Vandog, USAID та UNICEF запустили гігієнічний челендж для учнів молодших класів — #здоровотанцюю

Відколи діти повернулись до навчання у школах, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) робить все можливе, щоб і в умовах карантину учням було безпечно. Цього разу виникло питання превентивної гігієни — як поширити їх у школах.

Дітям стає нудно від одного слова «правила», а Vandog знайшли спосіб зробити так, щоб ці правила були цікавими та поширювались самі собою (ну, майже) — створили захопливу гру-танець, яку точно захочеться повторити. Хто ж відмовиться танцювати в школі 🙂 

Сама гра не контактна, а кожен рух імітує необхідні правила: ретельно мити руки, не торкатись обличчя, чхати у лікоть, тощо. А щоб вчителям було простіше пояснити гру дітям, Vandog придумали покрокову інструкцію з рухами у вигляді коміксу. Крім того, не виключили здорового духу суперництва та зіткнули школи у танцювальному челенджі #здоровотанцюю. 

Vandog, USAID та UNICEF запустили гігієнічний челендж для учнів молодших класів — #здоровотанцюю
Vandog, USAID та UNICEF запустили гігієнічний челендж для учнів молодших класів — #здоровотанцюю
Vandog, USAID та UNICEF запустили гігієнічний челендж для учнів молодших класів — #здоровотанцюю

Ситуація безпрограшна: діти отримують активну гру-танець, а ЮНІСЕФ — маленьких амбасадорів гігієни.

По хештегу #здоровотанцюю бачимо, що до конкурсу вже долучилось багато шкіл і з нетерпінням чекаємо: хто ж переможе?


Ще пропонуємо вам переглянути такі кампанії та ініціативи від українських компаній та німецького гурту металістів. Так, вам не здалося. До Дня боротьби з діабетом музиканти-металісти зробили кавери на пісні про солодощі.

Вчора ми писали про те, що на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент, в результаті якого було знищено 99,9% бактерій.

А на початку листопада ТМ «Щедрий Дар» презентувала мобільну гру про вітаміни та їх користь для здоров’я людини.

27 листопада, «Фундація Дім Рональда МакДональда в Україні» запрошує всіх українців долучитися до благодійної акції «День піжам»

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.