Як примиритися з вітровими турбінами під вікном: естетика та вимикач

З метою популяризації чистої енергії, яку дають вітрогенератори, спільнота дизайнерів Prototype 2030 нещодавно запропонувала два проекти: «слова вітру» (windwords) та «вимикач вітру» (windswitch). Дизайнери спробували переосмислити ці конструкції, щоб вони не порушували естетику краєвиду та не викликали обурення у тих, хто живе поблизу.

Коли будують, наприклад, міст, з архітекторами та дизайнерами консультуються не менш, ніж з інженерами та фінансистами, проекти обирають за конкурсом і досліджують громадську думку. І учасники Prototype 2030 слушно питають: чому ж тоді ми до будування електростанцій не ставимося так само?

«Слова вітру», подібно до напису «Голівуд», могли б стати своєрідною пам’яткою архітектури. Це – редизайн силуету вітрових турбін, який, втім, ніяк не зменшує їх функціональності.

Хоча однієї естетики буде замало, щоб примирити публіку з їх існуванням прямо під вікном. Тут свою роль грають шум від гвинтів і ліній електропередач та постійне мерехтіння, коли лопаті затіняють сонце. І місцеві жителі нічого з цим вдіяти не можуть, у чому й полягає проблема.

Для цього й був розроблений мобільний додаток «вимикач вітру». Він дозволить тим, хто живе біля вітрових ферм, отримувати певну частку доходу від турбін, залежно від того, як близько ті розташовані. Всі підрахунки буде здійснювати додаток. Чим більше вітру – тим вигідніше.

Але якщо у вас, скажімо, болить голова, або мерехтіння світла заважає посидіти з друзями надворі, цей самий додаток дозволяє витратити певну суму з доходу від турбін на те, щоб поставити їх на паузу.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.