Fedoriv Agency й Happy Paw влаштовують благодійний розпродаж мерчу

У грудневі свята чи не найсильніше очікуєш дива. Втім, можна ж не чекати, а робити! З 23 по 25 грудня Happy Paw у партнерстві з Fedoriv Agency проведуть благодійний розпродаж мерчу, а всі вилучені кошти підуть на подаруночки для пухнастиків, що сумують у притулках.

Гаражний благодійний розпродаж відбудеться в онлайні, за всіма правилами анитковідної етики на офіційному сайті Happy Paw. Учасники зможуть придбати брендовані кепки, гуді, шопери та шнурки від Fedoriv Agency — це лімітований мерч створений до десятиліття компанії. Гарна новина для поціновувачів ексклюзиву: кожен шоппер існує лише в одному екземплярі — креативна команда власноруч нанесла принти кольоровими балончиками у День народження маркетингового агентства. 

«Ми запозичили традиційний американський формат Garage sale та зробили власний гаражний розпродаж з доброю метою. На продаж виставляємо стильні брендовані гуді та аксесуари, які до вподоби нам самим. Речі знайдуть нових власників, а тваринки у притулках отримають різдвяні подарунки», — коментує Юлія Козленко, менеджерка з комунікацій Fedoriv Agency.

Fedoriv Agency й Happy Paw влаштовують благодійний розпродаж

Цьогоріч це вже другий спільний проєкт фонду та агентства — у жовтні креативна команда Fedoriv розробила рекламну кампанію «Шукай свого», спрямовану на адопцію дорослих тварин з притулків. Ініціативу підтримали представники бізнесу. Сотні компаній розмістили у себе в офісах, в магазинах і на фасадах відео й плакати, розроблені агентством. До благодійного проєкту приєдналися MOYO.ua, SkyUp Airlines, COLLAR Company, Beko, Varvar brewery, Ocean Plaza, Сім’я ресторанів Діми Борисова, Monobank, VARUS, ROZETKA, Husse UA, Сільпо, Raketa, а також більше 120 кав’ярень. Усі охочі змогли завантажити плакати з лендінгу і розмістити у себе в соцмережах або сфотографувати плакати в місті та додати світлину в сторіз. 

Наразі співпраця Happy Paw з маркетинговим агентством продовжується — незабаром стартує нова рекламна кампанія, спрямована на вирішення проблеми стерилізації тварин в Україні. 


А пам’ятаєте історію, як одна благодійна організація шукала спонсора і пропонувала «ведмедика на мільйон доларів»? Нагадуємо ось тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.