• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Новий сенсор для смартфону розпізнає «живу шкіру»

21 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Золотим стандартом розпізнавання облич вважається Apple Face ID, хоча навіть ця технологія не гарантує стовідсоткового захисту. Принаймні високоточною об’ємною маскою її все ж можна обманути. А для того, щоб перехитрити простіші двовимірні сенсори, які є на багатьох смартфонах, вистачить і простої фотографії. Втім, нове покоління цієї технології вже не за горами. Адже компанія Trinamix розробила новий сенсор, який розпізнає «живу шкіру».

Звучить трохи моторошно, але мета цієї розробки суто практична. Такий сенсор може відрізнити живу шкіру від силіконових матеріалів, з яких роблять маски. Тобто жодна маска, навіть якщо вона повністю відтворює риси обличчя людини, не дасть доступу до телефону, обладнаного таким сенсором.

Та технологія, що робить захист Apple Face ID таким надійним, у сенсорі також передбачена. Інфрачервоні промені будують тривимірну модель обличчя, щоб верифікувати користувача. Проте цим Trinamix не обмежується, оскільки промені сенсора здатні розрізняти матеріали на основі того, як вони відбивають світло. Спираючись на ці дані, сенсор може визначити, бачить він живу шкіру чи лише її латексну імітацію. Таким чином, сенсор верифікує користувача лише тоді, коли перед ним шкіра. Перехитрити його, помахавши пальцем перед об’єктивом, коли на обличчі маска, також не вийде. Роздільна здатність сенсора достатньо висока, щоб визначити розмір та положення об’єктів.

У ході інших тестів було доведено здатність цієї технології розрізняти й інші матеріали. Наприклад, дерево та пластик, коли перед сенсором ставили дві коробки з різних матеріалів, пофарбовані в один колір. Для людського ока вони здаються майже ідентичними, проте розробка Trinamix бачить відмінність.

Звісно, абсолютного стовідсоткового захисту не дасть навіть цей сенсор. Зрештою, на світі існують близнюки, злі двійники, а згодом, може, й клони.

Уважніші смартфони…

Перші смартфони з сенсорами Trinamix ми маємо побачити вже у найближчому майбутньому, завдяки співпраці цієї компанії з Qualcomm. Розробники запевняють, що такий сенсор може працювати, навіть якщо його помістити за скло або за дисплей смартфону. Тобто «чубчика» він не потребує, а для багато кого це вже саме по собі є вагомим аргументом.

…і не лише смартфони

Компанія Trinamix наразі пропонує свою розробку виробникам смартфонів, проте у неї може бути й інше використання. Наприклад, таким сенсором можна обладнати роборуку для сортування сміття. Навіть у найсучаснішого штучного інтелекту бувають проблеми з тим, щоб відрізнити пластикову пляшку від скляної, орієнтуючись лише на зображення. І тут міг би стати у пригоді модуль Trinamix.

Він був би корисним навіть роботам пилососам, які регулярно перечіпляються через дроти, шкарпетки чи мишей, яких вам «дарує» ваша киця. А з сенсором Trinamix вони змогли б усе це оминати. І припинити їздити по ногах.

Джерело

Теги: гаджетитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.