Нову нагороду агенція Vandog виборола за кампанію «Обличчя пандемії», яка до того потрапила у два шорт-листи цьогорічної Effie Awards.
Престижна європейська премія European Excellence Awards, що спеціалізується на PR та комунікаціях, відзначила кампанію «Обличчя пандемії» золотою статуеткою переможця.
«Обличчя пандемії» — це національна кампанія солідарності, покликана показати всіх, хто опинився на передовій реагування на COVID-19: медичних та соціальних працівників, касирів, листонош, кур’єрів, а також тих українців, які вже перехворіли. Їхні фото і з’явилися на зовнішніх рекламних носіях, фасадах будівель по всій Україні та у соціальних мережах. Пізніше портрети героїв «ожили» і розповіли свої історії у соцмережах.
Так, агенція Vandog боролась із недовірою та упередженням і дала можливість подякувати або підтримати словом і ділом тих, кому це зараз потрібно найбільше: #підтримую_словом #підтримую_ділом.
Концепцію кампанії розробили для UNICEF Ukraine. Реалізацію підтримали Міністерство культури, Міністерство соціальної політики, Міністерство охорони здоров’я, Укрінформ, Інтерньюз, ТРЦ «Гулівер». Кампанія відбулася за підтримки USAID.
Більше про кампанію «Обличчя пандемії» читайте на сайті агенції.
Пропонуємо вам також прочитати статтю СЕО та креативної директорки агенції Vandog Ірини Метньової про те, як висвітлювати соціальні теми у рекламі ефективно, щоб це чіпляло та спонукало діяти.