• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

OpenAI почне продавати свій новий генератор текстів GPT-3

12 Червня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Дослідницька лабораторія OpenAI, яка розпочинала своє існування як некомерційна організація, оголосила про створення свого першого комерційного продукту: новий штучний інтелект-генератор текстів GPT-3, ще попередник якого, GPT-2, був спочатку названий нею надто небезпечним, щоб його оприлюднювати.

Робота OpenAI над генераторами текстів привернула до лабораторії неабияку увагу після того, як вона все ж надала публіці доступ до GPT-2 у лютому минулого року. Цей проєкт був багатьма сприйнятий як великий крок для розвитку штучного інтелекту. Користувачі могли дати GPT-2 будь-який уривок тексту (кілька рядків з пісні, коротку історію, наукову статтю), і програма продовжувала його, певною мірою зберігаючи стиль та зміст оригіналу. Веб-версію такого текстового генератора можна спробувати тут.

Спочатку розробники з OpenAI побоювалися, що їхня розробка може бути використана зловмисниками для того, щоб масово генерувати фальшиві новини чи спам. Але пізніше код було опубліковано повністю, оскільки «явних доказів злочинного використання виявлено не було».

І от нещодавно лабораторія оголосила про створення нової, складнішої версії такої системи. Для тренування GPT-3 був використаний масив даних, що у 100 разів перевищував той, на якому у 2019 році тренували GPT-2.

OpenAI стверджує, що комерційний випуск дозволить їй краще проконтролювати, як використовуються її розробки. І, звісно, компенсувати витрати на дослідницьку роботу, адже один лише генератор текстів GPT-3 обійшовся їй у 12 мільйонів доларів.

Для чого він корисний

Доступ до прикладного програмного інтерфейсу GPT-3 наразі дуже обмежений, а ціна його не визначена. І поки що навіть OpenAI не може точно передбачити, як ця система штучного інтелекту буде використана. Чатботи? Текстові квести? Щось інше? Зрештою, саме так свого часу було використано GPT-2.

Оскільки такий текстовий генератор створює текст, просто виходячи із закономірностей слововжитку, він наділений надзвичайною гнучкістю. Спираючись на відповідну базу, його можна навіть навчити розв’язувати математичні задачі та грати в шахи.

Поки що OpenAI надала доступ до GPT-3 приблизно десятку користувачів. Серед них пошукова система Algolia, яка користується ним, щоб краще розуміти вербальні пошукові запити, платформа психотерапії Koko, яка за допомогою GPT-3 аналізує мовлення користувачів, щоб вчасно виявляти «кризи», та компанія Replika, що працює над створенням штучного інтелекту, який був би ідеальним співрозмовником. А тепер до них приєдналася ще й платформа Reddit, яка експериментує з GPT-3, щоб автоматизувати модерацію контенту.

Джерело

Теги: креативністьтехнологіїштучний інтелект

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.