic — мобільний додаток для популяризації української класичної музики

Створено перший додаток для популяризації української класичної музики. Він представляє собою свіжу підбірку музичних творів, різноманіття стилів та композиторів, а ...

В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

Мета кампанії Roadside Market від MasterCard, яка була запущена в Румунії — дати вихід на ринок, а разом з ним ...

оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про ...

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...