• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Гаджет Washi вчить дітей (і не тільки) мити руки та берегти воду

4 Червня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Під час пандемії COVID-19 найважливішою порадою у всіх ситуаціях лишається необхідність регулярно та ретельно мити руки. Проте, як показали дослідження, десь 97% людей роблять це неправильно. Для того, щоб навчити мити руки як слід було вигадано чимало рішень, але всі вони, на жаль, досить легко забуваються. Тому дизайнери Ана Марія Гонзалес Лондоньо (Ana Maria Gonzalez Londoño) та Фаршад Саффарі Гандехарі (Farshad Saffari Ghandehari) розробили невеличкий гаджет Washi, який підказуватиме людям, коли ті аж надто квапливо миють руки або, навпаки, витрачають на це забагато часу і води.

Гаджет Washi є водонепроникним та кріпиться на вакуумний присосок. Він містить датчики руху, таймер та дисплей, який дає візуальний фідбек на дії користувача. Корпус у нього змінний і існує в декількох варіантах, орієнтованих, відповідно, на дітей чи дорослих. А технічна простота дозволяє його використання як вдома, так і в громадських місцях. Наприклад, у школах для виховання у дітей належних гігієнічних навичок.

Що він може?

Присосок дозволяє кріпити цей гаджет куди завгодно. А працює Washi у двох режимах. Перший з них розрахований на те, щоб навчити правильно мити руки, а другий являє собою специфічний секундомір для економії води.

У першому режимі на екран виводяться одна за одною візуальні інструкції й таймер на 20 секунд. Якщо користувач чесно витримує всі 20 секунд, сесія завершується усміхненим личком на дисплеї. Якщо ж сенсор Washi перестає впродовж кількох секунд відчувати поблизу руки користувача, таймер невдовзі вимкнеться, але цього разу личко буде вже сумним. А якщо таймер закінчив відлік, а людина все миє й миє руки (чи принаймні лишає воду ввімкненою), дисплей покаже піктограму, мовляв, годі витрачати воду.

Другий режим вмикається вручну і дозволяє за допомогою коліщатка встановити собі особистий ліміт часу на ту чи іншу гігієнічну процедуру (скажімо, душ або чищення зубів).

Проєктуючи гаджет Washi, дизайнери поставили собі за мету розробити ефективний та загальнодоступний продукт, який міг би досягти якомога більшої користувацької аудиторії. Відповідно, вони оптимізували дизайн та максимально спростили технологію. Washi був створений як відповідь на поширення вірусу, але бути корисним він не перестане й потім. Зрештою, навчати дітей гігієні потрібно завжди. Навіть коли пандемія мине.

Джерело

Теги: гаджетиздоров'ятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.