• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Google створила нескінченний генератор пісні Bad Guy Біллі Айліш з 15000 каверів

24 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Пошукайте на YouTube пісню Bad Guy Біллі Айліш, і окрім офіційного кліпу ви знайдете тисячі її каверів. Тому, щоб віддати належне цьому треку, який набрав вже понад мільярд переглядів і зібрав навколо себе цілу спільноту виконавців, компанія Google створила нескінченний генератор пісні Bad Guy.

Музичний кліп Infinite Bad Guy може тривати нескінченно. Щоразу, коли ви клацаєте на Play, спеціально створений вебсайт обирає один з 15000 каверів на цю пісню, викладених на YouTube. Це відео ви побачите по центру. Але справа та зліва від нього будуть й інші, а внизу сторінки постійно прокручується стрічка хештегів на кшталт #скрипка, #квартет чи #пародія. Варто клацнути на будь-що із цього, і відео гармонійно перемкнеться на інший кавер, не пропустивши жодного рядка чи жодної ноти. Як діджей за пультом.

Звісно, деякі перемикання будуть приємнішими вуху за інші. Якщо переключатися між реп-версією та оперою, це різане по слуху, яким би органічним не був перехід. Але в цьому-то й суть.

Infinite Bad Guy дозволяє передати весь той приголомшливий спектр інтерпретацій цього треку, що наразі існують на YouTube. Деякі з них мають швидший темп, ніж в оригіналі, деякі – повільніший. Багато з них використовують музичні інструменти, яких поряд з оригінальною версією і близько не стояло. Так, мелодія і текст загалом лишаються тими самими (хоча ряд каверів виконуються іншими мовами), але способів зробити кавер на пісню існує чимало. Ця відмінність, власне, і є однією з причин, чому люди шукають їх на YouTube.

Якщо ви ні на що не клацатимете, нескінченний генератор пісні Bad Guy сам автоматично перемикатиметься між версіями. А наприкінці він просто почне спочатку і збере нову комбінацію відео.

Не кожній машині під силу

Може здатися, що цей проєкт – це такий пафосний плейлист, але для його реалізації Google довелося помудрувати з алгоритмами машинного навчання. Звичайним алгоритмам підігнати треки один до одного не вдалося – темп, тональність та інструменти варіювалися аж надто сильно. Відтак Google Creative Lab довелося збудувати нейромережу, яка була здатна проаналізувати кожен трек і тоді вже правильно припасувати їх між собою. Штучному інтелекту також довелося навчитися розпізнавати дійсно унікальні елементи (гітарне соло наприклад), оскільки в цей момент гармонійне перемикання неможливе.

Ознайомитися з нескінченним генератором пісні Bad Guy можна на сайті billie.withyoutube.com. А коли ви наслухаєтеся досхочу, натисніть на паузу, і Google перерахує всі кавери, які ви щойно почули, і виведе базову статистику про вашу музичну сесію. Наприклад, скільки разів ви дісталися кінця оригінальної композиції.

Джерело

Теги: культурамузикатворчістьтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.