• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Космічний стартап Lynk обіцяє перетворити всі мобільні телефони на супутникові

19 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Аерокосмічний стартап Lynk (раніше UbiquitiLink) нещодавно успішно відправив текстове повідомлення із супутника на орбіті на звичайний смартфон з системою Android. Компанія стверджує, що така пряма трансляція з космосу на немодифікований смартфон досі нікому ще не вдавалася, доки вони не розробили відповідну технологію. Відповідно, Lynk планує запустити в космос тисячі супутників, що будуть працювати як стільникові вежі, і таким чином перетворити всі мобільні телефони на супутникові.

Lynk – одна з декількох аерокосмічних компаній, які наразі планують створення сузір’їв з тисяч супутників, щоб забезпечити зв’язком населення світу. Але на відміну від інших, які ставлять за мету широкосмуговий доступ до Інтернету, Lynk збирається зробити можливим супутниковий зв’язок для звичайних мобільних телефонів. І жодного додаткового обладнання споживачам для цього не знадобиться.

Зараз, щоб отримати супутниковий зв’язок, споживачі мають придбати або супутниковий телефон, або спеціальний пристрій, який дозволить смартфону під’єднатися до супутника на орбіті. Але команда Lynk запевняє, що для своїх супутників вона розробила таке програмне забезпечення, яке здатне «перехитрити» звичайний смартфон і встановити зв’язок із супутником там, куди не сягає зона покриття стільникових веж.

За словами Чарльза Міллера, гендиректора та співзасновника Lynk, така успішна демонстрація технології є вагомим аргументом на користь створення власного сузір’я супутників.

Супутникових сузір’їв стане ще більше…

Для того, щоб просто забезпечити зв’язок, компанії вистачило б і кількох десятків супутників, але для мережі 4G їх знадобляться тисячі. Висловлювалося вже чимало побоювань щодо того, як такі супутники впливають на навколоземне середовище. Втім, Міллер запевняє, що космічні апарати Lynk є набагато меншими, ніж у інших компаній, які працюють над аналогічними проєктами. Кожен важить лише 25 кг і не підніметься вище 500 км.

Загалом мета Міллера та Lynk – перетворити всі мобільні телефони на супутникові, не змушуючи споживачів купувати додаткове обладнання. Натомість мобільні оператори зможуть придбати цю послугу у Lynk і включити її у свої тарифні плани.

Ця стратегія відрізняє Lynk від інших операторів супутникових мега-сузір’їв. Для того, щоб підключитися до сузір’їв SpaceX чи OneWeb, користувачам доведеться купляти спеціальні термінали, які будуть ловити супутниковий сигнал. У випадку Lynk терміналом стане сам мобільний телефон користувача.

Міллер переконаний, що така мета – дещо набагато суттєвіше, ніж змагання за першість у сфері 5G.

Джерело

Теги: космосмобильная связьтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.