Верховна Рада прийняла закон про підтримку культури і креативних сфер

Верховна Рада прийняла законопроєкт №3377 про підтримку культури і креативних сфер. Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо державної підтримки сфери культури, креативних індустрій, туризму, малого та середнього бізнесу у зв’язку з дією обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» опублікований на сайті ВРУ.

Законом внесено зміни до Цивільного кодексу України та законів України:

  • «Про телебачення і радіомовлення»,
  • «Про рекламу»,
  • «Про культуру»,
  • «Про державну допомогу суб’єктам господарювання»,
  • «Про Український культурний фонд»,
  • «Про державну підтримку кінематографії в Україні»,
  • «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав»,
  • «Про оренду державного та комунального майна»,
  • «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»

з метою актуалізації, вдосконалення правових відносин у багатьох сферах життєдіяльності, які зазнали змін у зв’язку із поширенням коронавірусу COVID-19.

Верховна Рада

Про кінематограф

Серед іншого, закон передбачає державну субсидію для кінематографу в обсязі до 100% від кошторису кіно. Відповідні субсидії надаються для національних ігрових фільмів, анімаційних, документальних, фільмів для дитячої аудиторії, фільмів художньої та культурної значущості (авторських), телевізійних фільмів, телесеріалів і фільмів-дебютів.

Також Кабінету Міністрів доручається розробити й затвердити умови надання держсубсидії на розвиток кінопроєкту, знайти кошти на субсидування 50% витрат концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення на електроенергію та інші акти, які вимагають додаткового виділення коштів із бюджету.

Закон передбачає державну субсидію для кінематографії в обсязі до 100% від кошторису кіно

Про плату за оренду майна

Також Рада зменшила плату за оренду (найм) невикористаного в повному обсязі майна для наймачів установ культури на період обмежень, пов’язаних із карантином.

Плата за користування нерухомим майном повинна бути знижена на вимогу наймача, який здійснює підприємницьку діяльність із використанням цього майна протягом усього часу.

Розмір плати не може перевищувати сукупний (пропорційно орендованої площі) обсяг витрат, які орендар здійснив або повинен буде здійснити за відповідний період для внесення плати за землю, сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, й оплати вартості комунальних послуг.

Зазначені витрати покладаються на наймача як оплата за користування майном за відповідний період пропорційної площі нерухомого майна, яку він наймає згідно з договором, якщо договором не передбачено обов’язку наймача самостійно сплатити ці витрати повністю або частково.

Нагадаємо, у квітні профільний комітет Ради підтримав законопроєкти щодо підтримки культури та креативних індустрій під час карантину.

Джерело

Фото в тексті: Jakob Owens / Unsplash


Читайте також: Креативні індустрії мовою цифр, або Чому культурі важливо заявляти про себе не лише емоційно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...