Верховна Рада прийняла закон про підтримку культури і креативних сфер

Верховна Рада прийняла законопроєкт №3377 про підтримку культури і креативних сфер. Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо державної підтримки сфери культури, креативних індустрій, туризму, малого та середнього бізнесу у зв’язку з дією обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» опублікований на сайті ВРУ.

Законом внесено зміни до Цивільного кодексу України та законів України:

  • «Про телебачення і радіомовлення»,
  • «Про рекламу»,
  • «Про культуру»,
  • «Про державну допомогу суб’єктам господарювання»,
  • «Про Український культурний фонд»,
  • «Про державну підтримку кінематографії в Україні»,
  • «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав»,
  • «Про оренду державного та комунального майна»,
  • «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»

з метою актуалізації, вдосконалення правових відносин у багатьох сферах життєдіяльності, які зазнали змін у зв’язку із поширенням коронавірусу COVID-19.

Верховна Рада

Про кінематограф

Серед іншого, закон передбачає державну субсидію для кінематографу в обсязі до 100% від кошторису кіно. Відповідні субсидії надаються для національних ігрових фільмів, анімаційних, документальних, фільмів для дитячої аудиторії, фільмів художньої та культурної значущості (авторських), телевізійних фільмів, телесеріалів і фільмів-дебютів.

Також Кабінету Міністрів доручається розробити й затвердити умови надання держсубсидії на розвиток кінопроєкту, знайти кошти на субсидування 50% витрат концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення на електроенергію та інші акти, які вимагають додаткового виділення коштів із бюджету.

Закон передбачає державну субсидію для кінематографії в обсязі до 100% від кошторису кіно

Про плату за оренду майна

Також Рада зменшила плату за оренду (найм) невикористаного в повному обсязі майна для наймачів установ культури на період обмежень, пов’язаних із карантином.

Плата за користування нерухомим майном повинна бути знижена на вимогу наймача, який здійснює підприємницьку діяльність із використанням цього майна протягом усього часу.

Розмір плати не може перевищувати сукупний (пропорційно орендованої площі) обсяг витрат, які орендар здійснив або повинен буде здійснити за відповідний період для внесення плати за землю, сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, й оплати вартості комунальних послуг.

Зазначені витрати покладаються на наймача як оплата за користування майном за відповідний період пропорційної площі нерухомого майна, яку він наймає згідно з договором, якщо договором не передбачено обов’язку наймача самостійно сплатити ці витрати повністю або частково.

Нагадаємо, у квітні профільний комітет Ради підтримав законопроєкти щодо підтримки культури та креативних індустрій під час карантину.

Джерело

Фото в тексті: Jakob Owens / Unsplash


Читайте також: Креативні індустрії мовою цифр, або Чому культурі важливо заявляти про себе не лише емоційно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Архітектурна фірма NBBJ пропонує будувати лікарні за принципом МакДрайву

Нова концепція лікарні за принципом МакДрайву покликана знизити ризик зараження для тих, хто мусить звертатися по медичну допомогу в цей непевний час.

Українські креативники вперше стали переможцями Young Glory

8 місяців нон-стоп роботи, 8 брифів від креативних директорів з різних країн світу, 177 балів, 2 золота, 4 срібла, 1 ...

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь на вибори через AR-гру?

В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді. «Люди, ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...