Бургер в ізоляції, а ти? Інструкція з правилами карантину від RAKETA

Перша українська доставка їжі RAKETA нагадує про можливість безпечної безконтактної доставки, а такоє інші прості правила самоізоляції в новій серії постерів #stayhome.

Креатори з агентства Digital Chain (DC) створили для RAKETA інструкцію з правилами карантину, де головними героями виступають безпосередньо продукти харчування.

Самоізоляція, дистанція, соціальні обмеження.

Self_Isolation_burger_ukr
Self_Isolation_pizza_ukr
Self_Isolation_susi_ukr

А якщо вам важко запам’ятати правила карантину, то онлайн-медіа Platforma випустила для вас колекцію мила з нагадуванням, яку можна встановити на смартфон. Так, мила.

А от два креатори-фрілансери створили розмальовку про коронавірус (її навіть можна завантажити собі) і цікавий девайс, який назавжди відіб’є у вас бажання торкатись свого обличчя.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.