• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Оптична ілюзія британського прапору «Юніон Джек» показує, як люди з колірною сліпотою сприймають світ

11 Січня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Оптична ілюзія британського прапору «Юніон Джек» показує, як люди з колірною сліпотою сприймають світ
Share on FacebookShare on Twitter

Оптична ілюзія прапора Великобританії «Юніон Джек» в альтернативних кольорах дала користувачам інтернету привід багато над чим замислитися.

Коротке відео, яке показує «Юніон Джек» з жовтим фоном і зеленим хрестом, спочатку транслювалося у 1985 році в науково-популярному документальному телесеріалі на BBC. Але його загадка заінтригувала нове покоління глядачів після того, як Архів BBC поділився цим відео на своїй сторінці у Twitter.

Що ж там на відео?

Глядачів просять 20 секунд дивитись на чорну крапку посередині прапора. Потім йде білий екран, на якому глядачі починають бачити обриси прапора у його оригінальних кольорах. Хоча на самому екрані немає ніякої картинки.

Ever wondered what colour-blind people can actually see? #OnThisDay in 1985, Horizon had the answer via the London Underground map, while viewers stared at a dot to make the Union flag appear in red, white and blue on a blank screen. pic.twitter.com/b1cyJscgzT

— BBC Archive (@BBCArchive) January 7, 2021

Метою ілюзії було розповісти глядачам з 1980-х років народження і молодше про те, що таке дальтонізм або колірна сліпота. Це відео апелює до явища трьох рецепторів, яке змушує інші фоторецептори, або конусоподібні клітини активізуватись, коли деякі з них перенапружуються.

Теорія трьох рецепторів, також відома як трихроматична теорія колірного зору, вивчалася вченими з 18 століття. Вважається, що сітківка людини складається лише з трьох типів фоторецепторів, що сприймають червоний, зелений та синій кольори.

На прикладі прапора видно, що зелені та сині колбочки на сітківці ока глядача важко працюють, тому, коли відображається порожній білий екран, вони відпочивають. Тоді на білий фон більше реагують червоні колбочки.

Жовтий колір, що є поєднанням червоного та зеленого, також «втомлює» червоні та зелені колбочки сітківки ока, а це призводить до того, що синій колір є переважним кольором, який ви бачите на білому екрані.

Тим, хто має дальтонізм, бракує деяких з цих колбочок, що змушує інші колбочки інакше реагувати на кольори.

Варто зазначити, що це лише один приклад колірної сліпоти. Людина бачить інші відтінки на білому екрані, зважаючи на те, яких колбочок сітківці ока не вистачає, що змушує інші фоторецептори міксувати кольори і реагувати відповідно.

Джерело

Фото в заголовку: Саймон Фредерік, unsplash.com


Також пропонуємо вам переглянути ці неймовірні оптичні ілюзії 2020 року, які допоможуть відволіктись від всесвітнього хаосу.

Теги: Видеоздоров'якреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.