Українки зможуть надихнути своїми історіями успіху жінок з усього світу. Завдяки My Story Matters

22 лютого компанія Avon запустила My Story Mattersпершу глобальну діджитальну галерею. В ній жінки з усього світу можуть поділитися історіями сили та успіхів у різних сферах життя, щоб надихнути й підтримати своїм прикладом інших.

Місія глобальної платформи My Story Matters («Моя історія має значення») — показати, що успішність має безліч виявів та ролей. А також надихнути жінок на те, що вони вважали неможливим. Щоб відзначити кожну історію, Avon перерахує по $1 благодійним організаціям, що підтримують жінок 2021-го.

Мета проєкту — зробити жіночі голоси помітнішими у світі, де їх чути не так гучно, як чоловічі, і розповісти всім про силу, сміливість та унікальність жінок, їхні повсякденні перемоги й надзвичайні тріумфи. Кожна історія важлива, бо показує світові, на що здатні жінки, і надихає інших на великі чи маленькі звершення.

Avon закликає якомога більше українок поділитися своїми розповідями. Адже це може допомогти іншим подолати стереотипи, що, на жаль, досі панують у нашому суспільстві та нашій свідомості, і зробити життя щасливішим.

Українки зможуть надихнути своїми історіями успіху жінок з усього світу. Завдяки My Story Matters

«У сучасному світі історії успіху, перемог і навіть невдач усе ще лунають переважно чоловічими голосами. Жінок чути менше, і це прикро. Адже їм є що розповісти світові — як про високі злети, так і про буденні перемоги. Жінки ставлять перед собою великі цілі, кидають собі виклики, але досі мовчать про шлях до мети. Чомусь вони вважають недостатньо успішні чи реалізовані, щоб ділитися своїми історіями зі світом. Статистика в нашій країні це підтверджує. 61% українок, за даними нашого дослідження*, вважають себе не реалізованими повністю, через що почуваються нещасливими. Тому ми долучаємося до глобальної ініціативи й закликаємо наших жінок ділитися історіями як сили й успіху, так і невдач або втрат. Ми повинны зробити жіночі голоси помітнішими й сказати світові: ось що ми можемо!» — прокоментувала Єлизавета Коробченко, генеральна директорка Avon Україна, Грузія.

Кожна жінка має свою історію сили, велику чи маленьку, і кожна така історія показує їй та світові: #осьщояможу! Організатори проєкту запрошуються ділитися своїми історіями перемог і надихати інших на те, чого від них не очікують. А також самим шукати натхнення в історіях жінок зі всього світу на платформі проєкту.


А ми нагадуємо, що «Креативна Європа» в Україні та HeForShe запрошують на онлайн-захід «Жіноче лідерство в креативних індустріях».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...