Fedoriv Agency й Happy Paw влаштовують благодійний розпродаж мерчу

У грудневі свята чи не найсильніше очікуєш дива. Втім, можна ж не чекати, а робити! З 23 по 25 грудня Happy Paw у партнерстві з Fedoriv Agency проведуть благодійний розпродаж мерчу, а всі вилучені кошти підуть на подаруночки для пухнастиків, що сумують у притулках.

Гаражний благодійний розпродаж відбудеться в онлайні, за всіма правилами анитковідної етики на офіційному сайті Happy Paw. Учасники зможуть придбати брендовані кепки, гуді, шопери та шнурки від Fedoriv Agency — це лімітований мерч створений до десятиліття компанії. Гарна новина для поціновувачів ексклюзиву: кожен шоппер існує лише в одному екземплярі — креативна команда власноруч нанесла принти кольоровими балончиками у День народження маркетингового агентства. 

«Ми запозичили традиційний американський формат Garage sale та зробили власний гаражний розпродаж з доброю метою. На продаж виставляємо стильні брендовані гуді та аксесуари, які до вподоби нам самим. Речі знайдуть нових власників, а тваринки у притулках отримають різдвяні подарунки», — коментує Юлія Козленко, менеджерка з комунікацій Fedoriv Agency.

Fedoriv Agency й Happy Paw влаштовують благодійний розпродаж

Цьогоріч це вже другий спільний проєкт фонду та агентства — у жовтні креативна команда Fedoriv розробила рекламну кампанію «Шукай свого», спрямовану на адопцію дорослих тварин з притулків. Ініціативу підтримали представники бізнесу. Сотні компаній розмістили у себе в офісах, в магазинах і на фасадах відео й плакати, розроблені агентством. До благодійного проєкту приєдналися MOYO.ua, SkyUp Airlines, COLLAR Company, Beko, Varvar brewery, Ocean Plaza, Сім’я ресторанів Діми Борисова, Monobank, VARUS, ROZETKA, Husse UA, Сільпо, Raketa, а також більше 120 кав’ярень. Усі охочі змогли завантажити плакати з лендінгу і розмістити у себе в соцмережах або сфотографувати плакати в місті та додати світлину в сторіз. 

Наразі співпраця Happy Paw з маркетинговим агентством продовжується — незабаром стартує нова рекламна кампанія, спрямована на вирішення проблеми стерилізації тварин в Україні. 


А пам’ятаєте історію, як одна благодійна організація шукала спонсора і пропонувала «ведмедика на мільйон доларів»? Нагадуємо ось тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...