AB InBev Efes Україна визнана найкращим інклюзивним роботодавцем 2020 року

Компанія AB InBev Efes Україна була визнана «Найкращим роботодавцем 2020 року» згідно з «Українським індексом корпоративної рівності» (Ukrainian Corporate Equality Index).

Про рейтинг інклюзивності

Цей рейтинг оцінює підходи компаній до підтримки різноманітності та інклюзивності в бізнес-середовищі. Критерії оцінки різні: вік, стать, національність, гендерна ідентичність тощо. Компанія поставила перед собою завдання глобально активізувати підтримку культури інклюзивності всередині. Це один із головних пріоритетів AB InBev Efes Україна.

В рамках рейтингу компаніям пропонувалося відповісти на низку запитань, пов’язаних із просуванням рівноправності на корпоративному рівні. Зокрема, слід було вказати, чи є в компанії політика рівності, за якими критеріями співробітник є захищеним від дискримінації, які проводяться заходи щодо підвищення обізнаності персоналу в питаннях різноманітності тощо. Експерти рейтингу високо оцінили культуру рівних можливостей в AB InBev Efes Україна.

AB InBev Efes Україна визнана найкращим інклюзивним роботодавцем 2020 року

Люди — основна цінність

«Нашою основною цінністю є люди. Просуваючи культуру інклюзивності та рівноправності в AB InBev Efes Україна, ми змогли зібрати сильну команду, де кожен володіє різними навичками, досвідом і особистими якостями. Співробітники можуть бути собою та максимально реалізувати свої здібності, що і веде до успіху компанії», ― коментує Денис Хренов, в. о. генерального директора AB InBev Efes Україна.

Зазначимо, що компанію вже неодноразово називали найкращим роботодавцем не лише в рамках інклюзивності, а й за іншими критеріями. Так, компанія була визнана «Найкращим роботодавцем» у 2019 і 2020 роках за версією видання «Фокус». А у 2020 році — потрапила до рейтингу «50 найкращих роботодавців України» за версією журналу Forbes Україна, посівши в списку 14 місце. Також компанія отримала нагороду «Стабільний партнер та інноваційний роботодавець» згідно з рейтингом молодіжної організації STUD-POINT. Такі результати роблять компанію ще більш привабливою та гнучкою на ринку праці.

Соціокультурна різноманітність серед співробітників ― один із ключових 10 принципів, на основі яких будує свою діяльність AB InBev Efes Україна. Компанія регулярно веде внутрішню статистику про персонал. Звдяки їй можна розробляти механізми підтримки окремих категорій співробітників.

Окрім того, AB InBev Efes Україна розробила стандартний перелік запитань для всіх кандидатів при прийнятті на роботу та підвищенні на посаді. В переліку відсутні будь-які запитання про особисте життя, що можуть призвести до дискримінації. Компанія також проводить щорічні обов’язкові тренінги, відкриті лекції, зустрічі із запрошеними фахівцями та інші заходи, присвячені різноманітності.

«Український індекс корпоративної рівності» проводиться з 2014 року. Він був створений як дорожня карта для бізнесу з впровадження вимог ЄС про заборону дискримінації. Згідно з Угодою про асоціацію з ЄС з 2017 року всі приватні компанії зобов’язані мати політики зі стримування та протидії дискримінації.


А ми нагадуємо, що MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...