Новий додаток від Epic Games дозволяє переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine

Нещодавно випущений додаток від Epic Games для iOS дозволяє розробникам ігор записувати вирази обличчя, які можна напряму імпортувати в ігровий рушій Unreal Engine, використовуючи лише фронтальну камеру iPhone. Мобільний додаток Live Link Face, який можна завантажити з App Store, здатен в реальному часі переносити міміку в ігровий рушій Unreal Engine на персонажів відеогри. Epic Games сподівається, що це зробить захоплення міміки простішим та доступнішим для креаторів. Окрім власне міміки додаток захоплює також рухи голови та шиї.

Цей додаток від Epic Games базується на ряді таких технологій Apple як платформа доповненої реальності ARKit та камера TrueDepth, яка дебютувала на смартфоні iPhone X у 2017 році. Ця ж сама технологія була покладена в основу анімодзі та мемодзі Apple, що переносять вираз обличчя користувача на мультяшного аватара. Тільки тепер її можна використовувати ще й для того, щоб анімувати аватарів у рушії, на якому працюють чимало найпопулярніших відеоігор світу.

Epic Games – не перша компанія, якій спало на думку використання технологій Apple в якості інструмента для анімації. Після випуску iPhone X було створено цілий ряд мобільних додатків для захоплення міміки. Але такий функціонал, пристосований спеціально для Unreal Engine, який використовується мільйонами розробників по всьому світу, обіцяє принести Live Link Face набагато ширшу аудиторію користувачів і значно полегшити роботу художникам, які працюють над відеоіграми.

Компанія стверджує, що Live Link Face здатен без проблем переносити міміку в ігровий рушій як в домашній студії художника, так і у павільйоні, де одночасно ведеться запис групи акторів у костюмах з датчиками для захоплення руху. Додаток дозволяє дистанційне керування, і його можливо налаштувати для одночасного запису на кількох айфонах за однією командою. Імпортовані дані анімації міміки можна редагувати вже в самому рушії.

Чи буде випущена версія додатку для системи Android?

Цього наразі невідомо. Може, тому, що практично неможливо змусити такий мокап-додаток однаково добре працювати з десятками різних фронтальних камер, якими обладнані різні смартфони з системою Android. Розробка його для iPhone означала, зокрема, й те, що компанія Epic Games могла орієнтуватися виключно на камеру TrueDepth і не хвилюватися щодо можливих її варіацій.

Unreal Engine – один з найбільш широковживаних продакшн-інструментів для ігор та інших медіа, серед яких є такі гіганти як гра Fortnite та серіал «Мандалорець». Epic Games планує зробити цей рушій якомога доступнішим для подальшої демократизації розробки ігор.

З докладною інструкцією для користування додатком Live Link Face можна ознайомитися тут.

Джерело 1, 2

Нещодавно Google Карти також зробили крок назустріч розробникам ігор, поділившись з ними своїм програмним інтерфейсом.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Конкурс мікрофотографії Nikon 2020 оголосив переможців

В ході конкурсу Nikon Small World 2020 було обрано 20 фотографій, які доводять, що пошук науковцями відповідей йде поруч зі здатністю цінувати красу.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.